huonekaluja Tallinnasta

Tauno

Hei!

Olisin kiitollinen jos joku osaisi auttaa seuraavassa asiassa: olen lähdössä muutaman viikon päästä Tallinnaan: pari päivää hotellissa ja sitä rataa. Tarkoituksena olisi kuitenkin tehdä myös huonekaluostoksia, pakettiautolla kun ollaan liikkeellä. Miten esim. sängyt ja patjat, laadukkaat sellaiset, ovat hinnaltaan Tallinnassa? Tuleeko säästöä verrattuna Suomen hintoihin? Ideana on siis yrittää käyttää maakohtaista hinnoittelua hyväksi ;->

3

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mansen mies
    • Hanna

olen ostanut huonekaluja molemmista paikoista. Aatriumissa maksoi 190 x 210 patja noin 3000 eek (200 eur) ilman petaria ja taotut baarituolit ("meksiko-tyyliset") noin 1000 eek (66 eur). Mööblimajasta olen ostanut pyökinvärisen vitriinin 70 x 190, joka maksoi n. 1600 eek (107 eur). Sama vitriini tuplalevyisenä olis ollu n. 2400 eek (167 eur).

Aatriumissa on yhdessä liikkeessä mm. niitä "Boknäs/Björknäs" -tyylisiä huonekaluja (lähinnä hyllyjä), jotka olivat mun mielestä ei nyt ihan puolta, mutta kuitenkin - halvempia.

Eli kyllä mun mielestä kantsii mennä sinne katselemaan, josko löytyisi omaan huusholliin sopivia juttuja.

• "sisämaasta"

Jos olet kerran liikkeellä pakettiautolla ja tiedät mitä haluat,saat huonekalut Tallinnaa
        edullisemmin suoraan tehtailta.Sieltä niitä tulee
        Suomeen kymmeniä rekkakuormia viikossa eri huonekaluketjuille.Minun tietämäni lähin tehdas Kosessa n.55 km Tallinnasta ja Vorussa tehtaita
        useampiakin,vielä Suomalaisten omistuksessa.
        Jos tarvit tarkempaatietoa.Kirjoita.
        info@ esnankeidas.com

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      4
      1644
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      116
      1623
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      243
      1149
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1078
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      128
      919
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      856
    7. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      835
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      827
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      48
      823
    10. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      163
      819
    Aihe