Ylihinnoittelua Hartolassa

Kallista114

Hartolahan on Kuningaskunta..niin väitetään.
Ja mistä muusta Hartola tunnetaan?
Ylihinnoitelluista palveluista.
Siis maalla aikuisen hiusten siistiminen ja lapsen hiusten tasaus 85€ ryöstöä sanon minä.
Verhojen ylä ja alapäärmeiden ompelu 45 € ryöstöä sanon minä.
Kävystä värkätty joulutonttu 35€ ryöstöä sanon minä.
Ankea lista ryöstöhinnoista on pitkä ja niin ankea.
Suosittelenkin kaikille tarkkailemaan hintoja ja valitsemaan edullisemman vaihtoehdon.
Hartolasta ei kohta pienituloinen voi mitään hankkia mutta tämähän onkin Kuningaskunta jossa hinnat ovat pilvissä ja palvelut nollassa.

4

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omatoiminen

Totta tuo mitä kirjoitit!

Mutta onneksi ei ole pakollista käydä kampaajalla/parturissa vaan hiukset voi leikata itsekin. En edes tiennyt, että se on NOIN kallista, 85 euroa!!!!

Verhojen päärmeet voi ommella itse, ja jos ei omista ompelukonetta niin työn voi tehdä käsin, menee kauemmin, mutta mitäs tässä kiirettä

Kävystä värkätty joulutonttu...!!! 35 euroa!!! Nyt minulta loppuivat sanat. Joten totean vaan, että hullu ei ole se, joka pyytää vaan se joka maksaa. Ja se pätee noihin edellisiinkin.

Meidän pihapiiristä löytyy käpyjä ilmaiseksi vaikka muille jakaa...

• Kallista 114

Ja lisää kamaluuksia.
      Neljä puunkappaletta markkeeraa ikkunaa siihen verhot ei lasia
      sisustustaulu hinta 60€.
      Villasukat 45€
      Rahastusta.
      Entäs betonista ja jätteistä tehdyt ns.koristeet hintaa useamman kympin.Hirveitä.
      Siis ei ole ihme etteivät monetkaan fiksummat ihmiset enää käytä
      Hartolan palveluita.Bussilla pääsee Hesaan hinnat kohtuulliset ja saa mitä haluaa.Jopa kesäasukkaat sanovat tuomme ruuan tullesssamme koska hinnat täällä kohtuuttomat.

• Sahdin ystävä

Menkää Sysmään parturiin . Hiusten leikkaus 15 euroa.

• huisin haisin

Minä leikkaan hiukseni itse. Ilmaista. Kasvattakaa pitkät hiukset niin ei tarvitse muuta tehdä kuin tasata latvat ja se onnistuu kaikkein suurimmaltakin kömpelykseltä. Olen pitänyt itseäni uusavuttomana, mutta en ole pahimmasta päästä. Ainoa investointi on sakset. Ihan tavalliset sakset. Melkein jokaisella on sellaiset kotona. Jos ei ole niin jopa lähikaupasta löytyy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      51
      3585
    2. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      114
      2480
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      593
      2273
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      19
      2026
    5. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      76
      1730
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1658
    7. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      20
      1648
    8. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1546
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1446
    10. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      94
      1427
    Aihe