Avaan s3 ja kaikki toimii muuten (se valo tulee, sori en tiiä nimeä.. ja sitten äänensäätäminen toimii kans) ainoo mikä ei toimi on siis itse näyttö.. on aivan mustana, ei ole toiminut sen jälkeen kun tippui lattialle, onko neuvoja?
Kiitos!
Samsung Galaxy S3:n näyttö ei toimi.
17
4191
Vastaukset
Onko akkua otettu pois vähäksi aikaa?
- apuapuhelimenkanssa
Ei auttanut, siis mun tietääkseni käyttöjärjestelmä toimii ihan jees ja näin mutta ainoa ongelma on itse näytössä.
apuapuhelimenkanssa kirjoitti:
Ei auttanut, siis mun tietääkseni käyttöjärjestelmä toimii ihan jees ja näin mutta ainoa ongelma on itse näytössä.
Silloin joko
1. Vaihdat näytin itse uuteen
2. Huoltoon lähetys jolloin korjauskulut tulee sinulle- apuapuhelimenkanssa
vapunen kirjoitti:
Silloin joko
2. Huoltoon lähetys jolloin korjauskulut tulee sinulleOkei, kiitos! ja näin btw eilen kännykän näyttö toimi jotenkin mutta vihreänä, veikkaan että puhelimen näytön sisällä on jotain ongelmia...
- apuapuhelimenkanssa
vapunen kirjoitti:
Silloin joko
2. Huoltoon lähetys jolloin korjauskulut tulee sinulleTiedätkö yhtään paljon korjaaminen maksaisi?
Tiedätkö yhtään paljon korjaaminen maksaisi?
LG Optimus 2X mallin näytön vaihto maksoi aikoinaan muistaakseni noin 80 euroa. Tosin silloin näytön lasi oli mennyt rikki mutta itse näyttö toimi.
Luultavasti tässätapauksessa maksaa yli 80 euroa.- apuapuhelimenkanssa
vapunen kirjoitti:
LG Optimus 2X mallin näytön vaihto maksoi aikoinaan muistaakseni noin 80 euroa. Tosin silloin näytön lasi oli mennyt rikki mutta itse näyttö toimi.
Luultavasti tässätapauksessa maksaa yli 80 euroa.Okei, kiitos paljon.
Okei, kiitos paljon.
http://www.matkapuhelinfoorumi.fi/f59/samsung-s3-lasin-vaihto-77720/
http://www.smarthuolto.fi/fi/Samsung/I9300-Galaxy-S3.html
Noiden mukaan hinnat liikkuu yli 100 ja 200 euron. Halvemmalla voi toki löytää.
- apuapuhelimenkanssa
Kokeilen.
- apuapuhelimenkanssa
Niin ja siis tämä tapahtui sen jälkeen kun puhelin tippui.
- samii
itsellä täysin sama ongelma, kun puhelin tippui lattialle. Merkkivalo ja ääni toimii mutta näyttö on pimeänä ja välillä tulee näyttöön erivärisiä viivoja :/
- 6+9=69
Lcd paskana lasin alta
- samaongelma:(
Mulle tuli ihan sama ongelma. Muuten aukee ja näin, mutta valot ei toimi. En tiedä mikä auttaa, joten parasta varmaan pistää korjaukseen :(
Tehdasasetusten palautusta kannattaa kokeilla ennen tuota.
- Perskele
Mullakin pimeni näyttö. Ja tietenkin kaikki puh numerot on puhelimen muistissa. Saako niitä siirrettyä esim jossain puh liikkeessä sim kortille? Kokeilin Kiesin kautta, mut eihän se onnistu kun näyttö on pimeä niin en pysty näpytellä pin koodia enkä avata lukitusnäyttöä.
Puhelin on samsung galaxy s3 Ne ovat menneet Gmail tilille jos on määrittänyt niin synkronointi asetuksista. Jos ei niin huono juttu.
- puhelinrikki
Mullaki kävi tällee... paljon se korjaus maksaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2394613Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763055- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 281703
- 791451
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69948
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894