Hei auttakaa mua! Miten parannan itsetuntoani? :( Haluun vaa kuolla.. Auttakaa nopee.. koska tekee mieli hypätä junan alle! Mul on nii paha olla! Kaikki haluu Ask.fm tee itsari.. ;(
http://www.youtube.com/watch?v=RMdeVvRMSXA
Oon kattonu jo juna-aikatauluja. Joten kannattaa auttaa! ;) Sunnuntaina vois tehä sen, kun ei oo koulua. Mut mulla on nii hemmetin paha olla!
Haluun vaa kuolla..
17
291
Vastaukset
- Helppii
Help me!
- heeidiahonen
ÄLÄ HYPPÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! tapa ittes hitaammin ja kivuliaammin vitun ämmä ja kärsi ja pala helvetissä vitun turska saatana paskon sun kylpyvetees ja raiskaan sut vitun ämmä tuu tänne nyt vitttu sieltä saatanan ämmä!!!!!!!!
- Haloo
Haloo, oon 12-13v.
- fhjjlkgfdd
Kokeilkaa
Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.
Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
ja onnea!
NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
Vain 3 minuuttia ja tulet
hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
kertoi,että hänen
toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
FUSKAA!!!
Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
Ota esille kynä ja paperia:
Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!
1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
nimet(esim.ystävät, perhe jne.).
5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
8, 9,10 ja 11viereen.
6. Ja nyt, toivo jotain.
Tulokset tulossa!
Tässä avain tähän kaikkeen:
1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
rakastat.
3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
pidät kovasti mutta et
oikein ota hänestä selvää
4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
erittäin hyvin.
6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
onnea.
7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
kanssa.
8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
ajatuksistasi.
10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
elämään.
Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
kuluessa siitä, kun
olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!!
- Lovelovelove
Minkä takia sinä haluat kuolla? Mikä sinun elämässäsi on niin sietämätöntä, että haluat kuolla?
Koskaan, KOSKAAN ei ole liian myöhäistä aloittaa uudelleen, olipa tilanne sitten miten hirvittävä tahansa.
Vaikeat asiat elämässä, ovat aina opettamassa meille jotain, ei niiden vuoksi kannata kuolla. Mitä sinun nykyinen tilaanteesi kertoo sinulle? Ehkä sinun "oppituntisi" on kääntää tämä tilanne voitoksi. Ehkä tämä opettaa sinulle periksiantamattomuutta.
Eräs asia, mikä saattaisi auttaa, on kiitospäiväkirjan pitäminen. Tiedän, voi kuulostaa aika "vähäpätöiseltä" jutulta, mutta toimii, itse olen sen nimittäin huomannut. ELI hankit oikein uuden vihkon, ja joka päivä, huom JOKA PÄIVÄ kirjotat siihen vaikka aina päivän päätteeksi, sivun verran, mistä olet kiitollinen.
Sillä aina on jotain, josta olla kiitollinen, kuten siitä, että olet elossa. Tai se, miten ihanasti aurinko paistaa pilvien lävitse, tai miten joku hymyili sinulle ystävällisesti kaupungilla.
Vaikka se kiittäminen voi tuntua teennäiseltä, niin kannattaa kirjottaa vain kaikki se mitä tulee mieleen.
Tässä kiittollisuudessa piilee se, että se mihin kiinnittää huomionsa, lisääntyy. Tämä on totuus. Jos joka päivä käytät aikaa kiittämiseen, elämänlaatusi paranee. Kokeilethan tätä vähintään kuukauden? Tämä nimittäin toimii.
Itse olen tuota kokeillut, ja alussa tuntui, ettei malta aina kaivaa sitä vihkoa jostain ja kirjoittaa, mutta se on vaivan arvoista. Miksi et kokeilisi tätä? :) Mitä enemmän ajattelet kaikkea positiivista päivittäin sitä enemmän se "nostaa energioitasi".
Minä uskon sinuun, usko siis itsekkin itseesi. Rakasta, arvosta ja luota itseesi.
Valoa ja Rakkautta - Mun on mentävä</3
Lovelovelove// Kiitti !!
- asdfghjkl
Kokeilkaa
Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.
Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
ja onnea!
NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
Vain 3 minuuttia ja tulet
hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
kertoi,että hänen
toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
FUSKAA!!!
Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
Ota esille kynä ja paperia:
Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!
1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
nimet(esim.ystävät, perhe jne.).
5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
8, 9,10 ja 11viereen.
6. Ja nyt, toivo jotain.
Tulokset tulossa!
Tässä avain tähän kaikkeen:
1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
rakastat.
3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
pidät kovasti mutta et
oikein ota hänestä selvää
4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
erittäin hyvin.
6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
onnea.
7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
kanssa.
8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
ajatuksistasi.
10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
elämään.
Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
kuluessa siitä, kun
olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!!- :DKivaa
Mulla tää oli nii totta!
- mmmmmmmmmm2
Kokeilkaa
Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.
Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
ja onnea!
NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
Vain 3 minuuttia ja tulet
hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
kertoi,että hänen
toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
FUSKAA!!!
Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
Ota esille kynä ja paperia:
Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!
1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
nimet(esim.ystävät, perhe jne.).
5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
8, 9,10 ja 11viereen.
6. Ja nyt, toivo jotain.
Tulokset tulossa!
Tässä avain tähän kaikkeen:
1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
rakastat.
3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
pidät kovasti mutta et
oikein ota hänestä selvää
4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
erittäin hyvin.
6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
onnea.
7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
kanssa.
8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
ajatuksistasi.
10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
elämään.
Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
kuluessa siitä, kun
olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
Erittäin merkillistä,
mutta se tuntuu
toimivan!!!- toimii
Toimii
- kylpyshakki
ootko jo kuollu?
- PutinFan69
No siitä vaan köysin kaulan ympärille ja hirttäytä ittes! :)
- RuksiRaksi
En mä aina tahdo syödä,silti mä syön sillä huominen on parempi.
En mä aina tahdo elää,mutta elän silti sillä olen tärkeä läheisilleni.
En mä aina ole onnellinen mutta ei sen niin kuulukkaan mennä.
Elämässä on ala- ja ylämäkeä mutta niin sen kuulu mennä älä tee sitä hankalaksi ittelles ja ota parempi asenne. Sinä olet ihana ihminen ja sulla on ihmisiä jotka välittää vaikka ne ei sitä sulle aina kerro.
Teen elämästäni paremman,pidän huolta itsestäni ja muista. - the surkimus
ei oo ratkaisu mihinkään sen jälkeen kun hyppäät aiheutat vain suurta surua läheisille jotka rakastaa sinua. unohda koko juttu. mä oon ruvennu käymään illalla kävelyllä ja kuuntelen jotain hyvää musaa kun masentaa..jotain pirteetä musaa(ironmaiden XD) ja lenkkeilyä siinä on kunnon lääkettä.tosin toissa päivänä murtui jalka ku kävin käveleen ja liukastuin...
- Tiiät kyllä
Säälin kerjääjä.... Sie tarttet vaan toisten ihmisten välitystä ja tähän et voi sanoa vastaankaan, joten älä hyppää. Ei se ratkaise mitään.
- reeroo
Tiiätkö sä mistä masennus johtuu? Se johtuu siitä, että sun aivojen se osa, joka käsittelee negatiivisia tunteita, toimii vilkkaammin kun se, joka käsittelee positiivisia tunteita. Yleensä sen laukasee joku tosi negatiivinen tunne ja sitte kaikki alkaa tuntuu paskalta, mutta oikeesti asiat ei oo niin huonosti ku sä kuvittelet. Haluutko sä kuolla/tappaa ittes jonkun tyhmän aivojutun takia, kun sulla on mahdollisuus saada lääkitystä ja apua. Et varmaan joten stay strong and forget the haters.
Moikka!
Hyvä, että purat pahaa oloasi edes johonkin pois. Onko huono itsetunto ongelmasi? Vai mistä paha olo johtuu?
On monia paikkoja josta voit saada apua, kouluterveydenhoitajasta terveyskeskukseen. Älä jää yksin, vaan soita kaverille tai äidille. Jollekin joka tuntuu nyt hyvältä henkilöltä.
Pahaan oloon ei ole mitään hetkessä toimivaa ratkaisua, mutta itselle tärkeät ihmiset ja ammattiapu yhdessä auttaa.
Yksin usein joutuu pahan olon kanssa umpikujaan josta ei löydä muuta kuin huonoja ratkaisuja.
Toivottavasti puhut jollekin!
t. Meri, erityisnuorisotyönohjaaja Espoosta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504