aloitukseen ja laittaa sinne useamman kun yhden kommentin ja kommentoi myös muiden kirjoittajien kommentteja tarkottaako se sitä että kyseinen henkilö on tehnyt aloituksen onko tää keskustelupalsta vai semmoinen palsta että joku tekee aloituksen ja yksi kirjoittaja saa vain kerran kommentoida sitä aloitusta ja jos aloittaja ei vastaa mihinkään niin onko se sitten niinkun kirjoittajien yksinpuhelua huomasin nimittäin juuri tänään kun eilen suorastaan innostuin kommentoimaan yhteen aloitukseen niin tänään siellä pähkäiltiin että taitaakin aloitus olla tiinan tekemä voisko joku nyt selvällä suomenkielellä kertoo mulle keskustellaanko täällä vai heitetäänkö vaan mielipide aloitukseen ja se on siinä.
jos vastaa johonkin
57
150
Vastaukset
- -----
Mitä väliä on, kuka sanoo mitäkin.
Jos aloittaja ei sano muuta kuin aloituksen, onhan hän aina kuitenkin aloittaja.
Jos joku puhelias vastaa vaikka jokaiselle, muttei ole aloittaja, so what?
Mikä pakko aloittajan on sanoa muuta kuin aloitus?
Ei jymmarra.- tiina@
ja kummallista on että epäillään aloittajaks jos sattuu jutteleen toisten kirjoittajien kanssa... kyllä maailma on ihmeellinen...
- liian intopiukee
Tiedä muista,minä en chattaile enkä välitä höyrytä joka taholle.
- tiina@
määkin nyt eilen yhdessä ketjussa juttelin en mitenkään intopiukeena mitä se sit tarkottaakin on tätä nykynuorison kieltä mutta oli aikaa ja sellasen asia mistä osas jotain sanoo.
- 21.
joko kissa on kuollut?
- tiina@
mulla on kyllä kaks kissaa mutta ne lähti ainakin ihan hyvin voivina tänään ulos aamulla toinen on kyllä jo neljätoista mutta hyväkuntoinen roope-rouva mutta jutellaan siitä sitten tarkemmin meen nyt käymään kaupassa.
- tiina@
tiina@ kirjoitti:
mulla on kyllä kaks kissaa mutta ne lähti ainakin ihan hyvin voivina tänään ulos aamulla toinen on kyllä jo neljätoista mutta hyväkuntoinen roope-rouva mutta jutellaan siitä sitten tarkemmin meen nyt käymään kaupassa.
molemmat on muuten palannu jo reissultaankin ja toi vanhempi tossa just tarpoo miehen sylissä aika outo kysymys kyllä oli mutta ei ainakaan ollu mikään enne onneks.
- leipuri puri
tiina@ kirjoitti:
molemmat on muuten palannu jo reissultaankin ja toi vanhempi tossa just tarpoo miehen sylissä aika outo kysymys kyllä oli mutta ei ainakaan ollu mikään enne onneks.
Tarkotakko nää, että taikinoi?
- tiina@
leipuri puri kirjoitti:
Tarkotakko nää, että taikinoi?
voi sen varmaan sanoo silleikin.
- meidän mirri
tiina@ kirjoitti:
voi sen varmaan sanoo silleikin.
Meilläpäin sanotaan leipomiseksi.
"tiina@"
Useimmilla ihmisillä on asiasta mieli-pide.
Harvalla on niitä monta samasta asiasta.
Kuvitellaas Juicen patsasta Kalevan-kankaalla.
Joku katsoo ja toteaa: Kivasti lohkaistu.
Väinö Tannerillakin on halkaistu kivi, joten noista voisi jankuttaa vaikka kuinka
kauan.
Väärin lohkaistu, toinen on parenpi toista, en kannata mokommaa moista.
Tympeä Plagiaatti.
Joku katselee näytelmää silmät pyöreinä, tajuamatta mistään yhtään mitään.
Kun palstalle oman luomuksensa suo, siitä tule parhaimmillaan hallitsematon sanojen vuo.
Minä pidän saman nimmarini, jotta tiedän mitä aina on odotettavissa.
YH.- Korppis*
Hunksi, sinulla on muutama harhaanmennyt oivallus, että minä olisin ollut ketjun aloittaja.
Ja muuhun aiheeseen...
Olen muuten usein miettinyt kuka on niiden aloituksien takana, jotka käsittelevät eläkkeellä oloa, joko ennen eläkkeelle siirtymista ja tai heti sen jälkeen. Aloitukset on kirjoitettu virheettömällä suomen kielellä ja niissä on joku ongelma johon aloittaja haluaa vastauksia.
Ny sekin selvisi. Korppis* kirjoitti:
Hunksi, sinulla on muutama harhaanmennyt oivallus, että minä olisin ollut ketjun aloittaja.
Ja muuhun aiheeseen...
Olen muuten usein miettinyt kuka on niiden aloituksien takana, jotka käsittelevät eläkkeellä oloa, joko ennen eläkkeelle siirtymista ja tai heti sen jälkeen. Aloitukset on kirjoitettu virheettömällä suomen kielellä ja niissä on joku ongelma johon aloittaja haluaa vastauksia.
Ny sekin selvisi."korppis*"
Nyt en ymmärrä kommentistasi mitään?
Mikä ei tietenkään ole mikään ihme.
Tarkenna, ole hyvä.
H.hunksz kirjoitti:
"korppis*"
Nyt en ymmärrä kommentistasi mitään?
Mikä ei tietenkään ole mikään ihme.
Tarkenna, ole hyvä.
H.En tarkoittanut sinua tuossa viestini loppuosiossa.
Luin yhden viestisi tuolta alenpaa ja uskon, että olet ymmärtänyt jotain mitä minäkin.korppis kirjoitti:
En tarkoittanut sinua tuossa viestini loppuosiossa.
Luin yhden viestisi tuolta alenpaa ja uskon, että olet ymmärtänyt jotain mitä minäkin."Luhti-kerttunen"
Edelleen odottaen aihetta, johon minä liityn.
Eipä hirveesti haittaisi, vaikka kohdistaisit minuun paremmin.
Niin paljon täällä ilmassa liikkuu.
H.
Juicella ei oo patsasta Kalevankankankaalla, vaan Juankoskella! Kaveri oli elossa vielä kun se pystytettiin. 1995 muistaakseni.
Kalevankankaalla on muistomerkki. Eikä pöllömpi olleskaan.- tiina@
mun mummu ja vaari on kalevankankaalla... amma on vatialassa mun siskoni miehen kanssa... toinen vaari on missä lie ehkä lahdessa oli näyttelijä ja ryyppäs ittensä hengiltä jo vuonna -37 tuli vaan mieleen tosta kalevankankaasta...
- 2+2+2+2+?
tiina@ kirjoitti:
mun mummu ja vaari on kalevankankaalla... amma on vatialassa mun siskoni miehen kanssa... toinen vaari on missä lie ehkä lahdessa oli näyttelijä ja ryyppäs ittensä hengiltä jo vuonna -37 tuli vaan mieleen tosta kalevankankaasta...
Taitaa kalevankankaita olla meidän maassa vähän joka puolella.
Voisi tarkentaa mistä on kysymys. Aiheesta riippuen.
Ei välttämättä. Ei kaikki ole hautausmaita. - Kalevankangas
2+2+2+2+? kirjoitti:
Taitaa kalevankankaita olla meidän maassa vähän joka puolella.
Voisi tarkentaa mistä on kysymys. Aiheesta riippuen.
Ei välttämättä. Ei kaikki ole hautausmaita.Tämä Kalevankankaan hautausmaa jossa Juice on haudattuna, sijaitsee Tampereella.
Tässä kun joulu lähestyy niin voinee jo laittaa joululaulun Kalevankankaan hautausmaasta.
http://www.youtube.com/watch?v=bWr_17RJmt0 - tiina@
Kalevankangas kirjoitti:
Tämä Kalevankankaan hautausmaa jossa Juice on haudattuna, sijaitsee Tampereella.
Tässä kun joulu lähestyy niin voinee jo laittaa joululaulun Kalevankankaan hautausmaasta.
http://www.youtube.com/watch?v=bWr_17RJmt0arvasin että kalevankankaan hautausmaasta on kysymys koska tiedän että juicekin on haudattu sinne ja kaupunki on tampere sieltä mistä oon syntysin.
Ok, mä olen sitten varmaan ymmärtänyt väärin sanana "keskustelu". Luulin että se tarkottaa suurinpiirtein sitä että sanoo jonkun jutun tai esittää jonkun mielipiteensä ja sitten joku toinen vastaa siihen tai esittää eriävän (tai samankaltaisenkin) mielipiteensä SAMASTA asiasta ja keskusteluun voi liittyä vaikka kuinka monta ja aloitaja on mielestäni vastuussa omasta ketjustaan, samalla tavalla kuin oikeestikin livessä. Eli siis ei kuten hunksz sanoo että
a)on yksi mielipide, se heitetään kehiin. Keskustelu on päättynyt.
tai b) (joku toinen sanoi) että yks hailee aloittaja sanoo jotain tyyppi so what ja ihan samantekevää palaako hän enää aloittamaansa ketjuun puolustamaan so-what-kannanottoaan.
Jos joku innostuu keskustelemaan jostain asiasta mitä ei ole iTSE kehittänyt niin se on ihan ok ja normaalia käytäntöä. Ei siinä olen mitään syytä epäillä että jahas se olikin sitten sun aloituksesi. Ihmeellistä käyttäytymistä. (OBS. minun nöyrä mielipiteeni)- höpsistä tänne
Moi. en usko vieläkään että täällä olisi joku muukin kirjoittaja joka ei osaa käyttää välimerkkejä kirjoittaessa perhana kun meinaa väkisin tulla pisteitä ja pilkkuja tällaiset tekstit ovat tätä lukematta aina saman kirjoittajan tekstejä niin uskon ainakin ja hahhhhaa
- tiina@
oon ihan samaa mieltä paloman kanssa ettei välttämättä tartte olla aloittajana jos keskustelee toisten kirjoittajien kanssa ja täytyy sanoo että paljon tehdään vaan aloituksia eikä sen koomin kommentoida lyheen loppus keskustelut jos vaan aloittaja sais vastata.
- tiina@
höpsistä tänne kirjoitti:
Moi. en usko vieläkään että täällä olisi joku muukin kirjoittaja joka ei osaa käyttää välimerkkejä kirjoittaessa perhana kun meinaa väkisin tulla pisteitä ja pilkkuja tällaiset tekstit ovat tätä lukematta aina saman kirjoittajan tekstejä niin uskon ainakin ja hahhhhaa
helpottiko öisellä kirjoittajalla toivottavasti uni tuli paremmin kun sai taas kerran.... jauhaa tota iänikuista paskaaaaa... mää olin jo hyvässä syvässä unessa tohon aikaan oman rakkaani kainalossa ja virkeenä heräsin kahdeksan aikaan uuteen ihanaan aamuun.
- matkijako?
tiina@ kirjoitti:
helpottiko öisellä kirjoittajalla toivottavasti uni tuli paremmin kun sai taas kerran.... jauhaa tota iänikuista paskaaaaa... mää olin jo hyvässä syvässä unessa tohon aikaan oman rakkaani kainalossa ja virkeenä heräsin kahdeksan aikaan uuteen ihanaan aamuun.
Oliko sun aloitus joka oli illalla tehty nikillä tiina55, näköjään poistettu?
- Vilttihattuinen
Täällä näkee välillä ihan oikeita keskusteluja, vuorovaikutusta, mielipiteitä, vaikka asialliset kirjoittajat halutaan mieluusti karkottaa. Sättäilyä ristiin rastiin ilman päätä tai häntää näkyy välillä eniten. Suomalaisen rahvaan keskustelukulttuuri loistaa. Fiksuja kirjoittajia on näköjään tullut lisää viime aikoina. Kiitos Paloma ja kumppanit.
Vilttihattuinen kirjoitti:
Täällä näkee välillä ihan oikeita keskusteluja, vuorovaikutusta, mielipiteitä, vaikka asialliset kirjoittajat halutaan mieluusti karkottaa. Sättäilyä ristiin rastiin ilman päätä tai häntää näkyy välillä eniten. Suomalaisen rahvaan keskustelukulttuuri loistaa. Fiksuja kirjoittajia on näköjään tullut lisää viime aikoina. Kiitos Paloma ja kumppanit.
"Vilttihattuinen"
Eipä kestä, ole hyvä vaan.
Ilmeisesti majakkani ei ole loistanut ihan turhaan.
Finska folket....
On se vaan ihmeellinen, poikkeava, kuin super-nova avaruudessa.
Varjoissa kulkeva, varjoja luova.
Taruihin kieltänsäkin tuova.
Se salamana kiitää jäitä pitkin, asfaltin kaarteita nuolee,
heittää soraansa katsojan silmille, missä milloinkin kulkee.
Flygande Finne,
H.- tiina@
matkijako? kirjoitti:
Oliko sun aloitus joka oli illalla tehty nikillä tiina55, näköjään poistettu?
oli enkä huomannu että on poistettu laitoin vaan sen tiina55 koska kehuin siinä jussi69 menin nukkuun jo puol kymmenen aikaan joten ehkä parempikin on etten tiedä mitä siinä on sen jälkeen kirjoitettu kaikkee kivaa varmaan koska on menny poistoon.
- matkijako?
tiina@ kirjoitti:
oli enkä huomannu että on poistettu laitoin vaan sen tiina55 koska kehuin siinä jussi69 menin nukkuun jo puol kymmenen aikaan joten ehkä parempikin on etten tiedä mitä siinä on sen jälkeen kirjoitettu kaikkee kivaa varmaan koska on menny poistoon.
Selvä, nuo nikin vaihtamiset sekoittaa äkkiä.
- tiina@
matkijako? kirjoitti:
Selvä, nuo nikin vaihtamiset sekoittaa äkkiä.
niin sekoittaa ja sen takia mulla on kyllä aina kumminkin toi tiina.
- matkijako?
tiina@ kirjoitti:
niin sekoittaa ja sen takia mulla on kyllä aina kumminkin toi tiina.
Sitäkin on helppo matkia kun rekkautumaton olet.
- tiina@
matkijako? kirjoitti:
Sitäkin on helppo matkia kun rekkautumaton olet.
oon niin monta kertaa rekkautunu ja aina saan haukut niskaani eihän täällä sais olla ihminen täällä pitäs olla vaan joku nimimerkki jonka takana on vaan joku olio ei ihminen...
- mietis vähän
tiina@ kirjoitti:
oon niin monta kertaa rekkautunu ja aina saan haukut niskaani eihän täällä sais olla ihminen täällä pitäs olla vaan joku nimimerkki jonka takana on vaan joku olio ei ihminen...
Eihän rekkautuminen siihen vaikuta, silloin sun nikillä ei voi kirjoittaa.
Luulen, että saattaisit saada enemmän positiivisia vastauksia ja kommentteja kirjoituksiisi, jos kunnioittaisit lukijoita enemmän ja kirjoittaisit niin selkeätä ja helposti luettavaa tekstia kuin osaat.;)
Kommentoin aloitusta vain omasta, yhden henkilön, näkökulmastani.
Jos joku kirjoittaja arvostelee kirjoituksia ja kirjoittajia tai heittää ilkeämielisiä kommentteja mistä tahansa asiasta, kannattaa pitää mielessä, että se on aina vain yhden ihmisen oma, henkilökohtainen näkemys - tai ei sitäkään, koska joku saattaa haluta jakaa harmistumistaan ilkeilemällä täällä, turvallisesti, toisille.
Täällä saa myös välillä lukea "mestareiden" kommentteja, joissa he arvostelevat, väittävät tekstejä toistoksi tai kopioinneiksi. Kieltävät ottamasta samoja asioita uudelleen esille. Silloin kannattaa taas muistaa, että jokainen vastaa itse omista kirjoituksistaan, ja me jokainen saamme nostaa esille sellaisia asioita, jotka meitä itseämme kiinnostavat. Vaikka joka viikko uudelleen samoja aiheita, muitakin kuin musiikkia. - Viis siitä, jos joku alkaa vikistä! ;D
Jokainen voi keskustella täällä juuri niin kuin itse haluaa. Ja toiset voivat väittää vastaan ja määritellä erilaisia sääntöjä - ihan vapaasti, hekin. ;)
Ilmeisesti moni on sitä mieltä, että aloituksen kirjoittajan pitäisi kommentoida kirjoituksia, vastailla ja pitää huolta ketjusta. Juuri siitä syystä olen (kai?) itse lopettanut aloitusten tekemisen, ainakin omalla nimimerkilläni. Harvoin tiedän etukäteen, miten paljon seuraavina päivinä ehdin tai haluan käyttää aikaani täällä. En suostu ottamaan vastuuta yhdestäkään aloituksesta, ellei ... ;)
Mielestäni jokainen meistä voi itse päättää kuinka vastuullisesti tai vastuuttomasti hoitaa oman osansa keskustelupalstaan liittyvästä kirjoittelusta. Itse iloitsen siitä, että täällä voi kohdata niin erilaisia ihmisiä ja mielipiteitä, ettei se olisi elävässä elämässä mahdollista missään muualla. - Monikaan ei tohtisi puhua ääneen sellaista, mitä saattaa nostaa esille anonyymisti täällä. Se on mielestäni rikkautta, ja joskus hyvä henkireikä.
Jatketaan jokainen juuri niin kuin itse haluamme! Hupsutellaan, kirjoitellaan vakavia, ärsytetään, tuetaan, väitellään, ollaan empaattisia, ollaan eri mieltä, kannatetaan tai väitellään tosissaan.
Hyviä keskusteluja ja hauskoja hetkiä meille kaikille, ja naapureille myös. ;)
Haluaisiko joku keksiä meille ihan omat säännöt tänne?- tiina@
anna jo olla en määkään sun kirjoitus tyyliäsi arvostele
toivottavasti asia tuli tarpeeksi selkeesti kirjoitettua
oon huomannu muutenkin sun kirjoituksissa pieniä piruja...
tää oli nyt tässä
asia loppuunkäsitelty mun osalta toivottavasti sunkin
mukavaa loppuelämää. - meitä heitä
tiina@ kirjoitti:
tää oli nyt tässä
mukavaa loppuelämää.Muutamilla on tarvetta tuoda erinomaisuuttaan noinkin esille.Sivuutan sujuvasti tuollaiset fiksut ? aloitukset tai vastaukset,en jaksa lukea,asiat voi sanoa lyhyesti eikä romaanilla.Sivuuta sinäkin.
- ota opiksesi
tiina@ kirjoitti:
tää oli nyt tässä
mukavaa loppuelämää.Orvokin viesti oli hyvin sovinnollinen ja täyttä asiaa. Ei hän sua moittinut, hyvän vinkin antoi.
- aikuinen vieras
meitä heitä kirjoitti:
Muutamilla on tarvetta tuoda erinomaisuuttaan noinkin esille.Sivuutan sujuvasti tuollaiset fiksut ? aloitukset tai vastaukset,en jaksa lukea,asiat voi sanoa lyhyesti eikä romaanilla.Sivuuta sinäkin.
on se niin vaikeeta, jos ei ole tapana lukea muuta kuin sarjakuvia iltapäivälehdistä. Aiheena oli palstakeskustelut.
- tiina@
ota opiksesi kirjoitti:
Orvokin viesti oli hyvin sovinnollinen ja täyttä asiaa. Ei hän sua moittinut, hyvän vinkin antoi.
mää oon saanu jo niin monta vinkkiä tässä kuuden vuoden aikana että jos ei muuta asiaa oo niin kannattaa säästää näppäimistöö.
- Reevee
Optimisti-Orvokki kirjoitti asiaa.
- meeriamanda
Tämä sama " veisuu " alkoi jo 50 palstalla silloin kun tiinaex alkoi kirjoitteleen ja jaksaa jatkua... sovinnollinen tai ei... jokainen saa kirjoittaa pötköön... pilkuilla tai ilman jne. Eikö kirjoituksen sisältö ole se asianydin ei ne kirotustyylit.
Kaikille ei huolisi alkaa opettajaksi, niiih. Optimisti-orvokin kommentin tapa kuvailla joitakin asioita tuntuu niin tutulta.
Ihan kuin se kattaisi joidenkin nimi-merkkien kirjon.
Niin tuttuihin aiheisiin siinä taas puututaan.
Jotta kommentistani ei tulisi romaania, otan esiin yhden ajatuksen siitä.
Taakse jääneen kalutun kommentin nostaminen uudelleen esiin ei ole oikein 60 -juttu.
Ymmärtäisin helposti, jos nostaja olisi 20 .
Tai 80
Toinen ei tiedä ja toinen alkaa unohdella.
60 tajuaa heti, mikä tarkoitus on noston taustalla.
Tai joillakin, toisia muistuttavilla aloituksilla.
Tulee mieleeni "pelle-hupsutus", joka ei huomaa että yleisö itkee säälistä.
Eräänlainen Batman-Jokeri.
H.- luuloa vain
Keneksi muiksi mahdat orvokin olettaa?
luuloa vain kirjoitti:
Keneksi muiksi mahdat orvokin olettaa?
"luuloa vain"
Jokaiseksi jotka sinäkin.
Minä olen huolellinen kielissä.
En runojen olettamuksissa.
H.- Ikinuori muori
Joo ja tämä mies ei tajua, että viikottain tulee uusia 60 vuotta täyttäneitä kirjoittajia tänne. Tai kaikki ei asu täällä.
- ylösulosjalenkille
Ikinuori muori kirjoitti:
Joo ja tämä mies ei tajua, että viikottain tulee uusia 60 vuotta täyttäneitä kirjoittajia tänne. Tai kaikki ei asu täällä.
Niinpä, hän hätistelee parhaansa mukaan uudet kirjoittajat pois.
Ei uudet ole tottuneet noin kummalliseen tyyppiin. Lähtevät muille maille.. Ikinuori muori kirjoitti:
"Ikinuori muori"
Turhan harvat ymmärtävät syntyvänsä aina uudelleen.
Siirtyessään vammasta toiseen.
Turhan harvat ovat niin viisaita että osaavat siirtää proteesinsa.
Tarvittavaan uuteen asentoon.
Useimmat kaatuvat turvalleen.
H.
- upouusiN
Huomenta!
Eilen eksyin tänne 60 palstalle. Kovin vaikuttaa eripuraisilta ja riidanhaluisilta nuo kannanotot. Jotkut aiheet kyllä ihan mielenkiintoisia. Mukavaa päivää :-)- ;)))
Ensimmäistä kertaa kirjoitan minäkin ja taas tulin.
- tiina@
;))) kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa kirjoitan minäkin ja taas tulin.
mää todella eksyin näille palstoille en tienny niitten olemassa olostakaan saatikka sit jonku facetuupin olemassaolosta... kuusvuotta sitten ostin vasta läppärin kotiin ja sitä ennen mulla ei ollu hajuakaan tällaisten sivujen olemassa olosta... viiskymppisissä oli sillon vipinää ja hatsansaa oli ensimmäinen joka mulle vastas muistaisin... riidanhaluista porukkaa oli sielläkin kuuluu varmaan tämän taudin kuvaan... mutta kyllä siitä palsta on huomattavasti rauhottunu kun viiskymppiset rupes vanheneen ja siirtyyn tänne... viiskymppisissä ei voinu enää yksinkertaisesti sanoo juuta ei jaata... siellä kirjoitettiin toisten nimimerkeillä ja annatettiin kaikista asioista... jos tää palsta pysyy edes näinkin kuosissa kun tää nyt on niin täällä on ihan kiva viettää aikaa... toisille pitäs olla päivänpolttavaa asiaa... mulle taas käy hyvinkin asianvierestä.
- Hei kun keikuskelen
Ootpas saanut taas pitkän ketjun palstalle luikertelemaan. Melkein kaikki sun aloitukses pitkäksi venyy. Oot siis suosittu, näin asian ymmärrän.
Minä ainaskin nyt tuun vaan Heittämään kommentin. Yhen kappaleen, luulen niin.
Kaiken kukkuraksi en nyt jaksa alkaa muiden vastauksia lukemaan ja vielä kaiken kukkuraksi, en yhtään tiedä mistä aloituksesta puhut.:)
-Olisko sitten niin, että sun on turha vastata koko aloitukseen.
-Samaa mieltä.
Eiku kyllä mä vastaan.
Ja aloitan vastaamisen nyt:
Taidat olla tuohtunut, jos sinua on luultu aloittajaksi jossakin ketjussa.
Onko sillä väliä, jos yksittäinen tyyppi heittää arvailun. Yhdelle sun toiselle tulee puskasta "Hei sä ootkin se tyyppi" tai "Hei taidat olla aloittaja".
Tommosiin kommentteihin voi vastata "En ole" ja sen jälkeen unohtaa koko jutun.
Kirjoita sä vaan, jos innostus putkahtaa sisääsi. Niin teen minäkin.
Joku sanoo, että minä Lässytän ja oon joku toinen. En piittaa siitä mitään, se on vain yhden nimimerkin mielipide. Ja itsehän minä tiedän kuka oon ja sen tiedän Taaaaaaatusti, että meikäläinen ei lässytä Ikinä. En edes osaisi lässyttää :) Anna heidän pähkäillä, eikä kaikkea tarvitse niin tosissaan ottaa.
Tämähän on vaan tämmöinen heittopalsta, kuka milloinkin heittää mitä mihinkin. Joskus joutuu väistelemäänkin ja laittamaan luukut kiinni.
Jatketaan mukavia ja tasokkaita keskusteluja, tai jatkakaa, minä lähden käymään piikillä.- upouusiN
Minä varmaan sekoitan nyt "pakkaa", kun kirjoitan tähän. Eilen siis löysin tänne ja jäin lukemaan 60 jonkun ikäkriisiä. Minä täytin kesällä. Nyt pitäis mennä ostamaan talviulsteria. Siinäpä on kriisiä kerrakseen. En halua näyttää liian mummomaiselta, enkä teiniltä. Mieleeni tulevat nyt vain Stocka, Halonen, Kuusinen (onkohan sitä enää). Ennen oli helpompaa kun oli Teinitalo, Minkki, Beavers jne. Nyt on HooÄmmää, Lindexii, KappHallii. Ehkä aloitan Stockalta, mutta kun sielläkin on nykyisin brändien mukaan kaikki vaatteet eikä kaikki takit yhdessä. Anteeksi, tuli pitkä. Mukavaa iltapäivää. Aion käydä samalla leffassa :-)
upouusiN kirjoitti:
Minä varmaan sekoitan nyt "pakkaa", kun kirjoitan tähän. Eilen siis löysin tänne ja jäin lukemaan 60 jonkun ikäkriisiä. Minä täytin kesällä. Nyt pitäis mennä ostamaan talviulsteria. Siinäpä on kriisiä kerrakseen. En halua näyttää liian mummomaiselta, enkä teiniltä. Mieleeni tulevat nyt vain Stocka, Halonen, Kuusinen (onkohan sitä enää). Ennen oli helpompaa kun oli Teinitalo, Minkki, Beavers jne. Nyt on HooÄmmää, Lindexii, KappHallii. Ehkä aloitan Stockalta, mutta kun sielläkin on nykyisin brändien mukaan kaikki vaatteet eikä kaikki takit yhdessä. Anteeksi, tuli pitkä. Mukavaa iltapäivää. Aion käydä samalla leffassa :-)
Sekoita vaan reippaasti, se tekee välillä hyvää, ettei vallan jähmetytä poteroihimme.
Minä täytin syksyllä ja ostin viime maanataina uuden takin, parkatakin, melko nuorekas, sillä tytär osti samanlaisen. Ei teinimäinen, muuten vaan reippaan näköinen.
En kerro ostopaikkaa, mutta Helsingin keskustassa se on.- Stocka on muuttunut
upouusiN kirjoitti:
Stockalla on samassa kerroksessa ilmeisesti useita eri kauppiaita. Luulen, että ne firmat vastaavat omien tuotteidensa hoitamisesta siellä.
- tajutonta
Siis kommentoidaan kommentista mitä toinen kommentoi jostain josta kommentoidaan johonkin...APUAAA
- tiina@
vedä syvään henkeä ja yritä rauhoittua kyllä se siitä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512304Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖271274Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut861068Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt55992Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me145939Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11924- 68893
Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10823vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22813Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu50786