Peter Pan Maailma

poltetta veressä

Haluaisin kuulla kokemuksia Peter Pan Maailman -seikkailumatkoista. Onko kokemusta jokerimatkoista? Ihan yleistä, onko kaikki sujunut suht koht hyvin jne jne. Mielessä kaihertaa kovasti nämä jokerimatkat (määränpää kerrotaan vasta lentokentällä) ja suunnitelmissa on varata kyseinen retki ensi vuodelle.

4

6142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jupsis

...Peterpanmatkalla oltiin kamun kanssa tossa pari v. sitten reilu 2 vk. Junalla pohjois-Intiassa. Mukava reissu, tosin muutama majotuspaikka oli aika ala-arvonen...tyyliin paskat wc:n seinillä, ei oltu siivottu olleskaan... (kun samaan halpaan hintaan olis saanu ihan ok-mestojakin!)Mut yl. ottaen tosi jees reissu, nähtiin sellasia paikkoja mihin ei ois osannu, uskaltanu, hoksannu mennä yksikseen. Pikkasen liikaa temppeleitä yms. uskonnollista, (opas ent. hare krishna) Me oltais haluttu nähdä hieman enemmän muutakin meininkiä, etenkin normi/rikkaiden asumuksia ja silleen, niinku tavallista menoa, enempi pyörittiin köyhälistöalueilla. Mut makee retki kaikinpuolin. :)

• sumatralla

Jokunen vuosi sitten Sumatralla ja ainakin sen matkan perusteella voin suositella. Majoitukset eivät luksusta eikä omia ilmastoituja busseja. Mutta siten pääsee paljon enemmän sisälle paikalliseen eloon.

• maarzinka

no moikka olen katsonut peter panin ja minun täytyy myöntää että siinä todellakin on osattu käyttää mielikuvitusta lisäksi siinä on hyviä kohtauksia ja se sopii mielestäni kaiken ikäisille lapsille että aikuisille

• Liivi

Olen itsekin ollut mutta petyin. Matkaoppaana oli joku omistajista. Hotellit olivat alakanttiin halpoja vaikka vieresessä rakennuksessa sai muutaman kympin korotuksella paremman. Lentolippujen hinnat oli ostohetkella kalliimpia mitä oli esitetty esitteessä. Matkalaisa oli 12 ja keskenään kireä ilmapiiri. Toinen jaksaa ja toiset eivät...Liika lupauksia järjestäjältä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      102
      6651
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      369
      6221
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      60
      3093
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      111
      2574
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2225
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1814
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      19
      1663
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1365
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      181
      1340
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      73
      1237
    Aihe