huonekaluja Tallinnasta

Tauno

Hei!

Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa seuraavassa asiassa: olen lähdössä muutaman viikon päästä Tallinnaan: pari päivää hotellissa ja sitä rataa. Tarkoituksena olisi kuitenkin tehdä myös huonekaluostoksia, pakettiautolla kun ollaan liikkeellä. Miten esim. sängyt ja patjat, laadukkaat sellaiset, ovat hinnaltaan Tallinnassa? Tuleeko säästöä verrattuna Suomen hintoihin? Ideana on siis yrittää käyttää maakohtaista hinnoittelua hyväksi ;->

3

916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mansen mies
    • Hanna

olen ostanut huonekaluja molemmista paikoista. Aatriumissa maksoi 190 x 210 patja noin 3000 eek (200 eur) ilman petaria ja taotut baarituolit ("meksiko-tyyliset") noin 1000 eek (66 eur). Mööblimajasta olen ostanut pyökinvärisen vitriinin 70 x 190, joka maksoi n. 1600 eek (107 eur). Sama vitriini tuplalevyisenä olis ollu n. 2400 eek (167 eur).

Aatriumissa on yhdessä liikkeessä mm. niitä "Boknäs/Björknäs" -tyylisiä huonekaluja (lähinnä hyllyjä), jotka olivat mun mielestä ei nyt ihan puolta, mutta kuitenkin - halvempia.

Eli kyllä mun mielestä kantsii mennä sinne katselemaan, josko löytyisi omaan huusholliin sopivia juttuja.

• "sisämaasta"

Jos olet kerran liikkeellä pakettiautolla ja tiedät mitä haluat,saat huonekalut Tallinnaa
        edullisemmin suoraan tehtailta.Sieltä niitä tulee
        Suomeen kymmeniä rekkakuormia viikossa eri huonekaluketjuille.Minun tietämäni lähin tehdas Kosessa n.55 km Tallinnasta ja Vorussa tehtaita
        useampiakin,vielä Suomalaisten omistuksessa.
        Jos tarvit tarkempaatietoa.Kirjoita.
        info@ esnankeidas.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      87
      1959
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      82
      1780
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      51
      1410
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      47
      1357
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      146
      1328
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1252
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      114
      1108
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      23
      1032
    9. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      965
    10. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      59
      952
    Aihe