Muutama vakikäyttäjä täällä nyt yrittää nyyhkiä palstan perään ja vietellä jotain läksiäisiä ja kehua toisiaan (itseään) Joo ma kehuisin kans sitä yhtä nikkiä, joka kirjoitti sillon heinäkuussa ...ai niin sehän olinkin minä hah heh hee
Pöh. Täällähän on aikaa hulista vielä yli kuukausi.
Pöh. Täällähän on aikaa hulista vielä yli kuukausi.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Eikö sua ole huomioitu -vielä :D
Toisten kehumiset ja halaukset pitävät ihmisen terveenä :)
No alappas nyt kehumaan tätä alotusta ..
Kyllä minä kehun nyt ihan kohdennetusti Kaisan logiikkaa, kun kuvasta tunnisti Jeesuksen joka on ruumiilisesti Öylätti, ja Tuulan rehellisyyttä, joka kertoi luterialaisten edelleen tuomitsevan, jos ei nyt keskuudessaan edes pedofiileja, niin ainakin ne kirkkoonkuuluvat kastajat oppeineen, jotka hyväksyvät vain uskovien kasteen kristillisenä kasteena, ja väittävät että: senkin tulee itse kunkin syntisen ottaa syntiensä anteeksi saamiseksi, ihan henkilökohtaisesti Jeesuksen Kristuksen niemeen.
Ei niin eihän kastajat voikaan kuulua kirkkoon, koska heitä ei ole kastettu vauvoina.
Onko noiden kastajien suorittama aikusikaste pätevä luterilaiselle kirkolle, jos joku heistä haluaisikin liittyä kirkkoon? Joutuisko silloin tekemään aikuiskasteen vai selviäisikö asiassa pelkällä lomakkeen täytöllä?