Oliko joku teistä siellä ? Mitkä laulut Tapsa lauloi ? Tapsa on mahtava joululaulujen laulaja. Sillä on niin komee ja tunteikas ääni. Sylvian joululaulu ja Varpunen jouluaamuna ovat lempparini.
Joulumielelle konsertti eilen ?
7
233
Vastaukset
- en tiiä mutta
Tuo konsertti tulee myös telkkarista 22.12.
- moikka !
Tapani lauloi ky. konsertissa kylmät väreet nostattavan komeasti Adamin "Oi jouluyön ".
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/555846_703979236293842_670633452_n.jpg
( Kuva Tiia Santavirta )- Ei saa pelästyttää!
Tsiisus tuota kuvaa ja jotkut vielä kehuvat komeaksi? Suukin on kuin seitsemän leivän uuni.
Tässä kaksi kunnon esitystä:
http://www.youtube.com/watch?v=mTTbGhNdukQ
ja
http://www.youtube.com/watch?v=AKjfnBXTJC0 Ei saa pelästyttää! kirjoitti:
Tsiisus tuota kuvaa ja jotkut vielä kehuvat komeaksi? Suukin on kuin seitsemän leivän uuni.
Tässä kaksi kunnon esitystä:
http://www.youtube.com/watch?v=mTTbGhNdukQ
ja
http://www.youtube.com/watch?v=AKjfnBXTJC0Tapsa on silkkaa charmia ! Hieno kuva !
Tapsan tulkinta laulusta on
komee !!!
http://www.tapanikansa.fi/mp3/Koen_uudelleen_entisen_joulun/02_Oi_jouluyo.mp3- Virhe?
Justiinax kirjoitti:
Tapsa on silkkaa charmia ! Hieno kuva !
Tapsan tulkinta laulusta on
komee !!!
http://www.tapanikansa.fi/mp3/Koen_uudelleen_entisen_joulun/02_Oi_jouluyo.mp3Linkki EI toimi (pelkkää mustaa ja ei ääntä) tai sitten minun tietokoneeni kieltäytyy näyttämästä/soittamasta känsää?
Virhe? kirjoitti:
Linkki EI toimi (pelkkää mustaa ja ei ääntä) tai sitten minun tietokoneeni kieltäytyy näyttämästä/soittamasta känsää?
En tiedä sitten missä vika... Mun koneella tuo linkki kyllä toimii.
- Annu.
Kylmät väreet taatusti sen uskon, mutta kylläkin siksi kun kuulosti kuin olis hampaita kirskuteltu tai veistä vedetty pitkin lautasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511