etsin tekijöitä uuteen avattavaan hengelliseen kristilliseen verkkokauppaan. valmistatko käsitöitä tai muita tuotteita. nyt niitä olisi mahdollisuus laittaa myyntiin.
vaatteet, sisustus, taide yms.
hengelliset kirjat, hengellinen musiikki jne.
tarkoitus olisi toimia dropshipping periaatteella. eli sinä lähetät minulle tuotekuvat ja laitan ne verkkokaupan tuotteisiin tuotetietoineen. kun tuote on mennyt kaupaksi, lähetän sinun osuutesi n. 70% myyntihinnasta sinulle ja sinä postitat tuotteesi suoraan asiakkaalle.
myös hengellistä sisältöä verkkokaupassa tulee olemaan plus tuotteita muiltakin kuin uskossa olevilta.
voit mys saada oman taiteilija/esittely sivusi. jos vähän hintaa vähän pyydän siitä, työ ei mene varmastikaan hukkaan.
verkkokauppaan etsin tällä hetkellä myös liikekumppaneita, n. 50 euron kuukausimaksulla, jolloin tuolla summalla kustannetaan verkkokaupan kaikki kuukausittaiset maksut markkinointi kuluineen jne. tähän hintaan saat siis 40 tuotekuvaa. voit myös jakaa tämän vaikkapa ystäväsi kanssa eli 25 e per hlö. Tällöin en ota provisiota, mutta 1 euron per kuvan lataaminen. eli liikekumppaneita tulen etsimään muualtakin, kuin tämän ilmoituksen perusteella. hanke avataan siis pian.
verkkokauppaan tulee myös Baby paradise vauvanvaatteet tuotteet sekä secondhandshop tuoteryhmä.
lisätietoja sähköpostilla [email protected]
tervetuloa mukaan toimintaan ja joulukorttikamppanjaan.
Sivu Feel The Faith myös facebookissa, käyhän kurkkaamassa.
myös sielunhoitaja haussa, koska jos en itse ehdi vastaamaan puhelimeen, olisi joku varalla.
ota siis yhteyttä jo tänään.
avataan hengellinen käsityö verkkokauppa
kukkamk
3
251
Vastaukset 3
- jonna80
Hei! Olisin erittäin kiinnostunut tekemään käsitöitä :-) olisiko jotain tiettyä mitä pitäisi tehdä? Valitettavasti en osaa kutoa enkä neuloa mutta ompelukone löytyy ja intoa tehdä melkein mitä vaan :-) Olen hoitovapaalla tällä hetkellä ainakin tämän vuoden ja uskossa ollut viisi vuotta. Olen rukoillut että löytäisin jonkun sellaisen työn jota olisi mahdollista tehdä kotoa käsin ja olisi ihan mahtavaa ellet ole löytänyt vielä tarpeeksi työntekijöitä että ottaisit yhteyttä minuun. Sähköposti osoitteeni on [email protected]
- kannatan
Hyvä idea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 721138
- 981084
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i23953Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔67933Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t126880Kuhmolainen opettaja tuomittu vainoamisesta
https://yle.fi/a/74-20248184 ”Kuusikymppinen kuhmolaisnainen piinasi naapureitaan lähes kahdeksan vuoden ajan. Nainen20830- 129828
- 58795
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke27751- 45686
Elämäni biisi -paljastus: Tänä lauantaina 26.9. nämä julkkikset istahtavat sinisille sohville!
Katsotko Elämäni biisiä? Elämäni biisi on monen suomalaisen suosikki. Vieraslista lauantaina 26.9. tarjoilee vieraita m6683Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol46671Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka142632Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok129629- 19627
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast48620- 48604
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.80602- 35600
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi12589