Ruoka

Hiirulainen

Moi! Mä haluaisin tietää että mitä ruokaa hiiret vois syödä koska meillä on Osku ruokaa enkä tiiä onkse hiirille terveellistä joten mä haluisin tietää mikä on terveellistä?

10

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osku ruoka eikä muutkaan markettipöperöt olet kovin hyviä.Mä syötän hiiripellettiä,auringonkukan sieminiä,koiran papanoita ja tuoreruokaa.Hiiripellettiä saa 25 kg säkin noin neljälläkympillä.

      • Hiirulainen

        Mulla on jo pellettejä ja mä laitan pellettejä siine ruoan sekaan!


      • Hiirulainen kirjoitti:

        Mulla on jo pellettejä ja mä laitan pellettejä siine ruoan sekaan!

        Heitä Osku roskiin ja anna pelkkää hiiripellettiä :P Paljon terveellisempää! Kun hankkii hyvää sekoitusta/pellettiä, ei oo mitään tarvetta alkaa sekoittelemaan, etenkin jos omistaa vain pari hiirua eikä oo muutenkaan hirveen perehtynyt ravintoarvoihin. Kukaan parin lemmikin omistaja ei tartte 25kg pellettiä :D Mulla menis se varmaan viidellä rotallakin vuoden :P

        Luultavasti paras hiirten siemenseos on Rapunzel Hiirimix, sitä voi hakea valmistajan kotoa Vantaalta, tai parilta jälleenmyyjältä jotka näkyy täällä:
        http://koti.mbnet.fi/rapunzel/jalleenmyyjat.html

        Ja lisäksi tietty tuoreruokaa! Paljon tuoreita vitamiinipitoisia kasviksia.


      • 20*3
        tulikirahvi kirjoitti:

        Heitä Osku roskiin ja anna pelkkää hiiripellettiä :P Paljon terveellisempää! Kun hankkii hyvää sekoitusta/pellettiä, ei oo mitään tarvetta alkaa sekoittelemaan, etenkin jos omistaa vain pari hiirua eikä oo muutenkaan hirveen perehtynyt ravintoarvoihin. Kukaan parin lemmikin omistaja ei tartte 25kg pellettiä :D Mulla menis se varmaan viidellä rotallakin vuoden :P

        Luultavasti paras hiirten siemenseos on Rapunzel Hiirimix, sitä voi hakea valmistajan kotoa Vantaalta, tai parilta jälleenmyyjältä jotka näkyy täällä:
        http://koti.mbnet.fi/rapunzel/jalleenmyyjat.html

        Ja lisäksi tietty tuoreruokaa! Paljon tuoreita vitamiinipitoisia kasviksia.

        No ei ole 40€ kyllä kovin iso sijoitus...


      • 20*3 kirjoitti:

        No ei ole 40€ kyllä kovin iso sijoitus...

        Ei oo ei, mutta jos ihmisellä on vain kolme tms. hiirtä, niin ei mikään pelletti säily hyvänä sitä viittä vuotta mikä niillä kestää syödä se :D Vitamiinit haihtuu. Kirjoitustyylistä päättelin, että aloittaja olisi vain muutaman lemmikin omistaja, ei kasvattaja. Tietysti te joilla on joku lähemmäs sata hiirtä hyödytte varmasti noista isoista säkeistä, meneehän siinä kilohinta älyttömän alas! :)


      • Hiirulainen
        tulikirahvi kirjoitti:

        Heitä Osku roskiin ja anna pelkkää hiiripellettiä :P Paljon terveellisempää! Kun hankkii hyvää sekoitusta/pellettiä, ei oo mitään tarvetta alkaa sekoittelemaan, etenkin jos omistaa vain pari hiirua eikä oo muutenkaan hirveen perehtynyt ravintoarvoihin. Kukaan parin lemmikin omistaja ei tartte 25kg pellettiä :D Mulla menis se varmaan viidellä rotallakin vuoden :P

        Luultavasti paras hiirten siemenseos on Rapunzel Hiirimix, sitä voi hakea valmistajan kotoa Vantaalta, tai parilta jälleenmyyjältä jotka näkyy täällä:
        http://koti.mbnet.fi/rapunzel/jalleenmyyjat.html

        Ja lisäksi tietty tuoreruokaa! Paljon tuoreita vitamiinipitoisia kasviksia.

        Mä omistan 5 Hiirtä!


    • hiirumamma

      Mitä sinäkin sedä/tulikirahvi tuulet tietäväsi??Tämä on minun palstani,pysy poissa täältä!!!

      • Oi, sinä vanha fani! Kiva että jaksat muistaa myös mun vanhemman aliaksen :)


    • hiirumamma

      voi v... että ottaa päähän.. tää "hiirumamma" eli joku k***pää kakara siis matkii mun nimimerkkiä, en oikasti kirjoittele mitään tollaista! anteeksi tulikirahvi :/

      (ps. nimimerkki on nyt rekisteröitty joten sitä ei voi enää viedä!)

      t. real hiirumamma

      • Tunnistin kyllä trollin tavatessani sellaisen :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2405
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1389
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      56
      1327
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1113
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1077
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1063
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1012
    Aihe