Moro,
En pääse ongelman kanssa eteenpäin joten ajattelin kysäistä apua. Eli, ajatuksessa on tehdä kuva, jossa tekstistä on leikattu silhuetti ja sen takana olisi valo joka liikkuu. Ts. aukoista näkysi valo eteenpäin. Miten eteenpäin?
Liikkuva valoefekti kuvaan?
6
154
Vastaukset
- videoon päin
Kuvassa mikään ei liiku. Sun pitää tehvä video.
- toni.
Sitten videosta vaikka gif animaatiokuva
- videoon päin
toni. kirjoitti:
Sitten videosta vaikka gif animaatiokuva
animaatio ei ole kuva vaan kuvasarja
- Mutta se on
videoon päin kirjoitti:
animaatio ei ole kuva vaan kuvasarja
Päättymätön ja näkyy yhtenä kuvana
- cnnasbcv
Ei onnistu valokuvaan.
Työläs, ellei ole ohjelmaa, jossa ominaisuus. On kyllä ohjelmia, joissa tuo ominaisuus, mutta se ei ole silloin valokuva.
Manuaalisesti kuvankäsittelyssä:
Monista kuva. Lukumäärä riippuu haluamastasi nopeudesta ja liikkeen sujuvuudesta.
Lättää valoläiskä jokaiseen kuvaan uutena kerroksena siten, että siitä tulee haluamasi jatkumo. valaisua voi säätää läpinäkyvyydellä.
Sitten lisää leikkaamasi tekstinauha kaikiinkuviin samalle kohtaa ruutua.
Humaat, että eri ruuduissa erikirjaimet on valaistuna takaapäin.
Yhdistä kuvien kerrokset ja talleta GIF.
Tee sitten animaatio kuvista.- Kuvatus
Kiitos vastauksesta, näillä konsteilla projekti onnistuu, ainakin pikaisen kokeilun perusteella.
Ihan mielenkiinnosta, missä ohjelmissa on kyseinen ominaisuus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1482814Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632017- 401757
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351678Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua311393Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327949Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782