Miksi EU ei auta Ukrainaa?

Ukrainalainen201339

Ukraina halua tulevaisuudessa liittyä EU: hun. Venäjä painostaa Ukrainaa liittyä Euroasiaan, mutta koko kanssa ei halua olla mitään tekemisissä Venäjän kanssa. Ukrainan kanssa katsoo että ei minkälainen entinen liitto Venäjän kanssa tuonut mitään hyvää. Ihmiset näkee nälkää ja silti he kylmässä ja sateissa protestoivat . EU: sta ei juuri ilmenee henkistä tukee. Olen itsekin Ukrainasta ja asun Suomessa ja sydäntä särkee katsoa sivusta mitä muut maat touhuu ja juuri EU:sta ukrainalaiset eivät saa tukea, jonka Ukraina niin kaipaa. Miksi?

3

202

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Talouskriisi

Koska EU loppupeleissä täysin hyödytön direktiiveineen. Venäjältä saaisivat sentään resursseja ja järkevät kauppasopimukset. Venäjän demonisointi ajanut ihmiset kaduille.

• samppa1

Ja moni niistä maista jotka ovat nyt eu:ssa haluavat eroon eu:sta!EU on vain kurjistanu monen maan talous tilanteen kuralle!Toisaalta Ukrainan olisi parempi olla eu:n alaisuudessa kuin venäjän alaisuudessa!Itse olen sitä mieltä että eroon eu:sta!

• kaikki aikanaan.

Kyllä EU auttaa Ukrainaa kunhan Ukrainassa on järjestetty ensin ennenaikaiset presidentinvaalit ja Ukraina sitoutuu tehtyisin sopimuksiin EU n kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      168
      1036
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      60
      832
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      86
      800
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      72
      737
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      663
    6. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      77
      606
    7. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      62
      599
    8. 28
      575
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      575
    10. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      46
      569
    Aihe