Tuoppi baari?

Janne

Muistaako kukaan legendaarista Tuoppi baaria. Onkohan se vielä olemassa?

27

2996

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HOMO BAARI

      Ai siinä kiveriön mäellä ? Oli ainakin pari vuotta sitten ku viimeks kävin.

    • Janne

      Ei kait se homo baari ole. Olen kuullut, et se olis motoristi baari.

      • ahtialainen

        Paremman väen ahtialaiset suosii tuota, hintataso alempi kuin keskustassa mutta umpiluksusta omaan asuialueeseen verrattuna.


    • homppeli baari

      kyl siel jokunen banaaninkillottaja käy

      • eräs asiakas

        Tuopissa täysin uudet omistajat, aloittivat kesällä.Sen jälkeen taso noussut huomattavasti.Entinen omistaja olikin täysi ääliö.Tosi mukava baari käydä silloin tällöin olut nappaamassa ja tapaamassa ihmisiä.Hyvä musa, hyvä ruoka ja ihana henkilökunta


    • kolho

      Entisellä omistajalla on vissiin omia poika, jotka enimmäkseen istuivat asiakas puolella. Eivät jatkaneet yritystä???

    • jake9

      Tuopissa olen nyt alkanut poikkeilee uusien omistajien pitäessä sitä, välillä oluella ja välillä hakenut pizzan. Ihan jees!

    • vitun homot

      joo taa legendaarinen homobaari siella imetaan munaa taysilla

    • kurvisaatti

      Kyl myö imetää sil muuta ku munaa. :)

    • kanttiz

      On kauniita naisia ja komeita miehiä, yksi homo ja hyvä meno!

    • hintit kuvottaa

      Siellä on hinttejä kuulemma kaikki.. mut toisaalta niitähän on koko kiveriö täynnä hinttejä siis.

      Kesäisin mustakalliolla näkyy monesti ku ne imee toistensa kulleja

      • ronkelit runkkaa

        ja sinä kiihoitut. Tunnusta pois!


    • Sielläkö? tuskinpa

      Kiveriöhän on homovapaata aluetta. Arjalaisgermaaninen meininki koko
      Kive(s)riössä.
      Vieläks Soramäenkadulla asuu se psykopaatti punapää-ämmä, joka puhuu kaikista p..kaa ja mustaa kaikkien miesten maineet, lopullisesti? Nykysin yli 50-v horo.

      • kiveriö = homo

        Siellähän ne pahimmat kikkelin imijä miehet asuukin...

        vitun hintit oksetttaa mua


      • Anonyymi
        kiveriö = homo kirjoitti:

        Siellähän ne pahimmat kikkelin imijä miehet asuukin...

        vitun hintit oksetttaa mua

        Älä anna niin syvälle mennä seuraavalla kerralla


    • Tuoppi on paras

      Tuopissa hyvä meininki. Kannattaa käydä. Vaikka kauempaakin,oikeesti. Missä vois olla yhtään parempi palvelu? Kysynpähän vaan?

    • lahtelai

      Kyl on tuoppi muuttunu uusien omistajien myötä, ihan eri tason muijia kun edellinen omistaja. Mitä mä oon käyny ni rento meno ja asiakaspalvelu erinomaista nykyään. Hyvää porukkaa tuntuu käyvän. Lisäks plussana ainaki itelle ilmanen bilis. En oo mikään kanttis,mut tullu vuosien varrel aina välil poikettua kun kiveriös päin pyörii. Kiva esim.pizzaa ootelles pelata bilis. Yhtään homoo en oo siel nähny, et ei mikään homobaari kyl oo..enemmänki nähny siel istuvan vanhoja bissekonkareit.

    • Hipit

      Mukava baari, mukavaa porukkaa, rento meininki, hyvää musaa, asiakasystävällinen omistaja ja henkilökunta. Muuta: Biljardi (ilmainen) flipperi, seurapelejä,levari. Myös koirat tervetulleita.

    • vanhat_muistot

      Must se Tuoppi oli tossa noin kymmenen vuotta sitten aika epäilyttävä mesta. Hörhöjä kävi ja baarin yläpuolella oli joku huumeluola.
      En oo käynyt sielläpäin enää aikoihin, mutta porukoille eduksi, jos on paikka siistiytynyt.

      • haistakaapaskakokovaltio

        Kuulepa ny. Lahes on aina käyty baaris ostamassa huumeita. Jos joku hippi tulee baariin ostamaan bissen jota ei edes lopulta juo, keneltä se on pois? Ei edes verottajalta. Touhussa ei ole mitään ongelmaa lopettakaa se huumeista nipottaminen jo.

        P.S. baariin ei pääse alaikäiset eikö nii?


      • JärkiHarvoinVoittaa
        haistakaapaskakokovaltio kirjoitti:

        Kuulepa ny. Lahes on aina käyty baaris ostamassa huumeita. Jos joku hippi tulee baariin ostamaan bissen jota ei edes lopulta juo, keneltä se on pois? Ei edes verottajalta. Touhussa ei ole mitään ongelmaa lopettakaa se huumeista nipottaminen jo.

        P.S. baariin ei pääse alaikäiset eikö nii?

        Pöljää touhua mennä baariin, ostaa bisse ja jättää sen juomatta. Vaikkei se oo keltään pois, niin silti se on tyhmää touhua. Jos on niin paljon ylimääräistä rahaa, että voi moista harrastaa, niin lahjoittaisi suuria rahojaan niille, jotka sitä oikeasti tarvitsee.


      • nähtyjuttu
        JärkiHarvoinVoittaa kirjoitti:

        Pöljää touhua mennä baariin, ostaa bisse ja jättää sen juomatta. Vaikkei se oo keltään pois, niin silti se on tyhmää touhua. Jos on niin paljon ylimääräistä rahaa, että voi moista harrastaa, niin lahjoittaisi suuria rahojaan niille, jotka sitä oikeasti tarvitsee.

        Ainahan joku siipiveikko juo sen pois kuljeksimasta.


    • haistakaapaskakokovaltio

      Minä ainakin jätän sen bissen kesken heti kun saan tuotteeni myytyä.

      • Huumekyttä-Aarnioinen

        Mä nappaan sut pihalta boseen. Ha ha


    • mustankallio

      Monesti ohi ajaneena näyttäis että tuo TuoppiBaari olis lopettanu toimintansa ? Menneenä kesänä terassi oli piha-alueella. Syksy tuli terassi poistettiin ja ikäänkuin koko mestan toiminta ois loppunut kesän jälkeen.

    • Karhukolmonen

      Siellä on mukavat omistajat nykyään!

    • Anonyymi

      Entisen tuoppi baarin eteen ollaan rakentamassa uutta terassia. Onko kenelläkäät tietoa mitä siihen on tulossa ja milloin aukeamassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2089
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      201
      1773
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      134
      1685
    5. 80
      1155
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      272
      1034
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      126
      984
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      885
    Aihe