Moikka.
Voisiko joku kyseisellä matkalla käynyt antaa lisätietoja matkan järjästelyistä.
Miten asiat oli hoidettu matkan aikana ja toimivatko ne niin kuten matkaesitteessä oli luvattu.
"Asiallisia vastauksia kiitos"
Matkaa suunnitteleva kaudelle 2014
Albatros Travel Willi Länsi 2013
5
514
Vastaukset
- BA 283
Aika kova on reissun hinta. Omatoimisesti saman reissun tekisi kaksi henkilöä kolmella tonnilla, sisältäen lennot (2 x 700€), vuokra-auton 2 vko (300-500€), bensat (200-300€) ja majoituksen 14 yötä (700-1000€) .
- miiru1
Mekin suunnittelemme reissua. Onko kukaan tehnyt tätä?
- Menen loka
Tuttavaperhe teki viime syksynä, olivat tyytyväisiä matkaansa. Itselleni varasin syksylle 2014.
- Miiru1
Menen loka kirjoitti:
Tuttavaperhe teki viime syksynä, olivat tyytyväisiä matkaansa. Itselleni varasin syksylle 2014.
Terveiset ko reissulta SAN Franciscosta. Oikein kiva reissu. Suosittelen. Paljon on nähtävää.
- Miiru1
Miiru1 kirjoitti:
Terveiset ko reissulta SAN Franciscosta. Oikein kiva reissu. Suosittelen. Paljon on nähtävää.
Mahtava oli matka, tosin aika rankka. Ilmat suosi.oli kaikenlaista säätä. Lämmintä, kuumaa, kylmää, tuulista muttei sadetta. Ihania oli kanjonit. Kannattaa varata helikopterilento.Näkymät oli uskomattomat Grand Canyonilla. Hotellit oli hyviä. La:ssa Hollywoodissa. Las Vegasissa ihan keskustassa. Jos aiotte Friscossa Alcatraz:n saarelle kannattaa varats liput etukäteen. Jotkut oli myös junaretkellä
Suosittelevat. Opas oli hyvä ja mukava. Bussikuski oli nainen. Kilometrejä kertyi n. 4300 km. Porukka (35) oli kivaa, oli nuorempia ja suuri osa meitä senioreita. Paljon kehuivat muitakin Albatrosin reissuja. Eli matkaa vaan varaamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049