auto parkissa ja valot palaa (parkit).
vilkun rele on vaihdettu ja akun kenkä ollut pari päivää irti.
mistäs vois vielä etsiä vikaa?
escon valot
9
270
Vastaukset
- esco
missä sijaitsee releet, voisko olla ajovalo automatiikan rele vai onko virtalukonpohja?
oisko apuja tarjolla.- mek.32
Auton ikäähän ei kannata mainita? valokatkaisin saattaisi olla yksi syypää. 1 korisessa focuksessa ei ainakaan ole parkkivaloille relettä.
- esco
98 on vuosimalli ja vilkunviiksi paketti on vaihdettu.
vika tuli kun oli pari päivää sitten kosteat kelit ja tuli pakkaset niin oli valot syttyneet itsestään palamaan, autossa on ajovalo automatiikka mutta nyt ei näytä toimivan ja summeri huutaa kokoajan oli valot kytketty päälle tai ei.
naapuri sano että ois virtalukonpohja sökö- mek.32
jos se summeri huutaa niin vian ei luulisi olevan virtalukonpohjassa, summerin ei pitäisi soida virrat päällä ja toisekseen virtalukko jättäisi myös virrat päälle.
Menen käymään töissä vähän ajan päästä koitan kattoo sulle kytkentäkaavion auton valoistasi.
Se saattaa hyvinkin olla se valoautomatiikan rele nyt kun yön yli se muhi takaraivossa.
- esco
vika löytyi sulakerasiasta, joku niistä releistä on ajovalojen automatiikkarele.
jos joku vielä sais kuvan mikä releistä on oikea, niin vois vaikka ostaa uuden kun vanha tilttaa kokonaan.- mek.32
Miten saatoit löytää vian sulakerasiasta tietämättä mikä se niistä releistä on?
ohjekirjasta lötyy rele paikat.
- esco
heilutin kaikkia releitä ja kun autossa ei ole ohjekirjaa niin ei voi tietää mikä niistä on se oikea.
jos nyt joku sais kerrottua sen mikä on ajovaloautomatiikan rele- mekk.32
Autodatasta ei löytynyt escon sähkökaaviota mutta rele kartta siellä voi olla kurkkaan tänään töissä jos muistan/ehdin
- mek.32
Se on numero 15 autodatan listassa aikapaha selittää kun siinä niitä releitä on ympättynä mutta laita sähköpostiosoitteesi niin laitan kuvaa tulemaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189