minä olen vanhankansan ihminen ja kokeilen aina ensin niitä keinoja. jo odotusajan lopulla jätin kaikki maitotuotteet pois. en käyttänyt niitä ennenkuin imetys loppui,tulos: ei yövalvontaa, ei itkua, ei mahavaivaa. ei se äidin luusto muutamassa kuukaudessa haurastu jos syö muuten ok.
vauva tuntee olonsa hyväksi kun se tietää varmasti olevansa turvassa ja että aina on joku lähellä. on turha itkettää vauvaa nälässä, aatellen, että ei ole vielä ruoka-aika, on annettava niin usein kun se haluaa vaikka vähemmänkin.
samoin yösyötöissä ei pidä sytyttää kaikkia valoja palamaan, joku himmeä riittää, että voi työstää. tapahtuman pitäisi olla unenomainen,että vauva voi jatkaa uniaan heti.
tärkeintä on vilpitön rakkaus ja hellyys pientä kohtaan.
voimia kaikille vanhemmille !
hoitoniksejä
2
875
Vastaukset
- hei
missä vaiheessa jätit maitotuotteet pois?kiitos vinkistä
- isä ja äiti
Sitä ei tiedetä mistään vaikuttiko maitotaloustuotteiden lopettaminen siihen, että lapsesi oli "helppo". Jos et sattumoisin tiedä niin toiset lapset vaan sattuu olemaan helpompia kuin toiset. Kaikkihan me olemme erilaisia. Ja toisekseen itse en ainakaan lopettaisi maitotuotteiden käyttöä raskauden aikana. Sen verran kuitenkin pidän huolta terveydestäni ja lapseni kehittymisestä. Ja sitten vielä noihin nikseihisi, että jokainen vähänkin järkevä ihminen syöttää lastaan silloin kun hänellä on nälkä kelloon katsomatta, ei sytytä kattovaloa yöhoidon vuoksi jne. ja silti lapsella voi olla koliikki oireita. Siis vaikka kuinka "hyvin" hoitaisi, mutta paras lääke voi vain olla, että antaa ajan kulua ja lapsen kasvaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362144
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 171579
- 231538
- 121482
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko841145