teeveen arto nypergillä on ikävä tapa nauraa haastatteluiden yhteydessä ikävää tekonarun käkätystä karmeeta häiritsevää
naurua teko arto nypergillä
4
117
Vastaukset
- teini-idoli
Kuka on arto nyberg?
- Guru Qq
Miten tämä liittyy opetustyöhön?
- alana opena
liittyy opetustyöhön esim. siten, että se pitäis opettaa nauramaan ja ylipäätänsä haastattelemaan - juunou
- liittyy opetustyöhön
No, minä olen valitettavasti joutunut tekemisiin erittäin sairaiden opetustyön ammattilaisten kanssa, psyykkisesti häiriintyneiden. Olemme tuttavapiirissäni keskustelleet, onko se syy vai seuraus, että opettajakuntaan kuuluu niin paljon vaikeasta narsistisesta oireyhtymästä kärsiviä ihmisiä. Hakeutuuko alalle ihmiset, jotka haluavat seisoa toisten yläpuolella ja puhua ilman että kukaan saa heitä keskeyttää tai kyseenalaistaa heidän sanomisiaan? Sehän on opettajien ammattitauti. Niin he puhetyöläisinä terrorisoivat lähipiiriään opettajanhuoneen ulkopuolellakin. Opettajainhuoneiden sisäilmaongelmathan ovat tunnetusti tiedossa ilman homevaurioitakin. Niihin on helppo turvautau kun kaikki voivat huonosti.
En enää ihmettele ollenkaan, että koululaisetkin voivat huonosti ja kouluampumisia tapahtuu.
Sääli vain niitä oikeasti työtään hyvin tekeviä opettajia. Onhan niitäkin. Ed. lauseenkin omivat itselleen tosin ne parantumattomat narsistit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837