Loin juuri uuden Clash Of Clans Klaanin ja että voisimme yrittää saada se top 100 klaanien listalle eli jos haluat auttaa liity klaaniimme: SuomiBoys
Huom!!! Jotkut aktiiviset ja sääntöjä totellevat ylennetään.
Klaanin ehdot:
- Donaa oikein
- Donaa paljon
- Ole aktiivinen pelaaja
- Käyttäydy hyvin muita kohtaan :)
- Älä mainosta
- Älä kinu ylennystä
- Ole suomalainen
Joinaa jo heti! valitsen 10 ensimmäisestä joinaajasta yhden ylennettäväksi!!!
Liittykää tähän Clash Of Clans Klaaniin!! SuomiBoys
10
234
Vastaukset
- CoC Jonne
Joo voisihan sitä liittyäkkin :) kun tavoitteetkin on jo asetettu
- Pöytis71
Vois itekki liittyä vaikka oon level 72
- Coc_elite
Liittykää mielummin audsko klaaniin monia suomalaisia sielläki ja elderin saa ku on membereistä top 3
- UNITY NOVA
ELITE NOVA poistettu:( mutta tein tilaöle UNITY NOVA Kaikki Joinatkaa UNITY NOVA KLAANIIN!!★★★★ PLIIIIIS♥♥♥♥
- ELITE NOVA
No hyvä yrittää :) mutta tuo klaani on jo erittäin paljon pelanneille pelaajille. Jos haluat joka päivä klaani taisteluita ja hauskaa seuraa liitu ELITE NOVA klaaniin suomalainen klaani jonne kuka tahansa voi liittyä tasolla ei ole VÄLIÄ!! ja Town hall tasollakaan ei ole merkitystä!! Hyvää peliseuraa siis 2 sääntöä ei kiroilua ja pitää totella Leadereita :) TERVETULOA!★★★★
- Arctic Suomi
Tein 12.9.14 klaanin nimi on Arctic Suomi, itse olen 90 level max joukolla.
- Arctic Suomi
Arctic Suomi kirjoitti:
Tein 12.9.14 klaanin nimi on Arctic Suomi, itse olen 90 level max joukolla.
Lisäksi sääntöjä. Pitäkää hyvä don/req ratio.kunnioiytakaa kaikkia.Arctic Suomi max joukolla tulkaa :)
- Kovanaamat
Arctic Suomi kirjoitti:
Lisäksi sääntöjä. Pitäkää hyvä don/req ratio.kunnioiytakaa kaikkia.Arctic Suomi max joukolla tulkaa :)
Eli tein Kovanaamat nimiseen klaaninklaanin, olen level 90 ja donailen max ukkoja, tervetuloa
- finlords
Moi olen claanissa nimeltä finlords loistava claani lvl40 raja soditkaa kunnolla TULKAA SIIS.
- FinnishClashers
Kaikki FinnishClashers klaaniin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5404665Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183751Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842352Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4862230Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.891578Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1191556- 1571413
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel811353- 711339
- 841164