Auto kuumeeseen apua

Onko tietoa,onko Thaimaassa jotakin Netti auton tapaista foorumia mistä voisi käytettyjä autoja katsoa?
Tarvitsisin jonkun pienen kauppakassin,esim Toyota Yaris tai vastaava.

23

1693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannu131

      thaikuissa on yllättävän kalliit käytetyt autot ja monesti huollot on tehty miten sattuu. joten hyvinkin tarkkana saa olla.

      • kommentti

        Aivan niinkuin suomessakin. Mutta ei lähelläkään suomen hintoja.


    • tämäkin
    • samuek
      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Vaikeita nuo yhdyssanat..

      • Anonyymi

        Hyvin tuttu kirjoitustyyli... Missähän olen lukenut samantyylistä. Kirjoitusvirheineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin tuttu kirjoitustyyli... Missähän olen lukenut samantyylistä. Kirjoitusvirheineen.

        Lento kapteeni hydro mahasarakhamina vuosien takaa, ei voi erehtyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lento kapteeni hydro mahasarakhamina vuosien takaa, ei voi erehtyä.

        mielenkiintoisen asiasta tekee se että mahasarakham katosi palstalta ja tilalle ilmestyi otahanuriinpoju/ zaphodbbx/numeromies yhdyssanavirheineen. olipa yhteensattuma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mielenkiintoisen asiasta tekee se että mahasarakham katosi palstalta ja tilalle ilmestyi otahanuriinpoju/ zaphodbbx/numeromies yhdyssanavirheineen. olipa yhteensattuma.

        Kovin mielenkiintoista toisaalta ei ole se, että sinä et ole kadonnut hetkeksikään ihmettelemästä muita anonyyminä nykyisin ja ennen mitä ihmeellisimmin nimimerkein.

        Toisaalta mikä tällä Pattayan palstalla on mielenkiintoista, minun mielestäni ei mikään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin mielenkiintoista toisaalta ei ole se, että sinä et ole kadonnut hetkeksikään ihmettelemästä muita anonyyminä nykyisin ja ennen mitä ihmeellisimmin nimimerkein.

        Toisaalta mikä tällä Pattayan palstalla on mielenkiintoista, minun mielestäni ei mikään.

        Mitä muuta sulla on mielessä Pattayan matkailupalstalle lausua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä muuta sulla on mielessä Pattayan matkailupalstalle lausua?

        No lähinnä se että tämä ei ole Pattayan palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin mielenkiintoista toisaalta ei ole se, että sinä et ole kadonnut hetkeksikään ihmettelemästä muita anonyyminä nykyisin ja ennen mitä ihmeellisimmin nimimerkein.

        Toisaalta mikä tällä Pattayan palstalla on mielenkiintoista, minun mielestäni ei mikään.

        kertoisitko kokeneena palstavahtina lisää ihmeellisitä nimimerkeistäni? sinusta pattaya palstalla ei ole mitään mielenkiintoista ja silti vietät täällä aikaa 20 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kertoisitko kokeneena palstavahtina lisää ihmeellisitä nimimerkeistäni? sinusta pattaya palstalla ei ole mitään mielenkiintoista ja silti vietät täällä aikaa 20 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä.

        Oletko koskaan ajatellut sellaista elämänsisältöä itsellesi, että elät omaa elämääsi sellaisena kuin se on sen sijaan, että paneudut alituiseen toisten sinulle tuntemattomien elämään tarinoiden heistä ... ?

        Se voisi helpottaa, kokeile yksi päivä.


    • Anonyymi

      Gizcom kottonen olisi nyt myytävissä ja hinnassakin tuntui olevan tinkivaraa

      • Anonyymi

        Mulla on camry ja navara ja minä olen jo täällä, voin vakuuttaa.


    • Anonyymi

      mahasarakham katosi palstalta ja tilalle ilmestyi vanttera voimakaksikko. mahasarakham oli seriffinä palstalla siihen aikaan kun niitä oli. Se selittää sen T Mode -hahmonkin, joka poistattelee kirjoituksia.

      Silloin kun sensei ei vielä tiennyt onko hän vaimo vai aviomies, niin hän kertoi hänellä olevan Toyota Yaris. Sekin täsmää tuohon aloitukseen. Haaveili jo silloin omaishoitajansa kanssa Thaimaahan muuttoa miettien miten saada rahat riittämään. Ei sitten koskaan saanut ja sitten se lähti se vaimo ja terveys.

      • Anonyymi

        mahasarakham oli ihan asiallinen ja mukava heppu jolla ei ole muuta yhteistä numeromiehen kanssa kuin lukihäiriö. Tuosta aloituksesta se sensei sitten keksi että hänelläkin on Yaris.
        Sensei on laitoksessa makaava vuodepotilas eikä siitä enää nouse kuin unelmissaan. mahasarakham asui Isanin ja Laosin rajalla. Asuu ehkä vieläkin, olisi mukava kuulla kuulumisia.


      • Anonyymi

        hieman on vainoharhaista tämä keskustelu täällä, taas... mutta en saata uskoa, että mahasarakham olisi senssu.

        toisaalta, mitä tähän senssuun tulee, niin aikamoinen sekopää todellakin kyseessä on, niin sinisellään kuin anonyyminä. tämä toki vain minun mielipiteeni ollen.
        useamman eri tahon toimesta on selvitetty, että chiang maissa ei asu sellaista henkilöä, kuin hän väittää olevansa. tarinansa väittämistään omistuksistaan on nekin useasti valheiksi todistettu.
        usean henkilön on tämä "sensei" v-tuillaan onnistunut ärsyttämään ilmeisen pahasti aina siten, että hänelle on jopa suoranaisia tappouhkauksia esitetty.

        osani olen minäkin senssulta saanut läheisine. osan ehkä aiheestakin, (mutta ei läheiseni).
        niin paljon en kuitenkaan ole ärsyyntynyt, että tappouhkauksia hänelle esittäisin. päinvastoin; voisin jopa nähdä asian niinkin, että olisi oikein mukavaa joskus nautiskella muutama kuksallinen laatujuomia kanssaan ihan kasvotusten.

        summa summarum: kovin ikävänä koen sen, jos jonkun sivullisen päälle syyttä suotta lankeaa epäilyksen synkkä varjo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hieman on vainoharhaista tämä keskustelu täällä, taas... mutta en saata uskoa, että mahasarakham olisi senssu.

        toisaalta, mitä tähän senssuun tulee, niin aikamoinen sekopää todellakin kyseessä on, niin sinisellään kuin anonyyminä. tämä toki vain minun mielipiteeni ollen.
        useamman eri tahon toimesta on selvitetty, että chiang maissa ei asu sellaista henkilöä, kuin hän väittää olevansa. tarinansa väittämistään omistuksistaan on nekin useasti valheiksi todistettu.
        usean henkilön on tämä "sensei" v-tuillaan onnistunut ärsyttämään ilmeisen pahasti aina siten, että hänelle on jopa suoranaisia tappouhkauksia esitetty.

        osani olen minäkin senssulta saanut läheisine. osan ehkä aiheestakin, (mutta ei läheiseni).
        niin paljon en kuitenkaan ole ärsyyntynyt, että tappouhkauksia hänelle esittäisin. päinvastoin; voisin jopa nähdä asian niinkin, että olisi oikein mukavaa joskus nautiskella muutama kuksallinen laatujuomia kanssaan ihan kasvotusten.

        summa summarum: kovin ikävänä koen sen, jos jonkun sivullisen päälle syyttä suotta lankeaa epäilyksen synkkä varjo.

        Hauskaa bablaa, lataa lisää 🐒🚜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hieman on vainoharhaista tämä keskustelu täällä, taas... mutta en saata uskoa, että mahasarakham olisi senssu.

        toisaalta, mitä tähän senssuun tulee, niin aikamoinen sekopää todellakin kyseessä on, niin sinisellään kuin anonyyminä. tämä toki vain minun mielipiteeni ollen.
        useamman eri tahon toimesta on selvitetty, että chiang maissa ei asu sellaista henkilöä, kuin hän väittää olevansa. tarinansa väittämistään omistuksistaan on nekin useasti valheiksi todistettu.
        usean henkilön on tämä "sensei" v-tuillaan onnistunut ärsyttämään ilmeisen pahasti aina siten, että hänelle on jopa suoranaisia tappouhkauksia esitetty.

        osani olen minäkin senssulta saanut läheisine. osan ehkä aiheestakin, (mutta ei läheiseni).
        niin paljon en kuitenkaan ole ärsyyntynyt, että tappouhkauksia hänelle esittäisin. päinvastoin; voisin jopa nähdä asian niinkin, että olisi oikein mukavaa joskus nautiskella muutama kuksallinen laatujuomia kanssaan ihan kasvotusten.

        summa summarum: kovin ikävänä koen sen, jos jonkun sivullisen päälle syyttä suotta lankeaa epäilyksen synkkä varjo.

        ASIAA.


    • Anonyymi

      Autoja hillomiehille;
      https://www.one2car.com/en/dealer/nichecars
      Kun ajaa BKK'sta Pattikselle Bangkok'in jälkeen näkyy oikealla lasinen autoliike. Siellä on 20-30 exoottista luxus sporttia ikkunoissa; Ferrari, Lambo, McLaren, Koeningsegg ym. Ko liike kärähti verojen miljoona huijauksesta joku vuosi sitten. Tuontiverot autoissa 250-400% luokka. He toivat ja tullasivat "osiana" ja "rikkinäisinä" täysin OK autoja. Pojilla taisi olla hyvät suhteet korkeiden ministerien kanssa kun ei pantu konkkaan....
      Thaimaassa on myös yllättävä paljon tasokkaita erikoisia pitkiä Mersu limousineja. Hinnat edullisia joten luulen ne tehdään Thaimaassa:
      https://www.one2car.com/en/for-sale/mercedes-benz-1000sel-limousine-bangkok-metropolitan-ratchadaphisek-huai-khwang-lat-phrao-phetchaburi/4376319

      Ja näitäkin oli/on (MB 600 Pullman);
      https://www.lifestyleinthailand.com/for-sales-classic-1965-mercedes-benz-600-w100-pullman-limousine-2/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1779
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1367
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe