mikä vika, kun google ei enää toimi - ei ole toiminut viikkoon. google.fi/com osoitteeseen ei pääse ja jos pääsee, hakutulokset jää junnaa paikalleen ja tuottaa error sivuston, koska tietenkin jokainen hakutulos on linkitetty googlen kautta eikä suoraan sivuille ja kun googlen sivut eivät toimi, ei linkitkään johda kuin error sivulle.
yahoo, bing... toimii ok.
En oikein saa selvää, mutta google on päivittänyt jotain jonka takia joillakin (miksi?) ei google enää toimi. Mitä pitää tehdä?
google rikki?
18
1737
Vastaukset
- Kaataa koneenkin
Tuo Chrome välillä?
- Tai missä selaimessa
Tahansa jos on Google auki ja koittaa palata takaisin niin tulee sininen ruutu ja uudelleenkäynnistys?
- Voi hyvä sylyvi
No mikset kokeile oikein kirjoittaa sitä osoitetta, mitä sinä tuota comia fi osoitteen perään tunget?
Google.fi
Google.com Toimiiko Google siis muilla selaimilla? Itselläni ei ole ollut mitään ongelmia sen kanssa. Haut ovat toimineet hyvin ja nopeasti.
https://www.google.fi/ toimii ainakin IE:llä ihan samalla tavalla kuin aina ennenkin eli chrome selainta pakkomainostetaan ja sitä rataa.
Ei mitään muuta vikaa kuin se chromen pakkomainostus jos käyttää IE:llä.- Ei toimi täälläkään
Chrome on täälläkin käytössä ja haku ei vaan tunnu pelaavan, Tai siis välillä toimii välillä ei. Vaimon koneessa sama juttu.
- ei aina näitä
Joopa joo. Kannattaa käydä katsomassa Chromen aloitussivun asetukset : -> Avaa Chromen hallinta, Asetukset, avaa tietty sivu. Sinne kirjoita: crhome.fi. -> Hallinnoi hakukoneita: Oletukseksi Crome. Yritä poistaa muut, se ei luultavasti onnistu. Haitta- ja mainosohjelmia ovat mm. selaimiksi naamioituvat ilmaisohjelmien mukana tulevat lisäosat. Harmillisimpia esim conduit toolbar, ei pysty poistamaan oikein mitenkään, eivätkä virustutkatkaan niihin reagoi. Kiitos käyttäjän,joka luvan antoi.... Asennuskansion poisto ei auta, eikä "hakukoneen" sivulta löytyvä "poisto-ohjelma".Yksi ratkaisu: Estä sovellusta käynnistymästä Windowsin käynnistyessä. Kirjoita käynnistä palkkiin : msconfig ->valitse ohjelmat->poista väkänen esim conduitin kohdalta jne. ÄLÄ TEE MITÄÄN JOS ET ÄLYNNYT TÄSTÄ MITÄÄN !
- Pentti Nelonen
Minä en ainakaan älynnyt tuosta mitään, ja en tehnytkään mitään.
- ----->>
www.google.fi/com on väärä osoite
Oikea on www.google.fi/ - Onko--
Tuo ihan windowsin ongelmia, en chromen ole ubuntussa kertaakaan huomannut oikutelleen.
Missä välissä chromesta on tullut Windowsin osa? Kyllä google saa vastata ihan itse tekemistään ohjelmista ja niiden toimimisesta.
IE11 on Windows 7:n uusin selain ja se toimii mainiosti.- Eikös--
f.e.dzerzhinsky kirjoitti:
Missä välissä chromesta on tullut Windowsin osa? Kyllä google saa vastata ihan itse tekemistään ohjelmista ja niiden toimimisesta.
IE11 on Windows 7:n uusin selain ja se toimii mainiosti.se pohjois- koreassakin maailman paras hallinto ole. Kun eivät muuta ole kokeilleet :)
- Ubuzon
Ubuntu ei oikuttele silloin, kun se lähettää NSA:lle sinusta profiilin kätevästi Amazonin kautta.
- No--
Ubuzon kirjoitti:
Ubuntu ei oikuttele silloin, kun se lähettää NSA:lle sinusta profiilin kätevästi Amazonin kautta.
Voihan tuon profiilin hakea vaikka FB seinältänikin. Ei mulla mitään salattavaa ole :)
Empä muuten juurikaan Amzonilta mitään ostele joten tuo ostoskäyttymisenikin analysointi voi aika vajavaiseksi käydä :) - 6dyfuigo
No-- kirjoitti:
Voihan tuon profiilin hakea vaikka FB seinältänikin. Ei mulla mitään salattavaa ole :)
Empä muuten juurikaan Amzonilta mitään ostele joten tuo ostoskäyttymisenikin analysointi voi aika vajavaiseksi käydä :)Kaikki mahdollinen on pidettävä salaisena ihan periaatteesta.
- 0hm0
Miksi käytät Ubuntussa Chromea?
Eivätkö ne selaimet riitä jotka löytyvät sovellusvalikoimasta?
- No--
Tää chrome kun jostain syystä minua eniten viehättää. Etenkin kun se on helppo synkronisoida kaikkin muihinkin vehkeisiini. Pyörii ne sitten anterolla tai mintillä.
W alkuiset siirtyi historiaan joskus vuosituhannen alussa :) Niissä selaimena oli tulikettu yleensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1586430
- 511854
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441560- 541122
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3261050Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se48981Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14887