Minun 12-vuotias poikalapseni on jäänyt kiinno itsetyydyttämisestä koulussa. Tunnen epäonnistuneeni kasvatuksessa. Mitä sanoisin hänelle?
Lapseni itsetyydyttää koulussa
15
2589
Vastaukset
- Terttu
Keskustele asialiseen sävyyn poikasi kanssa ja kerro, mikä on sopivaa julkisilla paikoilla ja mikä ei.
- Ölkj
Tuskin se siellä jatkuvalla syötöllä vaan itsetyydyttää.
Kerro että sitä voi tehdä kotona,ei julkisilla paikoilla.
Et sinä nyt ole epäonnistunut kasvatuksessa!
Missä se poika oli sitä tehnyt, vessassa? - opettajat ovat tyhmiä
Sano lapsellesi että ruikkaisi spermat jonkun opettajan silmään :)
- Ihan normaalia
Se on ihan normaalia jos tommosta tekee, mutta voisit sanoa pojallesi, että tollasta ei saa tehdä julkisilla paikoilla. Vaan kotona!!
- Aikamoinen.
Melkonen runkku-reiska sun poikas! Muista kertoa sille, että liiasta tumputtamisesta voi tulla sokeeks ja pahimmillaan voi munatkin tippua kokonaan!
- höh ja höh
Jos toi pitää paikkansa, niin ainut mitä voit tehdä poikasi hyväksi, on hymähtää hyväntahtosesti: ei kasvattaja oikein mahda mitään luonnollisille vieteille ; )
Jos hällä ennätti karata ajatukset liian pitkälle, niin höh...toiv ennätti vessaan.
Toivottavasti et jonkin wilmaviestin kautta saanut tietää asiasta? -Ope hävetköön siinä tapauksessa.
Joku turpiinveto tai vi..uilu on paljon vakavampaa ja täysin eri sarjassa. Tai toisten kähmintä. - konstit löytyy
Sellainen hygieniahaalari,missä on vetoketju takana estää moisen. Muutaman päivän kun pitää niin oppii. Tosin pissallekkaan ei pääse ilman toisen apua. Vaipan voi laittaa jos haluaa ettei tuu pissat kesken päivän.
- hölmö ope koulu ?
Kuule sinulla on ihan normaali lapsi. Usealla herää seksuaalisuus juuri 12 v iässä. Et ole epäonnistunut jos lapsesi on täysin normaali. Ohjata voi siinä et ei ihan toisten aikana vedä käteen. siitä voi tulla koulu kiusaamista ja ei saa niitä tyttöjä kun alkaa kiinnostamaan jos saa jonkun runkku ranen maineen.
Miten ihmeessä edes tiedät asiasta. tuo asia kuuluu terveydenhoitajalle joka keskustelee lapsen kanssa ei opelle eikä äidille näin. Miettikää lapsen tunteita. - Haima-täti
Kyl kai se ny saa missä haluaa.
- proser
Kannattaa sanoa lapsellesi että on ihan ok jos itsetyydytät mutta koulussa se ei ole kyllä kovin sopivaa.
- Erektio paranee.
Viisi syytä masturboida.
Masturbointi ehkäisee syöpää, erektiot paranevat, lisää kestävyyttä, vastustuskyky paranee, mieli piristyy.
Iltalehdessä lisää aiheesta.
http://www.iltalehti.fi/seksuaalisuusjasuhteet/2013083017432652_se.shtml
------- - Keijo Kullinen
Hah, no mistähän moisen tavan oppinut? Taisit olla itsekin eilen työpaikan vessassa kädellä. LOL.
- runk, runk
Tervepäinen 12-vuotias ei tyydytä itseään muiden nähden. Terapiaan siitä vain!
- Anonyymi
Itse itsetyydytin jo 10 vuotiaana olen nyt 24 vuotias nainen. Olen aina ollut erittäin seksistä kiinostunu
- Anonyymi
Kiinnostaako pano?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990