Tuskaa, pelkoa ja häpeää :P

Apua!!!!

Ei vittu, että vituttaa tää saatanan paska lopputyöntekeminen!
AMK -lopputyötä tässä vedetään laadullisin tutkimusmenetelmin ja suhteelliseen analyyttisen teoriaosuuden sain kuukausien aikana kasattua, mutta toi empiria!
Voi helvetti, mitä tuloksia, siis niin itsestään selvää naivia paskaa! Oon väkisin puristanut ne tavoitteita vastaavaks ja nyt en enää oo kyllä varma koko tavoitteistakaan. Onko tavoitteet niin perseestä, että tuloksetkin ovat. Jos vaihdan tavoitteita ja kaivan analyysista eri asioita esiin. Voi vittu ja palauttaa pitäisi vittu tällä viikolla. Anteeks pieni purkautuminen, mutta tavoitteet on olleet korkeella ja nyt viimetipassa huomaa, kuinka paskaa tästä on tullut :O Niin ja teemahaastattelua käytin tiedonkeruumenetelmänä, ja tuntuu, että ne teemat menee päällekkäin ja ristiin eikä niistä tiedä, mitä niistä pitäisi nostaa varsinaisiksi tuloksiksi. Koko yhteenvetokin ahdistaa kun en enää noista tavoitteista tiedä..... :O Mitä tässä on tapahtunut?? Muiden mietteitä? Apuaaaaaa! Hävettää niin helvetisti jo etukäteen lyödä se 80-sivunen naivi tekele sinne nettiin :D :D :D

4

369

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234+3

      Amk:n lopputyöksi riittää hyvin 30 sivua. Gradut ovat 80-sivuisia. Ehkä olet väärässä koulussa, sillä sinulla on graduahdistus.

    • kyllä minä tiedän

      Gradu voi olla myös 40 sivuinen.

    • AMK

      Kuulehan, se 80 sivua on paljon. Oletkohan pysynyt aiheessa? Toiseksi, muista että AMKssa on tärkeää, että kehität jotain. Et vaan tutki ja havainnoi vaan teet siitä jonkun parannut / kehittämis suunnitelman.

    • mies 86

      Ei haittaa pieni purkautuminen, niitähän voi tulla kenellä vain ja varmaan tuleekin. Oletko miettinyt tutkimusaiheen vaihtamista? Tuskallistahan tuo on jos on väärä aihe. Voit esimerkiksi syventyä miettimään, onko omien opintojesi aikana osunut kohdalle mitään sellaista aihetta, mistä olisit erityisen kiinnostunut tai halukas oppimaan enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe