Olen katsellut erilaisia halpoja hylly kaiuttimia. Hinta enintään sais olla 200e. Mitä mieltä, kannattaako sellaisia kun AUDIO PRO Addon five r aktiivikaiuttimet, AUDIO PRO Wigo 110 hyllykaiutin pari, Yamaha NS-333 kaiuttimet 2 kpl, Proson Event Sat 41 Black Oak tai muita tälläisiä. onko hyvä ääni ja bassontoisto? siskolla noin 200e maksanut sonyn stereo sarja ja aivan mahtava ääni, että kyllä halvallakin voi saada hyvää
Hylly kaiuttimet
4
462
Vastaukset
- Lo-Hifi Lee
Jos sinulla on olemassaoleva stereo- tai x.x-vahvistin, miksi lähtisit aktiivikaiuttimiin? Et kerro muusta laitteistostasi etkä vaatimustasostasi tai kuuntelutottumuksistasi. Paha mennä sanomaan.
- Oma valinta
AUDIO PRO Addon five tuon hintakin on siinä 430€.
Itse mietin samaa kun piti ostaa tietokoneeseen kaiuttimet. Lähellä oli etten ostanut jotain creative/logitech 2.1 sarjaa. Onneksi en ostanut!
Päädyin http://www.thomann.de/fi/samson_media_one_4a.htm aktiivit siis.
Enkä ole kyllä pettynyt valintaan tuohon päädyin lähinnä arvostelujen perusteella.
Toimitus oli noin viikko.
Parhaat tai ainakin huippuluokkaa aktiivit puolestaan on Genelecilla ja niissäkin hinta pilvissä.
Veikkaan että nuo varmasti pesevät mennentullen myös yamahan kaiuttimia.
Television kanssa toimiikin sitten järeämmät HECO Music Colors 200 (Hintakin tosin siinä 1000€)- oma valinta
Korjaan vielä siis AUDIO PRO Addon five onkin sen 200€ kuutos version hinta oli 430€.
- esionhyvä
Audio Pro on varmasti passeli valinta. Itse en ole päässyt kajareita kuuntelemaan, niin en osaa sanoa niistä mitään.
Itse ostaisin 200 euron budjetilla ESI.n nEar 05 -sarjan kajarit. Kajarit ovat soundillisesti erittäin hyvät ja tasapainoiset, vaikka tietyllä keskiäänialueella ja bassotaajuuksilla on havaittavissa pientä "honotusta." Tämä ei kuitenkaan ole ollenkaan häiritsevä tekijä, olipa kyse sitten musiikista tai leffoista. Kaiuttimet toimivat taatusti hyvin riippumatta käyttötarkoituksesta. Suosittelen lämpimästi. Saksassa Thomannilla hinta on 175 euroa 12 euron postikulut Suomeen.
Täällä on muuten arvio kyseisistä kaiuttimista, jos kiinnostaa.
http://musatekniikka.blogspot.fi/2012/09/kohtuuhintaiset-aktiivikaiuttimet-esi.html
http://www.thomann.de/fi/esi_near05_aktive_nahfeldmonitore.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657