Yksin kielimatkalle

matkaanmatkaan

Sama vanha aihe vain eri henkilön kirjoittamana.. :D

Olen siis jo lukenut monet keskustelut tästä, mutta laitan nyt omanikin tänne; eli olen 17, ja miettimässä kielimatkan varaamista ensi kesälle USAan tai Britteihin. En ole kuitenkaan varma, kannattaako mennä STSsällä vai EFfällä, molemmista löytyy niin paljon ääripää tarinoita! Haluaisin kuitenkin kuulla lisää :D

Suurin kiinnostus olisi siis lähteä yksin USAan tai Britteihin isäntäperheeseen kesälle 2014! :)

2

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brighton13

      olin kielimatkalla viime kesänä brightonissa isäntäperheessä ( pariisi) ef:n kautta. omasta kokemuksesta voin ainaki suositella ef:ää, kaikki oli järjestetty hyvin ja suju moitteetta! harkitsin ite eka kans vähän sts:ää, mut ef tuntu kokeneemmalta ja suositummalta nii päädyin siihen. brightonissa tuntu että sts:läisiä oli vaan muutamista eri maista kun ef:läisiä oli 30 eri maasta :D ja kun kaveri oli ef:llä ja sen sisko sts:llä nii efllä oli kuulemma paljon paremmat aktiviteetit :D mut eipä noilla mitää valtavii eroja kuitenkaa oo!:)
      vaikka britit oli ihana nii suosittelisin sulle ehkä usaa jos haluut enemmän omanikästäs porukkaa:) englannis valtaosa oli -99-97, mut usaan taas ei kauheen nuoret vielä lähe.
      voisin kertoo vaikka mitä nii jos haluut kuulla jostakin lisää nii laita sähköpostia [email protected], ois kans kiva kuulla et mihin päädyt jos vaikka satutaa samalle matkalle!

    • annika_amb

      Moikka! Olin kesällä EF:n järjestämällä kielimatkalla Australian Cairnsissa. EF toimi järjestönä mielestäni erittäin hyvin, ja olen todella tyytyväinen että valitsin EF:n. Matka sujui moitteettomasti ja EF hoiti hommansa hyvin, apua sai aina kun tarvitsi. Olin kuullut paljon EF:stä ja kaverini olivat olleet sen järjestön kautta kielimatkalla, joten nämä olivat osasyynä järjestön valintaan. Minulla ei kuitenkaan ole kokemusta STS:stä, mutta omien ja kaverien kokemusten perusteella voin suositella EF:ää.
      Kohteista minulla ei myöskään ole omaa henkilökohtaista kokemusta, mutta valitse se mikä loppupeleissä tuntuu parhaammalta:) Toivottavasti oli edes jotain apua!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      78
      910
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      747
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      694
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      675
    Aihe