Sähköyhtiön vaihto

poisPois

Mihin olette vaihtaneet, ketkä olette Lpr:n Energian jättäneet?

17

602

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katso mikä sopii
    • E.T Karjala

Savon sähkö, selkkesti silloin edullisempi.
      Energiamarkkinavirastolla kilpailutin.
      2 v. määräaikainen

• sähköäilmassa

semmoseen ku 220energia oy. säästö vuodessa kerrostaloasunnossa 30-40 euroa. omakotitaloasujalla voi tulla säästöä enemmänkin.

• Meillä on tosiaan hyvinkin edulliset hinnat. :) Sähkölaskuissa voi säästää helposti jopa satasia, varsinkin jos asut omakotitalossa. Kerrostaloasujille meillä on käytössä edullinen kerrostalopaketti: http://www.220energia.fi/tuotteet/kerrostaloasujan-paketti/. Siihen olet jo ilmeisesti tutustunutkin! :)

• Paluu takaisin

Ei tule merkittäviä säästöjä vaihtamalla. Hankalammaksi vaan menee kun sitten pitää maksaa kahteen paikkaan. Lpr Energiaan käyttöpaikka maksu ja sähkönsiirtomaksu.(muistaakseni se oli noin) Toiseen paikkaan itse sähkön kulutus. Itsellä oli muutaman vuoden näin. Nyttemmin olen vaihtanut Lpr Energialle molemmat ja olen tyytyväinen. Kenen talouteen vaikuttaa muutama kymppi vuodessa (jos sitäkään)? Pikemminkin aina pitäisi kannustaa paikkakunnan omia firmoja.

• Älä nyt viitti

Kyllä sähkön kilpailuttamisella puhutaan ainakin omakotitalossa helposti satasien vuosittaisesta säästöstä.
        Toisekseen tuo sinun "paikkakunnan omien firmojen kannattaminen" johtaa vain entistä mielivaltaisempaan hinnoitteluun.

• poisPois
        Älä nyt viitti kirjoitti:

Kyllä sähkön kilpailuttamisella puhutaan ainakin omakotitalossa helposti satasien vuosittaisesta säästöstä.
        Toisekseen tuo sinun "paikkakunnan omien firmojen kannattaminen" johtaa vain entistä mielivaltaisempaan hinnoitteluun.

Oon samaa mieltä. Ja tiijänhän mie nämä netin hintavertailusivut. Mutta halusin suoria vastauksia. Ite oon kyselly kss, ksoy, suur savon sähkö, savon voima jne. lähikunnista kuitenkin.

• keep on looking
        poisPois kirjoitti:

Oon samaa mieltä. Ja tiijänhän mie nämä netin hintavertailusivut. Mutta halusin suoria vastauksia. Ite oon kyselly kss, ksoy, suur savon sähkö, savon voima jne. lähikunnista kuitenkin.

Ihan suoria vastauksia on hieman hankala antaa kun hinnoissa on niin paljon vaihtelua jopa yhtiön sisällä silloin kun tehdään määräaikaisia sopimuksia.

• joopel

Itse vaihdoin Suomen Energialle,oli kaikkein halvin tarjous.Paskankaa väliä vaikka
      siirtolasku tulee edelleen L:rannan energialta, mutta ok-talossa oli hintaero niin
      suuri että olen hemmetin tyytyväinen nykyiseen.

• eOn

eOn:ille vaihdoin ja vuoden määräaikainen tarjous oli 16,8% halvempi kuin Lappeenrannan energian tämänhetkinen hinta.

• Sähköä tänne

Minä vaihdoin Plussasähköön, joka on Helsingin energian tuote. Säästöä Lappeenrannan energiaan verrattuna 155-euroa vuodessa. Säästö prosentteina 12%. Mielestäni kohtuu iso säästö. Asun sähkölämmitteisessä omakotitalossa.

• Vesivoimaa

Vattenfall on edullisin. Siellä on 0.58€/kw/h ja Lappeenrannassa 0,69€/kw/h Eli, jos sulla on vuosikulutus 22000kw säästö on noin 250,00€/v Ja tämä on pelkkä taulukkohinta. Hinnasta pääsee viellä viilaamaan, kun soittaa suoraan vattenfalliin. Sopimuksen voi tehdä vaikka vuodeksi. Miksi rahoittaa Lappeenrannan Energiaa, ja sen epäpätevien johtajia. Siellä on yksi typerä järvien kunnostus, mikä oasaksi aiheutti tämän energian hiinnan nousun, se on haapajärvi, sen kunnostus oli aivan typerää, kun sitä ei tehty oikein, jätetiin phjalieju ajamatta pois ja järvi on sen takia vuodessa, parissa smassa kunnossa kuin aikaisemminkin, eli rehevöityy uudestaan. Suosittelen vaihtamaan energia yhtiötä, oppivathan että ei se hinnankorotus ole aina se parastapa pönkitää taloutta.

• sähköö

Onko kokemusta sähköyhtiöistä Nordig green ja 220 Energia oy.
      Ovatko turvallisia toimittajia, miten laskutus pelaa?
      Kertoisitteko kokemuksista.

• energia220

Olemme suomalaisomistuksessa oleva yritys, joka tarjoaa sen halvemman sähkösopimuksen. :) Pidämme hintamme alhaisina, sillä ostamme sähkön täysin ilman välikäsiä ja emme lisää hintaan korkeaa marginaalia. Käy kilpailuttamassa sähkösi luotettavalla Energiaviraston kilpailutussivulla ja huomaa, että meidän avullamme maksat sähköstä selkeästi vähemmän.

• säästäkää

Kyse on siitä, että jos hinnannousuihin ei aiakkaiden puolelta reagoida, hinnat vaan nousevat ja nousevat pikkuhiljaa. Katsokaa vaikka elintarvikkeita hinnat Suomessa 20% EU:N keskiarvoa kalliimmat. Asuminen vieläkin kalliimpaa.

• petkutusta

Varokaa, jos soitetaan Suomen Energiasta. Pyysyin kirjallista tarjousta. Lupasi lähettää kunhan annan sos, turvatunnuksen kokonaan. Kieltäydyin ja sieltä ilmoitettiin, että emme voi tehdä tarjousta,
      Aivan selkeä kalasteluyritys saada tunnus.

• hemmi3

Pyysin LPR:n Energialta uuden sähkötarjouksen, joka olikin reippaasti edullisempi, kuin entinen ja siinä mielessä helppo hyväksyä.

Kannattaa siis kilpailuttaa ihan tuo omakin :)

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      64
      7556
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      121
      1501
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      171
      1451
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe