Missä voi kopioida Exec avaimia ilman avainkorttia tai lupalappua?
Meillä on 2 avainta asuntoon. Kerran heitin avaimen vahingossa roskiin ja jouduttiin sarjoittamaan koko lukko uudestaan isännöitsijän vaatimuksesta vaikka vuosi siitä katoamisesta oli kulunut. Nyt meillä on uudelleen sarjoitettu lukko ja 2 avainta.
Haluaisin teettää kopiot näistä avaimista ja pistää alkuperäiset talteen ettei tarvitse huolehtia niiden katoamisesta. Tyttärelle pitäisi kuitenkin oma avain saada ja mitä varmemmin se jossain vaiheessa tulee katoamaan.
Joten kertokaapas. Maaliskuussa patentti loppunut ja luvattu että puoli vuotta tämän jälkeen euroopassakin patentti umpeutuu ja sen jälkeen saa ilman lupalappuja teettää näitä avaimia.
Missä siis Helsingissä pystyy näitä teettämään?
Mistä niitä Abloy Exec avaimia saa?
Avain
1
363
Vastaukset
- jaska12341
Vieraile Lukko-Petterin luona, sieltä saa niitä..
www.lukko-petteri.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289