Peter Pan Maailma

poltetta veressä

Haluaisin kuulla kokemuksia Peter Pan Maailman -seikkailumatkoista. Onko kokemusta jokerimatkoista? Ihan yleistä, onko kaikki sujunut suht koht hyvin jne jne. Mielessä kaihertaa kovasti nämä jokerimatkat (määränpää kerrotaan vasta lentokentällä) ja suunnitelmissa on varata kyseinen retki ensi vuodelle.

4

6046

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jupsis

      ...Peterpanmatkalla oltiin kamun kanssa tossa pari v. sitten reilu 2 vk. Junalla pohjois-Intiassa. Mukava reissu, tosin muutama majotuspaikka oli aika ala-arvonen...tyyliin paskat wc:n seinillä, ei oltu siivottu olleskaan... (kun samaan halpaan hintaan olis saanu ihan ok-mestojakin!)Mut yl. ottaen tosi jees reissu, nähtiin sellasia paikkoja mihin ei ois osannu, uskaltanu, hoksannu mennä yksikseen. Pikkasen liikaa temppeleitä yms. uskonnollista, (opas ent. hare krishna) Me oltais haluttu nähdä hieman enemmän muutakin meininkiä, etenkin normi/rikkaiden asumuksia ja silleen, niinku tavallista menoa, enempi pyörittiin köyhälistöalueilla. Mut makee retki kaikinpuolin. :)

    • sumatralla

      Jokunen vuosi sitten Sumatralla ja ainakin sen matkan perusteella voin suositella. Majoitukset eivät luksusta eikä omia ilmastoituja busseja. Mutta siten pääsee paljon enemmän sisälle paikalliseen eloon.

    • maarzinka

      no moikka olen katsonut peter panin ja minun täytyy myöntää että siinä todellakin on osattu käyttää mielikuvitusta lisäksi siinä on hyviä kohtauksia ja se sopii mielestäni kaiken ikäisille lapsille että aikuisille

      • Liivi

        Olen itsekin ollut mutta petyin. Matkaoppaana oli joku omistajista. Hotellit olivat alakanttiin halpoja vaikka vieresessä rakennuksessa sai muutaman kympin korotuksella paremman. Lentolippujen hinnat oli ostohetkella kalliimpia mitä oli esitetty esitteessä. Matkalaisa oli 12 ja keskenään kireä ilmapiiri. Toinen jaksaa ja toiset eivät...Liika lupauksia järjestäjältä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1214
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      54
      729
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      710
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      678
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      608
    Aihe