varoitus

omakokemus

tele finland kauppaa 360 e tablettitarjouksen yhteydessä 24kk liittymää joka sitoo asiakkaan kiinteään sopimukseen vaikka tablettia saa kokeilla 14 päivän ajan. liitymän maksu alkaa heti kun tabletti on noudettu postista. jos et ole tyytyväinen tablettiin ja lähetät sen pois 14 vrk kuluessa. liittymämaksut jakuu 24kk. myyjä ei mainitse sitä kaupantekohetkellä. vasta netissä kaupanvahvistuksesta sen näkee. tämä on laitonta markkinointia.liitymäsopimus tulisi alkaa vasta kun tuo 14vrk on kulunut umpeen.mitä asiakas liitymällä tekee ellei ole kyseistä tablettia. jos olet tilannut laitteen ja se on postissa älä nouda sitä sillä liitymämaksu alkaa silloin kun noudat laitteen postista.tai jos posti tuo sen kottin ja kuittaat sen vastaanotetuksi. itse sanon kaikki puhelin liitymäni irti tele finlandista jos tulee jotain epäselvää asiasta.en ole onneksi ottanut laitetta postista ulos, enkä aiokaan.

3

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palautus onnistuu

kaupanvahvistuksessa sanotaan kyllä että liittymasopimuksen laskutus alkaa siitäpäivästä kun laite noudetaan postista ja että ne ovat eri asioita. vaikka laite palautetaan neljäntoistapäivän kuluessa niin että se ei ole sidoksissa tehtyyn liittymäsopimukseen. liittymäsopimus jää voimaan. tällaisen kuvan siitä saa mutta kyllä sen saa palautettua paras kysyä puhelin myyjältä. jos on simkortilla varustettu laite nehän palautetaan yhdessä.takaisin

• saunalahden liitymä

Voiko joku soitaa 010 numeroihin liitymästäni. olen seuranut niitä mielestäni en ole sellaisiin numeroihin soittanut. Saunalahteen en ole päässyt, laskun eritelyn olen kyllä saanut. ihmetelevä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      80
      5579
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      126
      3907
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      44
      3743
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      66
      3424
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2858
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2389
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      26
      2170
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2071
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      435
      1739
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1678
    Aihe