Paljonko makso

omabotski

Paljonko maksokaan pitkähäntä päiväksi omaan käyttöön? Muistelen että 1700??

17

613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1500-> 2000 ?

Hyvä hinta on se kun myyjä ja ostaja ovat molemmat tyytyväisiä. Alku hinta pyynnöstä 60-70 % kun tinkii niin pääsee hintaneuvotteluissa eteenpäin.
      Tässä sanastoa tinkimiseen, kirjoitettu niinkuin lausutaan
      Kallis= PÄÄNG
      En halua = MAI AU

• kalliksko

korjaus PHÄÄNG MAAK

• takuu juttu

ei sitä kyllä omaan käyttöön saa....kyytiin kyllä pääsee.

• saa kyllä

Rahalla saa vaikka mitä.

• vähän "riippuu"

Häntää edessä vai takana?

• Ostanomanveneen

Kiitos asiallisista vastauksista. Tämä helpotti kovasti ja auttoi palauttamaan muistini. Varmisti myös sen ettei täältä kannata kysyä mitään. Ainoa syy enää käydä näillä palstoilla on hihitellä 28x...ja muille vastaaville.

• 2011
      • Omabotski26

Kiitos 2011. Tätä haettiin. Mulle hinta ei merkkaa mutta mukana on tarkanmarkan jannu joka haluu budjetoida etukäteen. Kiitti vielä.

• 2011
      • 2011

• Viikoksi lämpimään

Kiva, kiva kiitos tästä, tällä oli mukava fiilistellä. Majoituitte näköjään Golden Beach Resortissa, sinne mekin olemme alle kolmen viikon kuluttua suuntaamassa.

• 2011
        Viikoksi lämpimään kirjoitti:

Kiva, kiva kiitos tästä, tällä oli mukava fiilistellä. Majoituitte näköjään Golden Beach Resortissa, sinne mekin olemme alle kolmen viikon kuluttua suuntaamassa.

Oli vaan muuten tullut otettua kuva tuosta Golden Beach Resortista vaikkei siellä majoituttu. On muuten hyvällä paikalla kyseinen hotelli.

• lomaa odotellessa

Ihania kuvia!

• Ihana Krabi
        lomaa odotellessa kirjoitti:

Ihania kuvia!

Jep, samaa mieltä. Ihania kuvia! Matkakuume kasvaa, tuttuja paikkoja, mutta ihana päästä tuonne uudestaan!

• 2011
      • Äiti + Iita

Kiitos. Hieno tapa kertoa hinnoista. 1kuva kertoo 100 kertaa .... Lähdemme Joulupäivänä.

• skoduutaaa
        Äiti + Iita kirjoitti:

Kiitos. Hieno tapa kertoa hinnoista. 1kuva kertoo 100 kertaa .... Lähdemme Joulupäivänä.

kannatan sitä, että vuokraatte skootterin 150-299THB/vuorokausi, bensa 85THB/litra..parilla litralla ajelee pitkään...saa mennä minne haluaa,milloin haluaa...siinä on ihan oma fiilis,kun skootterilla ajelee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1944
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1690
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1306
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      67
      1244
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1008
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      906
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      903
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      872
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      107
      828
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    Aihe