Lapseni itsetyydyttää koulussa

Huolestinut Äiti

Minun 12-vuotias poikalapseni on jäänyt kiinno itsetyydyttämisestä koulussa. Tunnen epäonnistuneeni kasvatuksessa. Mitä sanoisin hänelle?

15

2445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Terttu

      Keskustele asialiseen sävyyn poikasi kanssa ja kerro, mikä on sopivaa julkisilla paikoilla ja mikä ei.

    • Ölkj

      Tuskin se siellä jatkuvalla syötöllä vaan itsetyydyttää.
      Kerro että sitä voi tehdä kotona,ei julkisilla paikoilla.
      Et sinä nyt ole epäonnistunut kasvatuksessa!

      Missä se poika oli sitä tehnyt, vessassa?

    • opettajat ovat tyhmiä

      Sano lapsellesi että ruikkaisi spermat jonkun opettajan silmään :)

    • Ihan normaalia

      Se on ihan normaalia jos tommosta tekee, mutta voisit sanoa pojallesi, että tollasta ei saa tehdä julkisilla paikoilla. Vaan kotona!!

    • Aikamoinen.

      Melkonen runkku-reiska sun poikas! Muista kertoa sille, että liiasta tumputtamisesta voi tulla sokeeks ja pahimmillaan voi munatkin tippua kokonaan!

    • höh ja höh

      Jos toi pitää paikkansa, niin ainut mitä voit tehdä poikasi hyväksi, on hymähtää hyväntahtosesti: ei kasvattaja oikein mahda mitään luonnollisille vieteille ; )
      Jos hällä ennätti karata ajatukset liian pitkälle, niin höh...toiv ennätti vessaan.

      Toivottavasti et jonkin wilmaviestin kautta saanut tietää asiasta? -Ope hävetköön siinä tapauksessa.

      Joku turpiinveto tai vi..uilu on paljon vakavampaa ja täysin eri sarjassa. Tai toisten kähmintä.

    • konstit löytyy

      Sellainen hygieniahaalari,missä on vetoketju takana estää moisen. Muutaman päivän kun pitää niin oppii. Tosin pissallekkaan ei pääse ilman toisen apua. Vaipan voi laittaa jos haluaa ettei tuu pissat kesken päivän.

    • hölmö ope koulu ?

      Kuule sinulla on ihan normaali lapsi. Usealla herää seksuaalisuus juuri 12 v iässä. Et ole epäonnistunut jos lapsesi on täysin normaali. Ohjata voi siinä et ei ihan toisten aikana vedä käteen. siitä voi tulla koulu kiusaamista ja ei saa niitä tyttöjä kun alkaa kiinnostamaan jos saa jonkun runkku ranen maineen.

      Miten ihmeessä edes tiedät asiasta. tuo asia kuuluu terveydenhoitajalle joka keskustelee lapsen kanssa ei opelle eikä äidille näin. Miettikää lapsen tunteita.

    • Haima-täti

      Kyl kai se ny saa missä haluaa.

    • proser

      Kannattaa sanoa lapsellesi että on ihan ok jos itsetyydytät mutta koulussa se ei ole kyllä kovin sopivaa.

    • Erektio paranee.
    • Keijo Kullinen

      Hah, no mistähän moisen tavan oppinut? Taisit olla itsekin eilen työpaikan vessassa kädellä. LOL.

    • runk, runk

      Tervepäinen 12-vuotias ei tyydytä itseään muiden nähden. Terapiaan siitä vain!

    • Anonyymi

      Itse itsetyydytin jo 10 vuotiaana olen nyt 24 vuotias nainen. Olen aina ollut erittäin seksistä kiinostunu

      • Anonyymi

        Kiinnostaako pano?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8216
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2243
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1909
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1479
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1173
    Aihe