2 Päivässä +400%

Krypto

Olen piensijoittaja, sijoitan kryptovaluuttoihin, näin näissä mahdollisuuden n. vuosi sitten, nyt olen alkanu treidaamaan näitä tulevaisuuden maksuvälineitä jäätävillä voitoilla.

Miksi ihmeessä ihmiset eivät ole vieläkään ymmärtänyt että kyseinen kaupanteko on kannattavampaa ja turvallisempaa kuin perinteinen osakekauppa?

Nautin tällä hetkellä esimerkiksi näistä nousuista:
LTC $9,5 kpl --> $16.35/kpl 1 päivässä
NVC $7.65 --> $23.5/kpl 1 päivässä
NMC $2.6 --> $6.44/kpl 1 päivässä

Pidempiaikaisia sijoituksiakin löytyy, kryptovaluuttoja joiden arvo on vielä n. 0.0005€/kpl, 50 euroa sinnetänne, n.100 000kpl jokaista, joku näistä tulee nousemaan yli euron kuitenkin, vielä kun koko kryptovaluutta on vielä lapsen kengissä.

Sanoisin että koko kryptovaluuttakauppa on kuin vanha öljy-yhtiöiden osakkeet, aikoinaan sai pilkkahintaan, nykyään niihin sijoittaneet ovat upporikkaita.

Jos haluat apua kryptovaluuttoihin sijoittamiseen, opastan, välitän ja kerron missä voit seurata arvoja, miten myyt jne. pientä palkkiota vastaan (eli käytännössä otan pienen määrän haluamaasi kryptovaluuttaa välityspalkkiona)

5

281

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihuono

Viime yön sankarit:
      TRC 473%
      XPM 186%

• EiTaaskaanHuono

LTC on lähestymässä näemmä $30, onneksi en hätäillyt.
      Nousua tulee varmasti $50 asti viikossa, 10-kertaistan sijoitukseni tämän osalta kuukaudessa, ei huono.

Olen myös tutkinut uusia kolikoita, oivat uudet sijoituskohteet ovat jo valittu, puolessa vuodessa kun saan parista valuutasta vähintään 500-kertaisena rahat takaisin (uusilla kolikoilla tämä on mahdollista), olen tyytyväinen.

• Apua kiitos

Voisikohan joku kyseisestä kaupankäynnistä auttaa? Itseäni kiinnostaisi tämä kaupantekotapa.

• Treidaaja

Jätä sähköpostiosoite niin voin jelppiä treidauksen alkuun jonkinlaista pientä palkkiota vastaan.
      Toivotaan että ehdit vastata tänään jo, huomenna on suuri päivä taas edessä.

• Apua kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      60
      1882
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      25
      1470
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1072
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      820
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      783
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      599
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      591
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      533
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      528
    10. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      102
      461
    Aihe