Paras airsoft nettikauppa?

usoft

eli halvin luotettavin ja muutenkin paras airsoft kauppa teidän mielestä?
ite tykkään proairsoftista :)

16

316

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmmmm

Proaisoft on ehkä pas.kin airsoft kauppa ikinä. Itse tilaan WGC, Redwolf, UNCompany, Taiwangun, gunfire ja Milgear.

• Steelwall

Jos kamppeita katot, niin Varusteleka on ylivoimainen tässä asiassa, mutta aseet kannattaa hommata PCB-airsoftista, Milgearista ym. Itse en Proairsoftista en juurikaan pidä, mm. Siksi, että katalogi näyttää hieman vajavaiselta muihin liikkeisiin verrattuna. Nämä siis ovat vain omia mielipiteitäni asiasta, ja mielipideasiahan tämä on.

• Eedvartti

Asusteet Varustelekasta, Aseet ja tarvikkeet Gunfirestä tai Taiwangunista, Speciel tilaukset Red Wolf Airsoftista.

• softaaja 24

Pro Kyl hyvä, mut tuotteiden kuvat, tiedot aivan pashaa.

• Siemiesieni

Ebay. Wgc. Ehobby. AirsoftTiger111hki. Rsov. UNCompany. Tradesoft. Milgear. Ebairsoft. Airsoftpro(tsekki). Taiwangun. Asiaairsoft. Noista ainakin tulee tilattua tai ostettua. Pari jäin kun ei nyt äkkiseltään tullu mieleen. Pari jenkkilässä olevaa unohtus.

• siemiesieni

ainiin unohtus noi mistä tilaan noinhin kaasupistooleihin osia. shootercbgear. aipairsoft, airsofttaiwan.

• Lonex

Taiwangun, Gunfire, Milgear, Tradesoft ja varusteet Hiflowista.

• Sikke Sika

Pro airsoft on huono paikka mutta ite tykään airsoftnetistä ja kuulapurkista

• NananananaBATMAN

Kannattaa ostaa taiwangunist koska ilmaset toimitukset yli 50€ ostoksis ja tulli ei ota koska kauppa on puolassa(ellei oo kaasua tai kaasuaseita tilauksessa).

• fail

70 siisfa

• Terseperse

Kaasuaseet ei vaikuta tulliin.

• veksu

Ite oon tilannu milgear,taiwangun,gunfire ja kuulapurkista joskus tilasin guarderin kuulia koska siellä ne on halpoja muihin kauppoihin verrattuna. Ja maastopuku sun muut Varusteleka.

• vertasin taiwangiunin ja gunfiren hintoja gunfires on suunniilleen 50e halvempaa:)

• ja jos nyt miettii ni taiwangunissa oon sit taas 50e halvempaa kun pcb airsoftis

• tuure1204 kirjoitti:

ja jos nyt miettii ni taiwangunissa oon sit taas 50e halvempaa kun pcb airsoftis

ja pcb on 20 euroo halvempaa ku proairsoftissa

• tuure1204 kirjoitti:

ja pcb on 20 euroo halvempaa ku proairsoftissa

proairsoftissa on 70e halvempaa ki red wolfis

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      32
      2401
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      100
      2282
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      18
      1319
    4. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1197
    5. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      33
      1142
    6. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      25
      880
    7. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      51
      830
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      11
      791
    9. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      53
      735
    10. Sammuuko meillä

Kipinä kun ei enää nähdä
      Ikävä
      56