M: Kolli kissalle koti Tre!

Annan kodin

Täällä kolmatta karvakaveria ja uutta perheenjäsentä etsii kohta 25 vuotias nuori nainen kahden poika kissansa kanssa. Kissoista minulla on nuoresta iästäni huolimatta pitkä ja vankka kokemus. Olen omistajana huolehtiva, rakastava, leikkisä ja pidän kissoistani huolen hintaa katsomatta (lääkärit tms.) vaikken rikas olekkaan niin kissojeni hyvinvointi on minulle kaikki kaikessa. Tämän tietävät kaikki minut tuntevat.

Minulla on myös paljon pojilleni leluja ja viihdykettä mm. kolme isoa raapimispuuta joista yksi parvekelasien edessä. Saavat katsella halutessaan pihalle eikä tarvitse pelätä että horjahtaa ja tippuu kun on lasit kiinni. Minulla on myös pienempiä raapimapuita (olen hiukan tainnut hemmotella kissojani) ja ostan niille silloin tällöin uusia leluja joilla leikin heidän kanssaan. Tosin tapaavat leikkiä kaikella mikä ei ole tarkoitettu leluksi. Pojat nyt vaan ovat poikia ja nuoria vielä.

Kissoillani on myös useampi ruokakippo mitkä pidän täynnä kuivaruokaa koska pojat voivat syödä sen mitä jaksavat ja jatkaa nälän iskettyä. Purkkiruokaa olen antanut 1-2krt päivässä koska pitävät siitä hurjan paljon ja ovat muutenkin niin leikkisiä etteivät varmastikkaan pääse lihomaan sillä juoksemisella mitä pitävät.

Veden vaihdan myös joka päivä ja pesen kipon kuumalla vedellä. Myös hiekkakipot pidän puhtaana ja vaihdan parin vkon välein tarvittaessa useammin.

Kissalle jolle antaisin kodin ei ole sinänsä mitään rajoituksia koon, värin tai muunkaan suhteen mieluiten toki poika kissa (huomattu että omat pojat eivät tyttö kissojen kanssa tule toimeen ja toisinpäin) ja toki mahdollisimman nuori eli pentu. Olen kummatkin pojat ottanut pentuina jo siksi että saan itse antaa heille nimen, tulevat mielestäni paremmin toimeen kun tutustuvat nuorina toisiinsa ja muutenkin pentu aika menee niin nopeasti ohi että sen haluaa elää uuden perheenjäsenen kanssa.

Jos sinulla on kissa jota et voi pitää syystä tai toisesta ja jolle etsit hyvää kotia tässä se on. Elä mieti vaan ota yhteyttä ja kysy rohkeasti - vastaan mielelläni. Kotiani saa tulla katsomaan ennen kissan luovutusta ja mielelläni laitan kissan kuulumisia ja kuvia vaikka sähköpostiin tai miten sinulle parhaiten sopii.

Asun Tampereella melkein sääksjärven rajalla. Jos kissa on Tampereella voin sen tulla hakemaan mutta muussa tapauksessa tulen mielelläni bensakuluissa vastaan jos kissa tulee toiselta paikkakunnalta.

Otathan yhteyttä!

[email protected]
Yhteystiedot: [email protected]

0

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Selänteiden kommentit

        Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
        Kotimaiset julkkisjuorut
        379
        3965
      2. Nyt kun pride on ohi on siks

        Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
        Luterilaisuus
        383
        1589
      3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

        Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
        Sinkut
        177
        1314
      4. Olisit saanut minut naisen

        Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
        Ikävä
        54
        1071
      5. Miehelle naiselta

        Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
        Ikävä
        83
        1053
      6. Kaipaan sinua...

        J-mies. Surullinen olo kaikesta.
        Ikävä
        86
        879
      7. Kunpa voisin halata sinua

        ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
        Ikävä
        42
        855
      8. Hei hei heinäkuu

        Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
        Ikävä
        187
        844
      9. Muut yrittää seata meidän välejä

        Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
        Ikävä
        93
        811
      10. Tulethan sitten

        loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
        Ikävä
        36
        795
      Aihe