hoitoniksejä

rituliini

minä olen vanhankansan ihminen ja kokeilen aina ensin niitä keinoja. jo odotusajan lopulla jätin kaikki maitotuotteet pois. en käyttänyt niitä ennenkuin imetys loppui,tulos: ei yövalvontaa, ei itkua, ei mahavaivaa. ei se äidin luusto muutamassa kuukaudessa haurastu jos syö muuten ok.
vauva tuntee olonsa hyväksi kun se tietää varmasti olevansa turvassa ja että aina on joku lähellä. on turha itkettää vauvaa nälässä, aatellen, että ei ole vielä ruoka-aika, on annettava niin usein kun se haluaa vaikka vähemmänkin.
samoin yösyötöissä ei pidä sytyttää kaikkia valoja palamaan, joku himmeä riittää, että voi työstää. tapahtuman pitäisi olla unenomainen,että vauva voi jatkaa uniaan heti.
tärkeintä on vilpitön rakkaus ja hellyys pientä kohtaan.
voimia kaikille vanhemmille !

2

862

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei

missä vaiheessa jätit maitotuotteet pois?kiitos vinkistä

• isä ja äiti

Sitä ei tiedetä mistään vaikuttiko maitotaloustuotteiden lopettaminen siihen, että lapsesi oli "helppo". Jos et sattumoisin tiedä niin toiset lapset vaan sattuu olemaan helpompia kuin toiset. Kaikkihan me olemme erilaisia. Ja toisekseen itse en ainakaan lopettaisi maitotuotteiden käyttöä raskauden aikana. Sen verran kuitenkin pidän huolta terveydestäni ja lapseni kehittymisestä. Ja sitten vielä noihin nikseihisi, että jokainen vähänkin järkevä ihminen syöttää lastaan silloin kun hänellä on nälkä kelloon katsomatta, ei sytytä kattovaloa yöhoidon vuoksi jne. ja silti lapsella voi olla koliikki oireita. Siis vaikka kuinka "hyvin" hoitaisi, mutta paras lääke voi vain olla, että antaa ajan kulua ja lapsen kasvaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      20
      4724
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1712
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      287
      1576
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      74
      1534
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      247
      1404
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1160
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1141
    8. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1099
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1054
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      1043
    Aihe