Miten onnistuu helpoiten pankkitilin avaus Lontoossa? missä pankissa onnistuu nopeiten? kokemuksia?
Pankkitilin avaus?
3
164
Vastaukset
Asutko siis Lontoossa? Jos sinulla ei ole täällä olevaa osoitetta ja todisteita (laskuja yms.) siitä että asut täällä niin silloin ei onnistu.
Jos asut täällä niin silloin Lloyds taitaa olla helpoin pankki.- santeri1
hsbc:llä on passport-account joka on tarkotettu maassa vähemmän aikaa asuneille tai vasta muuttaneille. tili tosin maksaa 8 puntaa kuussa ja pitää ottaa vähintään vuodeksi mutta ainakin mun tilanteessa pankki teki asioista niin mahdottoman kun olin viikkoa aikasemmin muuttanu että toi oli käytännössä ainoa vaihtoehto, asuin siinä hotellissa missä olin töissä eli ainoa todiste mun asumisesta oli työsoppari ja kirje työnantajalta…
mutta siis joo, mikäli ei asu maassa, pankkitilistä on aivan turha kuvitella saavansa! Periaatteessa pankkitilin voi "vaatia" ilmaiseksi, mutta tiedän että monet pankit myyvät tuota passport tiliä... silkkaa rahastusta. Lloyds on ollut helpoin, mutta sekin on "branch" kohtainen joten kannattaa "shop around" ja olla tiukka asiassa.
Itseasiassa jos sulla on nyt toi HSBC tili jossa on tiliotteita niin vaihtaisin pankkia heti jos eivät ilmaiseen tiliin suostu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1646548
- 531923
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441691- 541142
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3371085Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se501044Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13990Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79918Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384918Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897