Hei vaan.
Mistä saisi Pirkanmaan alueella hakeutua sijaismummuksi jollekin pikkuiselle?
Itselläni on 1 lapsenlapsi, mutten saa nähdä häntä kun isänsä on kuollut eli minun poikani, vaikka lapsenlapseni itkee jatkuvasti minun perääni kun meillä oli niin läheinen suhde ja rakastan häntä niin kovasti ja hän minua.
Äidillään on jo uusi perhe, ja minut on hylätty.
Haluaisin niin antaa mummun rakkautta ja viedä lasta mm. kylpylään, leikkipuistoihin, ym. ja leikkiä sekä leipoa hänen kanssaan ja opettaa sitten vanhoja kädentaitoja kunhan kasvaa.
Mielummin vauva, tai pieni lapsi että oppii tuntemaan minut oikeaksi rakastavaksi mummukseen kasvaessaan.
Olen vasta viisikymppinen, joten jaksan hyvin lapsen kanssa touhuta.
Onko Pirkanmaalla paikkoja mistä kysyä tällaista?
Sijaismummuksi
1
160
Vastaukset
- löytyyvarmasti
Hienoa! Heti tulee mieleen seurakunnat, Setlementti-työ, Yksin- ja yhteishuoltajien liitto, Punainen Risti, kunnan/kaupungin sosiaalitoimi, neuvolat. Joku tai jotkin näistä tahoista mielellään välittävät varamummon mummottomalle lapsiperheelle.
Hyvää Joulua ja siunausta sinulle sekä nykyiselle kuin myös tuleville lapsenlapsille.
Myös Ensi- ja turvakotien liiton kautta ehkä pääsisit hoivaamaan pieniä, tosin olisi kuluttavampaa hoitaa lapsia jotka tulevat turvataloon ja lähtevät pian taas. Sinne oli apuväkeä haussa erilaisiin "hanttihommiin".
Konkreettisimmin: vie sinua lähimmän neuvolan ilmoitustaululle lappu jossa kerrot asiastasi. Kohta on ehkä pienistä jo "ylitarjontaa"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923