Hylly kaiuttimet

Kajarit

Olen katsellut erilaisia halpoja hylly kaiuttimia. Hinta enintään sais olla 200e. Mitä mieltä, kannattaako sellaisia kun AUDIO PRO Addon five r aktiivikaiuttimet, AUDIO PRO Wigo 110 hyllykaiutin pari, Yamaha NS-333 kaiuttimet 2 kpl, Proson Event Sat 41 Black Oak tai muita tälläisiä. onko hyvä ääni ja bassontoisto? siskolla noin 200e maksanut sonyn stereo sarja ja aivan mahtava ääni, että kyllä halvallakin voi saada hyvää

4

341

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lo-Hifi Lee

      Jos sinulla on olemassaoleva stereo- tai x.x-vahvistin, miksi lähtisit aktiivikaiuttimiin? Et kerro muusta laitteistostasi etkä vaatimustasostasi tai kuuntelutottumuksistasi. Paha mennä sanomaan.

    • Oma valinta

      AUDIO PRO Addon five tuon hintakin on siinä 430€.
      Itse mietin samaa kun piti ostaa tietokoneeseen kaiuttimet. Lähellä oli etten ostanut jotain creative/logitech 2.1 sarjaa. Onneksi en ostanut!
      Päädyin http://www.thomann.de/fi/samson_media_one_4a.htm aktiivit siis.
      Enkä ole kyllä pettynyt valintaan tuohon päädyin lähinnä arvostelujen perusteella.
      Toimitus oli noin viikko.
      Parhaat tai ainakin huippuluokkaa aktiivit puolestaan on Genelecilla ja niissäkin hinta pilvissä.

      Veikkaan että nuo varmasti pesevät mennentullen myös yamahan kaiuttimia.

      Television kanssa toimiikin sitten järeämmät HECO Music Colors 200 (Hintakin tosin siinä 1000€)

      • oma valinta

        Korjaan vielä siis AUDIO PRO Addon five onkin sen 200€ kuutos version hinta oli 430€.


    • esionhyvä

      Audio Pro on varmasti passeli valinta. Itse en ole päässyt kajareita kuuntelemaan, niin en osaa sanoa niistä mitään.

      Itse ostaisin 200 euron budjetilla ESI.n nEar 05 -sarjan kajarit. Kajarit ovat soundillisesti erittäin hyvät ja tasapainoiset, vaikka tietyllä keskiäänialueella ja bassotaajuuksilla on havaittavissa pientä "honotusta." Tämä ei kuitenkaan ole ollenkaan häiritsevä tekijä, olipa kyse sitten musiikista tai leffoista. Kaiuttimet toimivat taatusti hyvin riippumatta käyttötarkoituksesta. Suosittelen lämpimästi. Saksassa Thomannilla hinta on 175 euroa 12 euron postikulut Suomeen.

      Täällä on muuten arvio kyseisistä kaiuttimista, jos kiinnostaa.

      http://musatekniikka.blogspot.fi/2012/09/kohtuuhintaiset-aktiivikaiuttimet-esi.html

      http://www.thomann.de/fi/esi_near05_aktive_nahfeldmonitore.htm

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2052
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      55
      1924
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1885
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1388
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1330
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe