En uskalla luultavasti huomenna mennä kouluun oman kusipäisyyteni, kaksinaamaisuuteni ja idioottimaisuuteni takia. Aloitin seiskaluokan syksyllä ihan uudessa kaupungissa, n. 30 km päästä edellisestä asuinpaikastani, missä koko elämäni sijaitsi: kaverit, kaikki. Olin supervittuuntunut vanhemmilleni muuton vuoksi, mutta kesäloman aikana mietin, että uuteen kouluun meno voisi ollakin ihan siisti juttu. Loin itselleni ns. uuden 'imagon' / persoonan. Päätin: "Uudessa koulussa olen 'badass'tyttö, suosittu ja sanavalmis mutta silti hauska ja ystävilleen lojaali." Uskoin näiden luonteenpiirteiden tekevän minusta suositun ja ihanan. No ei se ihan niin ole sujunutkaan...
Sain kouluun tultuani paljon kavereita ja olin suosittu. Pääsin hetkeksi aikaa suosittujen oppilaiden jengiin, ja sain jopa uuden parhaan kaverin, Ronjan. Ronja oli ihana, hauska, kaunis ja suosittu. Kusetin parille suositulle jätkälle kokeilleeni tupakkaa ja dokaavani. Uskoin tekeväni vaikutuksen. Sitten paras kaverini alkoi hengailla koko ajan koulun suosituimman tytön kanssa, kutsutaan tätä suosittua tyttöä vaikka Johannaksi, ja heistä tuli parhaat kaverit. Vittuunnuin ja puhuin kavereiden kanssa joskus lievästi paskaa tästä vanhasta parhaasta kaveristani, ei siis tyyliin "se on vitun ruma huoralehmä kuolis jo ym.ym.ym" vaan tyyliin "se on nykyään koko ajan vaan Johannan kanssa, ingooraa meidät kokonaan, puhuukin varmaan musta paskaa, oon iha kyllästyny siihen".
Sana siitä, että puhuin paskaa Ronjasta, on levinnyt koulussani, ja tänään Johanna tuli naama punasena karjumaan mulle; "VITTU OOT KUULEMMA MENNY JAUHAA KUNNOL PASKAA RONJASTA, KAIKKI ON TULLU PUHUU MEILLE ET KUULITTEKS ET VENLA (minä) SE RUMA LÄSKI PUHUU HUOLEL PASKAA RONJAST KOKO AJAN, JÄTÄ SE RAUHAAN SAATANA TAI VANNON ET SUL TULEE MENEE HUONOSTI" ja sit Johannan poikaystävä ja sen porukat, kaikki supersuosittuja ja myös Ronjan läheisii frendejä, tulee siihe huutelee et: "Nii onks ny hyvä fiilis hä, vittu oot nolis ei saatana ym.ym." Poistuin tilanteesta itkien, ja juoksin kavereideni luokse. Ne siinä sit lohdutteli. Koulun jälkeen Ronja tuli mun luo tyyliin "Oot sit menny puhuu must paskaa kuulemma" ja hymyilee ilkeesti, aloin itkemään ja pyysin sitä istumaan mun kanssa käsityöluokan viereisille penkeille ja selitin ummet lammet kaikkee paskaa siitä miten ennen oltiin niin läheisiä ymymymymymym. Lopulta erottiin väleissä, ja kun kysyin Ronjalta "Onks tää asia nyt siis selvitetty?", hän vastaa: "Jos et oo menny siis puhumaan musta paskaa, niin on." Ja sit nyökyttelin ja poistuin... Mut ongelma on se et kyllähän puhuin!
Ja nyt en uskalla mennä kouluun, koska Johannan poikakaveri ja sen frendit oli puhunu koulun jälkeen porukal siitä miten ruma ja lihava bitch olen ja et ne järjestää mulle hankaluuksia. Oon ihan kusessa ja itkenyt koko illan. Mitä teen ?!?!!?! Kiitos jos vastaatte ja luitte koko järkyttävän pitkän romaanini, amen!
Olen kusipää...
4
224
Vastaukset
- Tarinan opetus on..
.. ole oma itsesi. Sen pituinen se.
- Kusipäidenkuningatar
Nii pitäis... Mut ei se enää tässä vaiheessa auta kun koulua on ollut 3kk ja mulla on jo ns. "rooli" koulussa. Ennen roolini oli hyvä tyyppi, nyt paska lihava luuseri.
Enkä siis todellakaan uskalla mennä kouluun enään... Puhuin eile äitini kaá koulunvaihdosta! :(( - Joo-o
Yksinkertaiseti Roolin vetäminen on henkisesti syövää ja se ei ole luonnolista itseäsi kohtaan. Esim jos minä rupean esitämään tyttöä sen jälkeen voisin vaikka hypätä sillasta alas ja hukkua kun olen vetänyt sen roolin. Ja paskan puhuminen toisen takana ei ole hyväksi, on kokemuksia, kerran kerroin että en tykännyt jostain ihmisestä ja sanoin ehkä pahaa hänestä mutta yleensä sanoin tunteella mutta ei, ei ei tämä kyseinen ihminen oli saatanan idiootii sama kuin simpassin karanut eläintarhasta ei ymmärtänyt asiaa ja lähti märisemään ja leivtää paskaa muille ja liiotteli asiaa. Että tämän takia suurin osa ihmisitä ei ymmärä sitä asiaa että olit katelinen kun luin tuota tekstiä. Niin ne ottavat herneet nenään ja rupee märisemään sinulle.
Ja muista yleensä nuoret kulkevat laumassa kuin sudet luonnossa. Harva kulkee yksin. Tämän takia suurin osa nuorista sitten uskaltaa tulla aukomaan päätä ja "kiusamaan" muita nuoria jotka ovat yksin. Että jees. melkoista paskaa nykynuoriso. Tulevaisuus ei näytä hyvältä suoraan sanottuna.- haii
ymmärsin tekstistäsi ehkä 4 lausetta :D mut juu, totta puhut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241