eli halvin luotettavin ja muutenkin paras airsoft kauppa teidän mielestä?
ite tykkään proairsoftista :)
Paras airsoft nettikauppa?
16
320
Vastaukset
- hmmmmmm
Proaisoft on ehkä pas.kin airsoft kauppa ikinä. Itse tilaan WGC, Redwolf, UNCompany, Taiwangun, gunfire ja Milgear.
- Steelwall
Jos kamppeita katot, niin Varusteleka on ylivoimainen tässä asiassa, mutta aseet kannattaa hommata PCB-airsoftista, Milgearista ym. Itse en Proairsoftista en juurikaan pidä, mm. Siksi, että katalogi näyttää hieman vajavaiselta muihin liikkeisiin verrattuna. Nämä siis ovat vain omia mielipiteitäni asiasta, ja mielipideasiahan tämä on.
- Eedvartti
Asusteet Varustelekasta, Aseet ja tarvikkeet Gunfirestä tai Taiwangunista, Speciel tilaukset Red Wolf Airsoftista.
- softaaja 24
Pro Kyl hyvä, mut tuotteiden kuvat, tiedot aivan pashaa.
- Siemiesieni
Ebay. Wgc. Ehobby. AirsoftTiger111hki. Rsov. UNCompany. Tradesoft. Milgear. Ebairsoft. Airsoftpro(tsekki). Taiwangun. Asiaairsoft. Noista ainakin tulee tilattua tai ostettua. Pari jäin kun ei nyt äkkiseltään tullu mieleen. Pari jenkkilässä olevaa unohtus.
- siemiesieni
ainiin unohtus noi mistä tilaan noinhin kaasupistooleihin osia. shootercbgear. aipairsoft, airsofttaiwan.
- Lonex
Taiwangun, Gunfire, Milgear, Tradesoft ja varusteet Hiflowista.
- Sikke Sika
Pro airsoft on huono paikka mutta ite tykään airsoftnetistä ja kuulapurkista
- NananananaBATMAN
Kannattaa ostaa taiwangunist koska ilmaset toimitukset yli 50€ ostoksis ja tulli ei ota koska kauppa on puolassa(ellei oo kaasua tai kaasuaseita tilauksessa).
- fail
70 siisfa
- Terseperse
Kaasuaseet ei vaikuta tulliin.
- veksu
Ite oon tilannu milgear,taiwangun,gunfire ja kuulapurkista joskus tilasin guarderin kuulia koska siellä ne on halpoja muihin kauppoihin verrattuna. Ja maastopuku sun muut Varusteleka.
vertasin taiwangiunin ja gunfiren hintoja gunfires on suunniilleen 50e halvempaa:)
tuure1204 kirjoitti:
ja jos nyt miettii ni taiwangunissa oon sit taas 50e halvempaa kun pcb airsoftis
ja pcb on 20 euroo halvempaa ku proairsoftissa
tuure1204 kirjoitti:
ja pcb on 20 euroo halvempaa ku proairsoftissa
proairsoftissa on 70e halvempaa ki red wolfis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä571588- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231238- 1401054
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten338839Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612