Vetäytyä jo ennen pastan lopettamista sivustolta, kun heidän osallistumisensa on entisestään vähentynyt?
Lisäksi kysyisin oletteko pahoittaneet mielenne niistä kiroitutuksista joita sivustolla olette lukeneet?
Jos niin millaisista kirjoituksista ja millä perusteella?
Tiedustelu: Ovatko papit tehneet yhteispäätöksen
39
93
Vastaukset
- aikuinen nainen
Kirkko ei ole kuulolla tämäntapaisissa kysymyksissä muuten kuin että palsta ajetaan alas ja toivotaan ettei uudelle yhteisöprofiilille tule kritiikkiä missään.
- Mielensäpahoittajia
Kyllä mulle ainaski tuli vähän paha mieli.
Tanali-pappi
Mätäojan kuppalainen Hei,
Täällä ollaan. Kieltämättä välillä kokee turhautumista samoista asioista vääntämisen vuoksi. Eikä sekään vielä - vaan se harmittaa, että palstalla ei kunnioiteta kirkon arvoja - ne ovat halpaa tavaraa, jota voi monien mielestä surutta pilkata. Itse pahoitan mieleni joka kerran, kun sakramenttejamme: kastetta ja ehtoollista pilkataan.
Siunattua viimeistä Kirkko_kuulolla palsta kuukautta kaikille toivottaen!
t. Maarit-pappi- Balttis Maaritille
Ihmettelet siis sitä ettei uskontoasi kunnioiteta käsityksineen Maarit? Olisiko eräs ongelmanne se että: te ette pysty osoittamaan sitä Raamattuu perustuen, Raamattua tunteville kristinuskoksi, ja "sakramentteja" joita markkinoitte ei Raamattu lainkaan tunne?
Eikö ole luonnollista että: aina kun esitättä näitä tärkeimpiä tuotteitanne, lahkonne saa vastaansa toistuvaa arvostelua, varsinkin kun ette pysty perustelemaan arvoja joita te itse kunniotatte, ohi Jumalan sanan, tai vain seiltä näön vuoksi joitakin jakeita lainaten lahkoppienne tueksi. Kaikki lahkolaisethan ovat aina tällaisen kritiikin kohteina, kun kohtaavat Raamattua tuntevia ihmisiä, ja Jehovan todistajatkin yleensä pakenevat kuten tekin, - kun lahko-oppien "spämääminen" on suoritettu ja asiota pitäisi ryhtyä kriittisissä keskusteluissa perustelemaan.
Heiltähän kaikki kriittisyys onkin täysin kielletttyä, samoin kuin vuorovaikutussuhtee niihin jotka pystyvät osoittamaan heidän lahko-oppinsa petoksiksi, ja sama tilannehan täälläkin on ilmeinen. - et osaa käyttäytyä
Balttis Maaritille kirjoitti:
Ihmettelet siis sitä ettei uskontoasi kunnioiteta käsityksineen Maarit? Olisiko eräs ongelmanne se että: te ette pysty osoittamaan sitä Raamattuu perustuen, Raamattua tunteville kristinuskoksi, ja "sakramentteja" joita markkinoitte ei Raamattu lainkaan tunne?
Eikö ole luonnollista että: aina kun esitättä näitä tärkeimpiä tuotteitanne, lahkonne saa vastaansa toistuvaa arvostelua, varsinkin kun ette pysty perustelemaan arvoja joita te itse kunniotatte, ohi Jumalan sanan, tai vain seiltä näön vuoksi joitakin jakeita lainaten lahkoppienne tueksi. Kaikki lahkolaisethan ovat aina tällaisen kritiikin kohteina, kun kohtaavat Raamattua tuntevia ihmisiä, ja Jehovan todistajatkin yleensä pakenevat kuten tekin, - kun lahko-oppien "spämääminen" on suoritettu ja asiota pitäisi ryhtyä kriittisissä keskusteluissa perustelemaan.
Heiltähän kaikki kriittisyys onkin täysin kielletttyä, samoin kuin vuorovaikutussuhtee niihin jotka pystyvät osoittamaan heidän lahko-oppinsa petoksiksi, ja sama tilannehan täälläkin on ilmeinen.Sun kuranheitto ja ilkeily eivät ole mitään arvostelua vaan ihan pelkkää haukkumisista.
- siinä syy
" palstalla ei kunnioiteta kirkon arvoja .."
Eikä kirkko KUNNIOITA RAAMATUN ARVOJA !
Oikeasti nuo asiatko loukkaa sinua? Oikeasti, etkä vain leiki nyt "loukkaantunutta" viran puolesta?
Hei,
En leiki loukkaantunutta viran puolesta tai että minulle siitä maksettaisiin.
Sakramentit ovat itselleni äärimmäisen pyhiä ja herkkiä asioita, joita en salli pilkattavan tai aliarvioitavan millään määrin. Sakramentit perustuvat Jeesuksen antamiin käskyihin. Sana sakramentti ja opetus siitä on toki muotoutunut kirkkohistoriassa sellaiseksi, kuin me siitä opetamme.
t. Maarit-pappi- Balttis Maaritille
kuunteleva_kirkko kirjoitti:
Hei,
Sakramentit ovat itselleni äärimmäisen pyhiä ja herkkiä asioita, joita en salli pilkattavan tai aliarvioitavan millään määrin. Sakramentit perustuvat Jeesuksen antamiin käskyihin. Sana sakramentti ja opetus siitä on toki muotoutunut kirkkohistoriassa sellaiseksi, kuin me siitä opetamme.
t. Maarit-pappiOnhan vauvakasteen harjoittajat keksineet loukkaavan ja virheellisen nimen niistäkin jotka hajoittavat vain Raamatun tuntemaa kastetta, jonka jokainen syntinen, itse kukin ottaa syntiensä anteeksi saamiseksi: Apt.2:38-40; - nimittäen heitä "anabaptisteiksi" vaikka he eivät ole mitään "uudestikastajia", koska teidän harjoittamanne vauvakaste ei ole Raamatun tuntema kaste lainkaan, joten oli täysin uskontofasistista ryhtyä tapattamaan kastajia vauvakasteen yleiskirkkollisen aseman puolustamiseksi, - ja täysin jumalatonta toimintaa: siiryen Kainin tielle veljesmurhia harjoittaen. Raamattu tuntee siis vain yhden kasteen ja teidän vauvakasteenne on sitä todellista historiallista anabaptismia, sillä tämä teidän kasteenne on maailmankirkonne ihan oma ja Raamatulle vieras keksintö.
- luonnontiede
Hei,
t. Maarit-pappiSakramentit ovat pelkkää taikauskoa.
Et ole siinä asemassa, että voisit kieltää ketään kertomasta tosiasioita sakramenteista.
Ja ymmärtämättömyydessäsi olet vielä esittävinäsi muiden opettajaa. - mieti tätä(se aito)
Onhan vauvakasteen harjoittajat keksineet loukkaavan ja virheellisen nimen niistäkin jotka hajoittavat vain Raamatun tuntemaa kastetta, jonka jokainen syntinen, itse kukin ottaa syntiensä anteeksi saamiseksi: Apt.2:38-40; - nimittäen heitä "anabaptisteiksi" vaikka he eivät ole mitään "uudestikastajia", koska teidän harjoittamanne vauvakaste ei ole Raamatun tuntema kaste lainkaan, joten oli täysin uskontofasistista ryhtyä tapattamaan kastajia vauvakasteen yleiskirkkollisen aseman puolustamiseksi, - ja täysin jumalatonta toimintaa: siiryen Kainin tielle veljesmurhia harjoittaen. Raamattu tuntee siis vain yhden kasteen ja teidän vauvakasteenne on sitä todellista historiallista anabaptismia, sillä tämä teidän kasteenne on maailmankirkonne ihan oma ja Raamatulle vieras keksintö.
kuunteleva_kirkko
28.11.2013 16:35
Saanen muistuttaa siitä että kaikilla on jotain pyhää, mutta näyt itse olettavan että vain sinulla, Maarit-pappi on varaa loukkaantua. Jos tästä jotain hyvää haluaa etsiä, niin sen, että muistaisit istuvasi samassa lasitalossa kuin muutkin. Ei sinulla ole syytä pahoittaa mieltäsi niin kauan kuin et välitä toisille pyhästä. Omna käytöksesi saa minut hymyilemään huvittuneesti kun katsot muiden käyttäytyvän väärin mutta et huomaa omaa käytöstäsi Luotetaan tässä vaiheessa wikipedian kiehtoviin artikkeleihin....Ja otetaan ehtoollinen. Sieltä otetaan mielenkiintoinen pätkä, jossa nähdään Lutherin synnynnäinen halu kunnioittaa muiden pyhänä pitämiä asioita. Lutherin kommentista näkee, että hän on todellakin ansainnut itsensä mukaisesti nimetyn kirkon ja varmaan papit tuntevat syvää ylpeyttä saadessansa palvella tuollaisessa paikassa.
"Martti Luther huomautti reformoidusta ehtoollisopista, että reformoidut voisivat leivän ja viinin syömisen sijasta kajauttaa laulun Kristuksen taivaaseen astumisesta. Hän ei suostunut yhteistyöhön reformoitujen kanssa, jotka olivat hänen mielestään sakramentin vihollisia."
Balttis vaikuttaa yhä enemmän uudestisyntyneeltä Lutherilta.- Theologi
Hei,
t. Maarit-pappiMaarit,Jeesus eiasettanut yhtään 'sakramenttia'. Muistoateria mikään sakramentti ollut vaan kuten hän johanneksene vankeliumisa selvästi opastaa ja korjaa, kyseessä on vain hänen Sanojensa eli OPETUKSERNSA muistaminen, sillä eihän hänen 'lihansa mitään hyödytä!"
- Balttis Maaritille
Näytä Maarit missä Raamatusta, pakenematta paikalta ensimmäisen kommenttisi jälkeen: missäkohden Jeesus asettaa papiston, toimittamaan alttareille sellaisia toimituksia joita te kutsutte "sakramenteiksi", sillä onhan kohtuutonta väittää että nämä ovat pyhiä, tai Jeesuksen asettamia sakramentteja, jos Jeesus ei ole todellakaan niitä asettanut papistoja vauvakasteena, ja ehtoollisaineiden konsektrointina koskaan suorittamaan - vai mitä Maarit?
Jos te olette taikauskoisia, ja suoritatte riittejä ja järjen ylittäviä taikatemppuja, ja ne todella ovat sellaisia, että kai te itseasetettuina ja Raamatulle vieraina papistoina ole oikeutettuja, vieläpä kristittyinä esiintyen vaatimaan niiden kunniottamisa muilta kuin korkeintaan omaan lahkoonne kuuluvilta, jotka ajattelevatkin varmaan kanssanne samoin?- tulevaisuuden kuva
Tein sinulle kolmen kortin tarotin
1. Hallitsija kuvastaa joustamattomuutta ja miehen ylivaltaa (menneisyys)
2. Hallitsijatar kuvastaa joustamattomuutta ja miehen ylivaltaa (nykyhetki)
3. Paholainen kuvastaa itsekkyyden, ylimielisyyden ja ylpeyden kahleita (tulevaisuus) Hei Balttis,
Sinulle on vastattu näihin kysymyksiisi useamman kerran palstan olemassaolon aikana. Löytänet ne ketjut täältä.
Juuri sinunkaltaisesi levyä edestakaisin junnaavat keskustelijat aiheuttavat mielipahaa ja turhaantumista. Olen pahoillani, että vastaan näin karusti. Mutta kun kysyitte, mikä aiheuttaa mielipahaa. Jos et ole kanssamme samaa mieltä, haluat aina ehdottomasti sanoa viimeisen sanan ja se on sinusta totuus. En reaalimaailmassakaan juuri arvosta tällaisia itsevarmoja inttäjiä, jotka eivät pysty dialogiin ja arvostamaan toisille pyhiä asioita.
t. Maarit-pappi- Nasse.
Hei Balttis,
Sinulle on vastattu näihin kysymyksiisi useamman kerran palstan olemassaolon aikana. Löytänet ne ketjut täältä.
Juuri sinunkaltaisesi levyä edestakaisin junnaavat keskustelijat aiheuttavat mielipahaa ja turhaantumista. Olen pahoillani, että vastaan näin karusti. Mutta kun kysyitte, mikä aiheuttaa mielipahaa. Jos et ole kanssamme samaa mieltä, haluat aina ehdottomasti sanoa viimeisen sanan ja se on sinusta totuus. En reaalimaailmassakaan juuri arvosta tällaisia itsevarmoja inttäjiä, jotka eivät pysty dialogiin ja arvostamaan toisille pyhiä asioita.
t. Maarit-pappiMaarit, sivullisesta näyttää että sinä jänkkäät, toisekseen, loukkantuminen siitä että taikauskoasi sanotaan taikauskoksi on turhaa.
Ajattele asiaa sen rinnalla että väkivaltauskontonne todellakin tekee konkreettista pahaa joka päivä. - Balttis Maaritille
Hei Balttis,
t. Maarit-pappiKerta toisensa jälkeen sinä väität että: minulle on jo vastattu, vaikka minulle on osoitettu korkeintaan sitaaatteja luterilaista käsityksistä, tai linkitetty luterilaisille sivuille lukemaan sieltä, asiota jotka ovat minulle varsin tuttuja juttuja, - ILMAN ETTÄ ON ANTAUDUTTA TODELLAKIN KESKUSTELUUN VAIN ESITETTYJEN VÄTTÄMIEN SIJASTA. Minulle ei ole suinkaan vastattu, vaan minulle väitetään vastatun. Tässäkin ketjussa esitän haasteita, ja pyydän sinua todistamaan ja perustelemaan käsityksiäsi, ja niitä luterilaisia oppeja joita puolustat, mutta et RAAMATTUUN PERUSTUEN, ELI KYKENEMÄTTÄ OSOITTAMAAN OPPEINNE OLEVAN JA EDUSTAVAN KRISTINUSKOA.
Minulle on aivan sama vaikka söisitte rottia, jos ette väitä olevanne KRISTITTYJÄ, JA ESIINTYISI KRISTITTYINÄ PAPEINA, vaikka Raamattu ei edes tunne papeutenne kaltaista pappeutta käsityksineen. Se mitä olen pyytänyt on nimeomaan asioden perustelua Jumalan sanalla, - ja sellaiseen keskusteluun ette ole lähteneet, vaan pakenette mielennepahoittajan roolissa paikalta hurskastelle ja päivitelle - loukkaantuneina kun teidän satujanne ja taikatemppujanne ei enää kunnioitetakaan kuin JUMALAN SANAA. - Balttis Maaritille
Hei Balttis,
t. Maarit-pappiVastaa Maarit edes tähän: Konsektoiko Jeesus viimeisellä aterialla murretun leivän ja viinipuun annin, niin että hän itse ruumiilistui asetussanojen myötä näihin aineisiin, eli söivätkö Jeesus ja hänen opetuslapsensa viimeisellä aterialla, asetusanojen lausumisen jälkeen kosektroituina ehtoollisaineita joissa Jeesus itse oli läsnä todellisesti niihin ruumiillistuneena verenä ja lihana?
Jos et kykene, mielesipahoittelu on täyspakanallista hurskastelua. - Hyvä Maarit!
Hei Balttis,
t. Maarit-pappiJuuri näin. Hienoa Maarit kerrankin uskaltauduit sanomaan ihan suoraan. Balttiksen kaltaiset häirikkö jankkaajathan tämän palstan ovatkin tuhonneet. Olen käynyt täällä ehkö noin vuoden ja siinä on nähnyt aika karusti tämän palstan rappiotilan. Joskus täällä, hyvin harvoin joku on kirjoittanut jotakin ihka oikeaa elämää koskettavaa ja saannut yleensä vastaukseksi ilkeilyä joten ihan aiheellista lopettaakin tämä palsta sillä ei tämä tavalliselle luterilaiselle mitään tarjoa ja toisekseen sitten Balttiksen kaltaiset jankuttajat ovat suoltaneet näitä kirjoituksiaan loputtomiin ja huvittavinta noissa lienee juuri se, että he itse ajattelevat jotenkin lähtökohtaisesti, että toisten kirjoittajien pitäisi heidän näkemyksiään kunnioittaa.
Vaikka netissä anonyyminä ollaankin pätee täällä tietyllä tavalla samat lainalaisuudet kuin reaalielämässä, että ihan vinkkinä vaan jankuttajat jos haluatte vuorovaikutteista, rakentavaa keskustelua luterilaisten kanssa niin ei kannata ensi töikseen haukkua meitä nimi/valekristityiksi, kirkkoamme lutkat kirkoksi, pappejamme kyykäärmeen sikiöiksi.....eikä minua suinkaan tarvitse uskoa, tätä hommaa voi mennä kokeilemaan vaikka siten, että menee pitäjänsä kirkon portille huutelemaan näitä juttuja jumalanpalveluksen päätteeksi, homman juju on siinä, että se eroaa nettimaailmasta ja siellä saattaa saada ihan oikeasti kolhun jokin muukin kuin vain ylpeys ;) - Balttis Maaritille
Hei Balttis,
t. Maarit-pappiJokainen lukija voi itse päätellä kuka dialogista kieltäytyy, ja eikös sekin ole totta että: jos minä vaikka julistaisin kotini portinpylvään jumalaksi, se olisi minulle uskonnovapauslain puittessa luvallista, mutta jos minä vaatisin kaikia ohikulkijoita kumartamaan sitä ja vaikkapa uhraamaa lahjoja sille, - se ei enää olisikaan uskonnonvaptutta Maarit. Se mikä on sinulle pyhään, on minun Raamatuntuntemukseni mukaisesti Kristuksen pilkaamista, ja julkihäpäisyä: Hebr.6:6
Nasse. kirjoitti:
Maarit, sivullisesta näyttää että sinä jänkkäät, toisekseen, loukkantuminen siitä että taikauskoasi sanotaan taikauskoksi on turhaa.
Ajattele asiaa sen rinnalla että väkivaltauskontonne todellakin tekee konkreettista pahaa joka päivä.Ajattele asiaa sen rinnalla että väkivaltauskontonne todellakin tekee konkreettista pahaa joka päivä.
Turha odotaa vastausta mutta heitän kuitenkin kysymyksen.
Mikä olisi sellainen teko, työ tai ajatus jota ei voisi perustellusti kokea ja väittää väkivallaksi, pikaksi vallanhaluksi?
Balttikselta tähän on vastaus että hän puhuu suoraan ja rehellisesti Jumalan suulla. Se on hänestä korkein mahdollinen rakkauden ja totuden osoitus tähän sontaluukkuun johon hänet on lähetety ja yksin jätetty todistamaan- Balttis Maaritille
Jokainen lukija voi itse päätellä kuka dialogista kieltäytyy, ja eikös sekin ole totta että: jos minä vaikka julistaisin kotini portinpylvään jumalaksi, se olisi minulle uskonnovapauslain puittessa luvallista, mutta jos minä vaatisin kaikia ohikulkijoita kumartamaan sitä ja vaikkapa uhraamaa lahjoja sille, - se ei enää olisikaan uskonnonvaptutta Maarit. Se mikä on sinulle pyhään, on minun Raamatuntuntemukseni mukaisesti Kristuksen pilkaamista, ja julkihäpäisyä: Hebr.6:6
LIITE: Jeesus on antanut yhden ainoan uhtin syntien edestä, ja tämä uhri teki kaikki papistot maan päällä turhiksi, alttareilla joilla ne tarjoilevat syntejä sovittavia uhriateriotaan, - ilman että ne saavat aikaan yhtikäs mitään muuta kuin petolliista luottamusta turhiin toimiiin - ohi Golgatan uhrin: Hebr.10:11-18.
- Balttis kuittaa...
Hyvä Maarit! kirjoitti:
Juuri näin. Hienoa Maarit kerrankin uskaltauduit sanomaan ihan suoraan. Balttiksen kaltaiset häirikkö jankkaajathan tämän palstan ovatkin tuhonneet. Olen käynyt täällä ehkö noin vuoden ja siinä on nähnyt aika karusti tämän palstan rappiotilan. Joskus täällä, hyvin harvoin joku on kirjoittanut jotakin ihka oikeaa elämää koskettavaa ja saannut yleensä vastaukseksi ilkeilyä joten ihan aiheellista lopettaakin tämä palsta sillä ei tämä tavalliselle luterilaiselle mitään tarjoa ja toisekseen sitten Balttiksen kaltaiset jankuttajat ovat suoltaneet näitä kirjoituksiaan loputtomiin ja huvittavinta noissa lienee juuri se, että he itse ajattelevat jotenkin lähtökohtaisesti, että toisten kirjoittajien pitäisi heidän näkemyksiään kunnioittaa.
Vaikka netissä anonyyminä ollaankin pätee täällä tietyllä tavalla samat lainalaisuudet kuin reaalielämässä, että ihan vinkkinä vaan jankuttajat jos haluatte vuorovaikutteista, rakentavaa keskustelua luterilaisten kanssa niin ei kannata ensi töikseen haukkua meitä nimi/valekristityiksi, kirkkoamme lutkat kirkoksi, pappejamme kyykäärmeen sikiöiksi.....eikä minua suinkaan tarvitse uskoa, tätä hommaa voi mennä kokeilemaan vaikka siten, että menee pitäjänsä kirkon portille huutelemaan näitä juttuja jumalanpalveluksen päätteeksi, homman juju on siinä, että se eroaa nettimaailmasta ja siellä saattaa saada ihan oikeasti kolhun jokin muukin kuin vain ylpeys ;)Mitäänsanomaton ja sisöllyksetön luterilaisen papiston ylistyksesi, päättyi yhtä mitäänsanomattomaan ja sisällyksettömään hyökkäykseen kirjoittajan Balttis nimimerkkiä vastaa, yleistävin, yksilöimättömin, perättömin syytöksin ja jopa uhkaileln häntä luterilaisten kyvyllä väkivaltaan, eli kuljet todellakin tiet isäis tallaamaa, - Kainin imussa.
- nähräänkö siel?
Hyvä Maarit! kirjoitti:
Juuri näin. Hienoa Maarit kerrankin uskaltauduit sanomaan ihan suoraan. Balttiksen kaltaiset häirikkö jankkaajathan tämän palstan ovatkin tuhonneet. Olen käynyt täällä ehkö noin vuoden ja siinä on nähnyt aika karusti tämän palstan rappiotilan. Joskus täällä, hyvin harvoin joku on kirjoittanut jotakin ihka oikeaa elämää koskettavaa ja saannut yleensä vastaukseksi ilkeilyä joten ihan aiheellista lopettaakin tämä palsta sillä ei tämä tavalliselle luterilaiselle mitään tarjoa ja toisekseen sitten Balttiksen kaltaiset jankuttajat ovat suoltaneet näitä kirjoituksiaan loputtomiin ja huvittavinta noissa lienee juuri se, että he itse ajattelevat jotenkin lähtökohtaisesti, että toisten kirjoittajien pitäisi heidän näkemyksiään kunnioittaa.
Vaikka netissä anonyyminä ollaankin pätee täällä tietyllä tavalla samat lainalaisuudet kuin reaalielämässä, että ihan vinkkinä vaan jankuttajat jos haluatte vuorovaikutteista, rakentavaa keskustelua luterilaisten kanssa niin ei kannata ensi töikseen haukkua meitä nimi/valekristityiksi, kirkkoamme lutkat kirkoksi, pappejamme kyykäärmeen sikiöiksi.....eikä minua suinkaan tarvitse uskoa, tätä hommaa voi mennä kokeilemaan vaikka siten, että menee pitäjänsä kirkon portille huutelemaan näitä juttuja jumalanpalveluksen päätteeksi, homman juju on siinä, että se eroaa nettimaailmasta ja siellä saattaa saada ihan oikeasti kolhun jokin muukin kuin vain ylpeys ;)Niinpä, niinpä. Tervetuloa balttis Ylihärmän srk- talolle huutelemaan sunnuntaina tossa ilta kuuden jälkeen.
- Balttis
nähräänkö siel? kirjoitti:
Niinpä, niinpä. Tervetuloa balttis Ylihärmän srk- talolle huutelemaan sunnuntaina tossa ilta kuuden jälkeen.
Minä asun Pojanmaalla, eikä minulla ole siis pitkämatka Yli-Härmäänkään, mutta mitäs minun pitäsisi siellä huudella ja miksi?
Toki ole "lihanmukaa vanha toisenpolven "Sadilainen" vaikka en "sadinmafian reviirillä" enää asustelekaan, siellä kun on sellanen meno päällä ettei se oikein enää "nappaa" - edes ikänsä siellä asunutta. - nähräänkö siel?
Balttis kirjoitti:
Minä asun Pojanmaalla, eikä minulla ole siis pitkämatka Yli-Härmäänkään, mutta mitäs minun pitäsisi siellä huudella ja miksi?
Toki ole "lihanmukaa vanha toisenpolven "Sadilainen" vaikka en "sadinmafian reviirillä" enää asustelekaan, siellä kun on sellanen meno päällä ettei se oikein enää "nappaa" - edes ikänsä siellä asunutta.No tietenkin tuut sinne julistamaan tätä ns. totuuttas mitä oot täällä palstallakin kertonu tekeväs. Missä muuten tommon Sadi on? Ei löydy google mapsistakaan.
- Balttis: mikä ettei
No tietenkin tuut sinne julistamaan tätä ns. totuuttas mitä oot täällä palstallakin kertonu tekeväs. Missä muuten tommon Sadi on? Ei löydy google mapsistakaan.
Ei sitä tosin ole vielä kirkossa kuulutettu, vaikka tulisinkin.
- Tai sitten no olkoon
No tietenkin tuut sinne julistamaan tätä ns. totuuttas mitä oot täällä palstallakin kertonu tekeväs. Missä muuten tommon Sadi on? Ei löydy google mapsistakaan.
Googelta "Stadin mafia" - josko sillä joku ilmoittautuis.
- Balttis Maaritille
Kukaan ei voi velvoittaa minua kunniottamaan tai pitämään pyhinä sakramentteina taikatemppuja, joita uuspakanuus nimeltään katolisuus- ja sitä seurannut luterilaisuus on kuljettanut kultuurimme väittäen niitä kristillisiksi sakramenteiksi, vaikka ne eivät sitä ole, - eikä raamatullinen kirstinusko tunne lainkaan tällaisia "erityispapistojen hokkus pokkus temppuja" - joilla sanaa tuntemattomia lut.kat. kirkkojen toimesta heitä pettäen mm. syntejä sovittavina uhriateriona markkinoidaan, kuten tässä linkissä osoitetaan, jo alkaen 300-luvulta, jollon roomalainen auringonjumalakultti ÖYTÄTTEINEEN muutettiin uuspakanallisten papistojen toimesta vale-ehtoolliseksi, ja syntejä sovittavaksi messuksi, ohi Golgan yhden ainoan syntiuhrin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tridentiininen_messu
Luterilainen messu on tämän uhrimessun muunelma, muka syntejä sovittavana ateriana - öyltätteineen. - EI mikään uusi juttu
Mihinkäs se mielensäpahottoja taas lipesi kun ei ainuttakaan asiasisältöistä vastaustaa TAASKAAN ANTANUT.
- Balttis tunnustaa...
Fransiskus Assisilainen, vai mikä se oli kuuluu sanoneet että: jos hän näkisi papin ja enkelin, hän kumartaisi pappia, sillä papilla on valta antaa muka syntejä anteeksi maanpäällä, niin että Jumalan taivaassakin on siihen sitouduttava.
Kun minä näen papin ajatellen mielessäni: siinä on taas yksi aikamme eksyttäjistä joiden on ennustettu tulevan, ja eksynyt antikritus, joka on koristettu kaikkinaisille lihan koristuksilla ja jopa korkeimmat heistä itsensä kalajumala Daagonin korkealla kalanpäähatuilla kruunaten muita päätä pitemmiksi - ja nauran partaani itsekseni.- et edes pieru
Voi sua ressua kun yrität epätoivoisesti pitää tätä ketjua näkyvillä ja heittää tonne väliin viestiä jotta joku lukisi sun viimeisen kirjoituksen :D no minä kuin, ihan pelkkää paskaa mutta jos kerran haluat pitää ketjun pinnalla niin mikäs siinä, oley sinä säälittävä tuhnu.
- samat aloittajalle
et edes pieru kirjoitti:
Voi sua ressua kun yrität epätoivoisesti pitää tätä ketjua näkyvillä ja heittää tonne väliin viestiä jotta joku lukisi sun viimeisen kirjoituksen :D no minä kuin, ihan pelkkää paskaa mutta jos kerran haluat pitää ketjun pinnalla niin mikäs siinä, oley sinä säälittävä tuhnu.
Tässä hyvvee katsottavaa
http://www.youtube.com/watch?v=nkvcveLcFQA - Balttis: mieti sitä
samat aloittajalle kirjoitti:
Tässä hyvvee katsottavaa
http://www.youtube.com/watch?v=nkvcveLcFQAViimeiksi kun puhutin novelli-Arskaa, ja kerroin hänelle että: Timi on ollu vähän kipeenä vuoden, kun sitä ammuttiin vatsasta läpi, niin että luoti meni kaden millin päästä ohi selkärangasta, niin Arska vastasi ett sellasta on vatsatautia liikkeellä, ja tämä ei ole elokuvaa vaan tosi elämästä.
- Balttiksen viimeinen
Balttis,
Teepä viimeisestä tahdostasi kirjallinen toive: Palstan naispapit siunaamassa sinua haudanlepoon. Maarit-pappi vois pitää sinulle siunauspuheen? - Balttis todistaa...
Minä en ole tämänmaailman pappien siunattavissa, sillä olen kuollut pois: siitä synnin ja kuolemanalaisesta maailmasta, jossa he uskontojaan harjoittavat: Kol.2:16-23.
- Balttis onkin haamu
Balttis on haamu! Huhuu...
- Balttis on haamu
ja Tuula-pappi vois laulaa hautakummullasi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042056Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998