2 Päivässä +400%

Krypto

Olen piensijoittaja, sijoitan kryptovaluuttoihin, näin näissä mahdollisuuden n. vuosi sitten, nyt olen alkanu treidaamaan näitä tulevaisuuden maksuvälineitä jäätävillä voitoilla.

Miksi ihmeessä ihmiset eivät ole vieläkään ymmärtänyt että kyseinen kaupanteko on kannattavampaa ja turvallisempaa kuin perinteinen osakekauppa?

Nautin tällä hetkellä esimerkiksi näistä nousuista:
LTC $9,5 kpl --> $16.35/kpl 1 päivässä
NVC $7.65 --> $23.5/kpl 1 päivässä
NMC $2.6 --> $6.44/kpl 1 päivässä

Pidempiaikaisia sijoituksiakin löytyy, kryptovaluuttoja joiden arvo on vielä n. 0.0005€/kpl, 50 euroa sinnetänne, n.100 000kpl jokaista, joku näistä tulee nousemaan yli euron kuitenkin, vielä kun koko kryptovaluutta on vielä lapsen kengissä.

Sanoisin että koko kryptovaluuttakauppa on kuin vanha öljy-yhtiöiden osakkeet, aikoinaan sai pilkkahintaan, nykyään niihin sijoittaneet ovat upporikkaita.

Jos haluat apua kryptovaluuttoihin sijoittamiseen, opastan, välitän ja kerron missä voit seurata arvoja, miten myyt jne. pientä palkkiota vastaan (eli käytännössä otan pienen määrän haluamaasi kryptovaluuttaa välityspalkkiona)

5

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihuono

      Viime yön sankarit:
      TRC 473%
      XPM 186%

    • EiTaaskaanHuono

      LTC on lähestymässä näemmä $30, onneksi en hätäillyt.
      Nousua tulee varmasti $50 asti viikossa, 10-kertaistan sijoitukseni tämän osalta kuukaudessa, ei huono.

      Olen myös tutkinut uusia kolikoita, oivat uudet sijoituskohteet ovat jo valittu, puolessa vuodessa kun saan parista valuutasta vähintään 500-kertaisena rahat takaisin (uusilla kolikoilla tämä on mahdollista), olen tyytyväinen.

    • Apua kiitos

      Voisikohan joku kyseisestä kaupankäynnistä auttaa? Itseäni kiinnostaisi tämä kaupantekotapa.

    • Treidaaja

      Jätä sähköpostiosoite niin voin jelppiä treidauksen alkuun jonkinlaista pientä palkkiota vastaan.
      Toivotaan että ehdit vastata tänään jo, huomenna on suuri päivä taas edessä.

    • Apua kiitos

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe