Humalaiset veti viinaa ja tulivat ihan humalaan. Viina loppui, mutta humala jatkui. Alko oli kiinni, humalaiset meni nukkumaan ja osti aamulla lisää viinaa. Sama jatkui, sitten tuli sunnuntai. Alko oli kiinni. Maanantaina humalaiset haki taas lisää viinaa ja joivat itsesä humalaisiksi.
ihan kännissä
6
1812
Vastaukset
- minä
rautanyrkki on päässyt jälleen avohoitoon...
- lukija
Niin näkyy taas päässeen.
- minä-2
mäkin huomasin..
ei oo ollu kätilö asialla kun tota rautanyrkkiä on
tähän maailmaan punnattu
otettu vasta pompusta kiinni... - Kesä
minä-2 kirjoitti:
mäkin huomasin..
ei oo ollu kätilö asialla kun tota rautanyrkkiä on
tähän maailmaan punnattu
otettu vasta pompusta kiinni...Minä jo aattelin et miksen tajunnu.....
taitaa ollakin niin et joku nauraa ihan eri jutskuille kun minä. - höbölöö
Kesä kirjoitti:
Minä jo aattelin et miksen tajunnu.....
taitaa ollakin niin et joku nauraa ihan eri jutskuille kun minä.Toi naurattaa vasta sitten kun on kännissä!!!!!
- varma
höbölöö kirjoitti:
Toi naurattaa vasta sitten kun on kännissä!!!!!
oli kännissä tai ei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1192562Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262364Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581973Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301833Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3301383- 601083
- 2591039
- 541017
- 146933
- 45908