Oon 13 vuotias poika ja haluisin säästää iphone 5s:ään.
Voitteko pistää tohon alle jotain vinkkejä miten voisin saada nopeesti rahaa kasaan koska olis aikeina tosiaan ostaa iphone 5s!(:
Mistä saada rahaa iphone 5s
4
320
Vastaukset
- TESTOSTERONISONNI
Ei kannata paskaan tuhlata.
- dfxghfgh
mee töihin
- 13 w rahankerääjä
Tee töitä vaikka vanhemmilles esim. kaikki nää kotityöt lupaat hoitaa ja sit pyydät et jos ne vois maksaa sulle niistä vaik 5-40 €. ;) jos asut jossai missä on vähä jo iäkkäämpiä naapureita ni sä voit tehä niillekki hommii ja sit kysyt et voiko ne antaa siitä jotain rahaa. Tällä tavalla sain ite hankittua 1600€ ,et kyl se toimii ja viellä laihduinki ;)
- 11231
Älä missään tapauksessa mene hankkimaan hehkuttamaasi luuria. Toisaalta, eiköhän 5S:n hinta ole tullut alas jo suhteellisen reilusti saatuasi rahat kasaan, sillä eiköhän Apple ole siihen mennessä tuonut markkinoille jo iPhone 7:n.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa863600Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.292373Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1412018Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.34881- 44811
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on30800Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen60744Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet4734- 40687
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies87676