Saako pilatun turkin takaisin kunnostettua ja miten kannattaa tehdä?
Eli leikattu vaikka olisi pitänyt nyppiä.
kannattaako vain kasvattaa pitkäksi ja sitten nyppiä vai miten??
Trimmauskyselyä edelleen
3
141
Vastaukset
- nypittävä terrieri
Jos koiranturkki tulisi nyppiä, mutta jostain ihmeen syystä olet sen leikanut, sitä ei saa enään normaaliksi rodunomaiseski. Turkki menettää karheutensa ja säänpitävyyden. Toki voit kokeilla, että alkaako tulee normaalii.
- tryttyuyu
Olen saamassa aikuisen koiran jonka turkki pilattu siksi kyselen?
Eli miten pitää toimia jotta saa turkin kuntoon?
Omani olen nyppinyt mutta en ole ammattilainen jaen ole kunnostanut jo leikattua turkkia..eli tietääkö kukaan miten kannattaa toimia? - hjcxder
tryttyuyu kirjoitti:
Olen saamassa aikuisen koiran jonka turkki pilattu siksi kyselen?
Eli miten pitää toimia jotta saa turkin kuntoon?
Omani olen nyppinyt mutta en ole ammattilainen jaen ole kunnostanut jo leikattua turkkia..eli tietääkö kukaan miten kannattaa toimia?Kysy ammattitrimmaajalta. Usein saa palautettua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6402954- 1101595
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721566Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831410- 1171323
- 1401282
- 1051157
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381061- 48970
- 49949