Liittykää tähän Clash Of Clans Klaaniin!! SuomiBoys

SuomiBoys Klaani

Loin juuri uuden Clash Of Clans Klaanin ja että voisimme yrittää saada se top 100 klaanien listalle eli jos haluat auttaa liity klaaniimme: SuomiBoys

Huom!!! Jotkut aktiiviset ja sääntöjä totellevat ylennetään.

Klaanin ehdot:

- Donaa oikein
- Donaa paljon
- Ole aktiivinen pelaaja
- Käyttäydy hyvin muita kohtaan :)
- Älä mainosta
- Älä kinu ylennystä
- Ole suomalainen

Joinaa jo heti! valitsen 10 ensimmäisestä joinaajasta yhden ylennettäväksi!!!

10

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CoC Jonne

      Joo voisihan sitä liittyäkkin :) kun tavoitteetkin on jo asetettu

    • Pöytis71

      Vois itekki liittyä vaikka oon level 72

      • Coc_elite

        Liittykää mielummin audsko klaaniin monia suomalaisia sielläki ja elderin saa ku on membereistä top 3


      • UNITY NOVA

        ELITE NOVA poistettu:( mutta tein tilaöle UNITY NOVA Kaikki Joinatkaa UNITY NOVA KLAANIIN!!★★★★ PLIIIIIS♥♥♥♥


    • ELITE NOVA

      No hyvä yrittää :) mutta tuo klaani on jo erittäin paljon pelanneille pelaajille. Jos haluat joka päivä klaani taisteluita ja hauskaa seuraa liitu ELITE NOVA klaaniin suomalainen klaani jonne kuka tahansa voi liittyä tasolla ei ole VÄLIÄ!! ja Town hall tasollakaan ei ole merkitystä!! Hyvää peliseuraa siis 2 sääntöä ei kiroilua ja pitää totella Leadereita :) TERVETULOA!★★★★

      • Arctic Suomi

        Tein 12.9.14 klaanin nimi on Arctic Suomi, itse olen 90 level max joukolla.


      • Arctic Suomi
        Arctic Suomi kirjoitti:

        Tein 12.9.14 klaanin nimi on Arctic Suomi, itse olen 90 level max joukolla.

        Lisäksi sääntöjä. Pitäkää hyvä don/req ratio.kunnioiytakaa kaikkia.Arctic Suomi max joukolla tulkaa :)


      • Kovanaamat
        Arctic Suomi kirjoitti:

        Lisäksi sääntöjä. Pitäkää hyvä don/req ratio.kunnioiytakaa kaikkia.Arctic Suomi max joukolla tulkaa :)

        Eli tein Kovanaamat nimiseen klaaninklaanin, olen level 90 ja donailen max ukkoja, tervetuloa


    • finlords

      Moi olen claanissa nimeltä finlords loistava claani lvl40 raja soditkaa kunnolla TULKAA SIIS.

    • FinnishClashers

      Kaikki FinnishClashers klaaniin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1476
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1235
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      7
      1233
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1208
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1208
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe