Te ketkä opiskelette tekniikkaa yliopistossa, mitkä arvosanat kirjoititte yo-kirjoituksista matematiikasta ja fysiikasta? Ja mitkä numerot saitte lukion päättötodistukseen?
Kyselen, koska haluan tietää millaisilla arvosanoilla olette pärjänneet teknillisessä
Kiitos jos jaksatte vastata :)
Minkä yo-arvosanan sait matematiikasta ja fysiikasta?
7
779
Vastaukset
- huononörtti
L, L, 10, 10, hyvin pärjää, mutta töitä silti vaatii
- Kebardi1
Pitkä matikka C, 6
Fysiikkaa en kirjoittanut, 9
Hyvin oon pärjännyt (50-55 op/vuosi ka. 3.5). Asiat eivät ole mielestäni niinkään vaikeita, sitä tulee vaan paljon. - Dippaww
Pitkä matikka: B ja 8
Fysiikka: B ja 8 myös.
Töitä pitää tehdä niin kuin kaikki muutkin teknillisessä koulussa. Pelkällä käsienheiluttamisella tuskin pärjää. - mmmmmmmmm
E, E, 9, 9
Yliopistossa keskiarvo 3,33 ja 181 op. Matikan kurssien keskiarvo taitaa olla tasan 4 kun taas fysiikan kurssien alle 3.
On ollut vaikeita ja työläitä aikoja. - Ennen laiska
Laiskuuttani kirjoitin lyhyen josta C (kävin pitkän ka.6) ja reaalista B. Töitä on tehtävä, mutta ihan hyvin mennyt ka. 3,2
- Teekkari123
Matematiikka E, fysiikka M. Mikään kurssi ei ole ollut ylitsepääsemättömän vaikea, mutta töitä on kyllä vaatinut.
- matikkanero33
Lukematta lukiosta pitkästä matikasta 9 ja E kirjoituksista.
Yliopistossa sitten tulikin vaikeuksia kun siellä ei enää matikassa pärjännyt lukematta.Sitten kun oppi että yliopistossa pitää tehdä töitäkin, niin alkoi tulla kiitettäviä sielläkin. Luennoilla ja harjoituksissa en käynyt, pelkällä itseopiskelulla ja tenttimällä meni nuo teknillisen yliopiston matikat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221