2 Päivässä +400%

Krypto

Olen piensijoittaja, sijoitan kryptovaluuttoihin, näin näissä mahdollisuuden n. vuosi sitten, nyt olen alkanu treidaamaan näitä tulevaisuuden maksuvälineitä jäätävillä voitoilla.

Miksi ihmeessä ihmiset eivät ole vieläkään ymmärtänyt että kyseinen kaupanteko on kannattavampaa ja turvallisempaa kuin perinteinen osakekauppa?

Nautin tällä hetkellä esimerkiksi näistä nousuista:
LTC $9,5 kpl --> $16.35/kpl 1 päivässä
NVC $7.65 --> $23.5/kpl 1 päivässä
NMC $2.6 --> $6.44/kpl 1 päivässä

Pidempiaikaisia sijoituksiakin löytyy, kryptovaluuttoja joiden arvo on vielä n. 0.0005€/kpl, 50 euroa sinnetänne, n.100 000kpl jokaista, joku näistä tulee nousemaan yli euron kuitenkin, vielä kun koko kryptovaluutta on vielä lapsen kengissä.

Sanoisin että koko kryptovaluuttakauppa on kuin vanha öljy-yhtiöiden osakkeet, aikoinaan sai pilkkahintaan, nykyään niihin sijoittaneet ovat upporikkaita.

Jos haluat apua kryptovaluuttoihin sijoittamiseen, opastan, välitän ja kerron missä voit seurata arvoja, miten myyt jne. pientä palkkiota vastaan (eli käytännössä otan pienen määrän haluamaasi kryptovaluuttaa välityspalkkiona)

5

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eihuono

Viime yön sankarit:
      TRC 473%
      XPM 186%

• EiTaaskaanHuono

LTC on lähestymässä näemmä $30, onneksi en hätäillyt.
      Nousua tulee varmasti $50 asti viikossa, 10-kertaistan sijoitukseni tämän osalta kuukaudessa, ei huono.

Olen myös tutkinut uusia kolikoita, oivat uudet sijoituskohteet ovat jo valittu, puolessa vuodessa kun saan parista valuutasta vähintään 500-kertaisena rahat takaisin (uusilla kolikoilla tämä on mahdollista), olen tyytyväinen.

• Apua kiitos

Voisikohan joku kyseisestä kaupankäynnistä auttaa? Itseäni kiinnostaisi tämä kaupantekotapa.

• Treidaaja

Jätä sähköpostiosoite niin voin jelppiä treidauksen alkuun jonkinlaista pientä palkkiota vastaan.
      Toivotaan että ehdit vastata tänään jo, huomenna on suuri päivä taas edessä.

• Apua kiitos

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      23
      3103
    2. Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän

Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 🫩
      Ikävä
      67
      698
    3. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      3
      683
    4. Miten voitkin olla aina niin fiksu

...aina niin huomaavainen, kärryillä ja kartalla. Yritän etsimällä etsiä sinusta jotain vikaa, että saisin pidettyä sydä
      Ikävä
      32
      571
    5. Mistä tietää, onko hän se oikea?

Siitä, kun sitä ei tarvitse miettiä. Siitä, kun hänen olemassa oleminen ja ajatteleminen saa hymyilemään. Siitä, kun ha
      Ikävä
      35
      567
    6. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      3
      540
    7. Oletko varma

Ettei meistä tule mitään?
      Ikävä
      40
      501
    8. Mitä ajattelet

Meistä nykyään.
      Ikävä
      36
      495
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      17
      495
    10. Sofia Zida puhuu rehellisesti suhteesta Andy McCoyhin: "Se on ollut mulle tavallaan..."

Sofia ja Andy, aika hellyttävä parivaljakko. Sofia Zida on mukana Petolliset-sarjassa. Hänet nähtiin Yökylässä Maria Ve
      Suomalaiset julkkikset
      3
      489
    Aihe