Ei vittu, että vituttaa tää saatanan paska lopputyöntekeminen!
AMK -lopputyötä tässä vedetään laadullisin tutkimusmenetelmin ja suhteelliseen analyyttisen teoriaosuuden sain kuukausien aikana kasattua, mutta toi empiria!
Voi helvetti, mitä tuloksia, siis niin itsestään selvää naivia paskaa! Oon väkisin puristanut ne tavoitteita vastaavaks ja nyt en enää oo kyllä varma koko tavoitteistakaan. Onko tavoitteet niin perseestä, että tuloksetkin ovat. Jos vaihdan tavoitteita ja kaivan analyysista eri asioita esiin. Voi vittu ja palauttaa pitäisi vittu tällä viikolla. Anteeks pieni purkautuminen, mutta tavoitteet on olleet korkeella ja nyt viimetipassa huomaa, kuinka paskaa tästä on tullut :O Niin ja teemahaastattelua käytin tiedonkeruumenetelmänä, ja tuntuu, että ne teemat menee päällekkäin ja ristiin eikä niistä tiedä, mitä niistä pitäisi nostaa varsinaisiksi tuloksiksi. Koko yhteenvetokin ahdistaa kun en enää noista tavoitteista tiedä..... :O Mitä tässä on tapahtunut?? Muiden mietteitä? Apuaaaaaa! Hävettää niin helvetisti jo etukäteen lyödä se 80-sivunen naivi tekele sinne nettiin :D :D :D
Tuskaa, pelkoa ja häpeää :P
4
387
Vastaukset
- 1234+3
Amk:n lopputyöksi riittää hyvin 30 sivua. Gradut ovat 80-sivuisia. Ehkä olet väärässä koulussa, sillä sinulla on graduahdistus.
- kyllä minä tiedän
Gradu voi olla myös 40 sivuinen.
- AMK
Kuulehan, se 80 sivua on paljon. Oletkohan pysynyt aiheessa? Toiseksi, muista että AMKssa on tärkeää, että kehität jotain. Et vaan tutki ja havainnoi vaan teet siitä jonkun parannut / kehittämis suunnitelman.
- mies 86
Ei haittaa pieni purkautuminen, niitähän voi tulla kenellä vain ja varmaan tuleekin. Oletko miettinyt tutkimusaiheen vaihtamista? Tuskallistahan tuo on jos on väärä aihe. Voit esimerkiksi syventyä miettimään, onko omien opintojesi aikana osunut kohdalle mitään sellaista aihetta, mistä olisit erityisen kiinnostunut tai halukas oppimaan enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167160- 1992537
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761527Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911079- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46959- 77863
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7718