Novellii

Serenah

Tässä on se mun lupaama novellin pätkä.... eli pistäkään kommentia.... :)(Tuo on siis kirje)

Hei Fred!
Miten menee? Kauppa on varmaankin käynyt hyvin? Tuota..
Sori, jos kirjoitan näin myöhään, mutta mulle sattui just äsken aika outo juttu..! Olin harjoittelemassa muodonmuutoksia yöllä käytävällä, kun sitten sattui niin, että Pimennon harakka yllätti. No, sinähän tiedät, mitä meidän muodonmuutoksille tapahtuu, kun se Pimennon korppikotka on lähistöllä... Fred, se oli kamalaa...
Kuitenkin.. Joku lähestyi käytävällä, joten minä.. tuota.. etsin pakopaikkaa jostain, ja löysin sellaisen melko vaivattomasti. Minulla oli kiire morfata takaisin, joten en huomannut katsoa tarkemmin mikä paikka se oli.. No, se tyyppihän tietysti minun tuurillani sattui suunnistamaan sinne samaiseen huoneeseen, minne minä olin paennut. Minulla ei ollut muita vaihtoehtoa, kun piiloutua huoneen ainoaan kaappiin. , se tyyppi pukeutui muuten kukikkaaseen yöpaitaan.. No, minua olisi naurattanut, mutta kun se tyyppi pomppi ilkosillaan siinä minun edessäni, siitä oli nauru kaukana... Se sama tyyppi sitten ei onneksi huomannut minua kaapista, vaan laittoi rauhassa nukkumaan. Hetken uneksittuaan se tyyppi puhui unissaan. Ensin tietysti pelkäsin, että se oli hereillä, kun mulle kerta pajatti. No, ei se ollut... Näki unta.. Aika...-Mielenkiintoista- unta... No... Siihen liittyy ruoska, kermavaahtoa, käsiraudat ja.. ...Sibylla Punurmio. Joo.. Se ei ollut kaunis näky, varsinkaan kun kyseessä oli... Rakas rasvalettimme Severus Kalkaros.. Noh, minä pääsin sieltä kaapista, ja livahdin käytävään. Ehei, mun vastoinkäymiset siihen loppuneet. Vastaan tuli Norriska, jonka minä jouduin pelottelemaan ulos karvoistaan (sen se kyllä ansaitsi, ettei sen puoleen)ja sitten siperiantiikerin muodossa juoksin kohti rohkelikkojen oleskeluhuonetta, kun... tuotanoin... Vastaan sattui tietysti Pimennon kammotus. ... ja... No, minähän tietysti menin hieman paniikkiin, mutta.. En niin paniikkiin kuin Pimento, joka näki varmasti ensimmäistä kertaa ilmielävän siperiantiikerin... ...jolla on irakilaisen perseen jalat ja ranskalaisen puskahirmun korvat. -molemmat selässä- :) Noh..
Eipäs tässä tämän kummempaa.. Kirjoittele..

2

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nedra

joo...hyvin keksitty. Snape kukikkaassa yöpaidassa..!:D*lol* ihan kiva kirje...toivottavasti kukaan ei huomaa, kun mä hymyilen täällä yksikseni...:)

• Serenah

kiitosta kiitosta... tän luvun nimi on "Shazneyn ja kalkaroksen yö"...xDD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3701
    2. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1503
    3. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1371
    4. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      1066
    5. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      248
      930
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      923
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      62
      918
    8. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      72
      916
    9. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      859
    10. Kaipaan sua, Jii

Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂
      Ikävä
      56
      744
    Aihe