Lasta kiusataan koulussa joka päivä. Toiset tytöt jättävät hänet ulkopuolelle, valehtelevat, juoruavat ja haukkuvat tyttöä mm. huoraksi, lutkaksi, läskiksi, vitun nartuksi yms.
Tyttö ja minä olemme aivan neuvottomia, koulusta sanottiin että "odotetaan ja seurataan tilannetta, kun kiusaamista on jatkunut vasta niin vähän aikaa".
Lastani kiusattu noin neljä vuotta, ja koko sen ajan olen kouluun soitellut, tavannut opettajia ja rehtoria ja yrittänyt vaatia tapaamista kiusaajien vanhempien kanssa. Mikään ei toimi. Mikä on opettajien kriteeri sille, milloin kiusaamiseen puututaan?! Kannattaako haastaa koulu oikeuteen?
Syrjiminen ja kiusaaminen
viidesluokkalaisen äiti
2
111
Vastaukset
- ei jaksa tätä
Miten olisi, jos itse miettisit?
- tikukutiina
Meidän pojan koulussa kiusaamista ei katsota yhtään, vaan asiaan puututaan heti saman tien.
Siinä joutuu kiusattu ja kiusaaja rehtorin juttusillle ja usein se auttaakin. :)
Outoa tuo , että teilläpäin vain seurataan tilannetta ja että kiusaamista on kestänyt muka niin vähän aikaa...Pitääkö kiusatun elämä olla kokonaan pilalla, ennenkuin puututaan?!
Otat rehtoriin yhteyttä ja pidä pintasi! Tsemppiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005