Sattuu kai sitä muillekkin.

Naimisissa yli 30v

Vaimo läksi eilenillalla firmansa pikkujouluun. Pukeutui ihan asiallisesti, niikuin 50-vuotiaan markkinointimerkkonomin kuuluukin.- Hei tulen siten kun ehdin, älä suotta oe huuolissassi, ei nämä ole ensimmäiset pikkujoulut joihin menen yksin.
- No ei todella, yli 30-vuotta, kahta äitiyslomaa lukuunottamatta, olette viettäneet niin pikkujoulut kuin muutkin firmanne juhlat yhdessä ja tunnenhan minä lähes kaikki sinun työkaverisi. Vietä hauskailta. Vaimoni heilautta kättään ja käveli odottavaan taksiin.
Illan vietin tv-katsellen ja muutaman viskipaukun tehden. Joskus puolenyön aikaan painaiduin makuulle, sen kummemmin vaimosta murehtimatta.

Aamuyöstä, joskus neljänjälkeen heräsin kusihätään ja huomasin vaimoni tuleen kotiin nukkuessani. Siinä hän nukkui parivuoteessamme ihmeeksenio ilkoisen alasti, jota vaimoni ei koskaan tee, vaan aina haluaa yöpaidan vartalonsa peitteeksi. Samalla huomasin pesemättömät meikit hänen kasvoillaan. Nostin peitettä ja huomasin vitusta valuvan sperman ja turvonneet pillunhuulet. Raivoni kohosi pontikankeittolukemiin. Menin vessaan ja mietin mitä teen. Toisaalta ajatus vieraanmiehen panemasta vaimosta kiihotti mutta toisaalta vitutti. Menin takasin makuuhuonseen ja totesin sprmaa valuvan niin runsaasti, että yksi ukko ei sitä yhtenäiltana pysty tuottamaan.

Aamulla keittelin kahvit ja laittelin aamiaisen. Karpulainen vaimoni tuli myös aamiaspöytään, pyytäen lasin tuoremehua.
-Oliko kivat juhlat, kysyin.
- Ihan kivat, tuli vaan vähän liikaa maisteltua boolia.
-siltä vaikuttaa. Taisi tulla maisteltua muutakin kuin boolia. Ainakin virtaama ilusta aamuyöstä antoi sellaisen vaikutelman.
Vaimo vaikeni, meni vaikean näköiseksi ja tuoremehu jäi pyörimään suuhun.
Montako niitä oli, kysyin.
Kolme.
Raiskasivatko.
Ei. Kun minä, en tiedä mikä minuun meni, mutta halusin.

Voi vittu mitä mä teen

34

23772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hehee

      Jätä, raiskaa ja tapa ampuen singolla. Hyvä idea vaikka itse sanonkin.

      • PanoKimppa

        Ei muuta kuin kimpassa panette vaimoasi
        Ei pillu panemisenta pilalle mene
        Jos menisi vaimoni pillu olisi ihan hajalla
        Naimme vikonloppuisin vaimoa
        1N 2-4M ja joskus myös viikollakin
        Kimppapanot ovat vain hauskanpitoa
        Keskenään vaimon kanssa naidaan
        1-2 kertaa vuorokaudessa olemme erittäin aktiivisia seksin kanssa tuntuu että siitä ei saa tarpeekseen ollenkaan


    • Sexisgood

      Ensin kysymys että millainen on olosi tuon jälkeen?
      Mä olen niitä jotka ei välitä siitä että vaimon pillua nussii muut, ei se kulu. Suojautuminen taudeita, eli kortongin käyttö on hyvä.

      Naida voi satunnaispanoja tai samaa useamminkin mutta rakastua toisiin ei saa. Sille on suuri nounou.. Ja se on meillä puolin jos toisin. Antaisiko vaimosi sun käydä naimassa muita? Jos antaa käy ja mieti sitten tunteitasi.

      Onko sinusta jakamaan pillua toisten kanssa? Onko vaimosi valmis antamaan sinun naida toisia naisia? Jollei tuo tekstisi ole provo, kokeilkaa noin ellei tiukkapipoisuus ole esteenä.

      • MrLoveDoctor

        Kuole pois.
        Sen takia sitä mennään naimisiin, että lupaudutaan toisilleen. Jos jako meininki päällä niin sehän on sama kuin olisi sinkkuna, mutta tapailisi yhtä useammin.
        Naimisiin, mennään sen takia, että rakastaa toista ja luottaa toiseen, ettei vieraisiin mennä.


      • KimppakivanNimeen

        Pankaa kimpassa vaimoasi niin ei ole pettämistä kun vaimoasi pannaan


      • Oskaripikkumuna
        MrLoveDoctor kirjoitti:

        Kuole pois.
        Sen takia sitä mennään naimisiin, että lupaudutaan toisilleen. Jos jako meininki päällä niin sehän on sama kuin olisi sinkkuna, mutta tapailisi yhtä useammin.
        Naimisiin, mennään sen takia, että rakastaa toista ja luottaa toiseen, ettei vieraisiin mennä.

        Niin ja ollaan ilman pillua vuosikausia kun vieraisiin ei saa mennä


    • erehdyt

      Valkovuotoa tai jotain muuta härmää. ei spermaa. Mummoja ei nai edes yksi saati kolme.

    • huoh mitä paskaa

      Voi vittu. Kuinka kauan sä luulet sperman pillussa pysyvän? Heti kun vähänkin liikkuu niin valuu ulos, viimeistään painovoiman vaikutuksesta silloin kun nousee seisomaan. Miten "vaimos" olis päässyt kotiin asti lastit pillussa ilman et ois seisomaan noussut? Pelkkää peräkammarin pojan fantasiaa.

      • Näin on..

        Jos sulla on akka niin nuolaseppa sen pillua kun se tulee reissusta..yllätyt..maistuu ihan varmana vieraan miehen mällille vaikka aikaa oliskin...revi siitä tietämätön Kari Runk.... :-P


      • MrLoveDoctor

        Sä et tiedä spermasta mitään amatööri. Kyllä se siellä pysyy vaikka huuilta ensiksi putsais niin ajan kuluessa sitä alkaa valumaan. Ja kuten toinen tuossa jo sanoi niin maistappa akkaasi kun olette olleet yhdessä pitkän aikaa ilman, että on ollut yötä poissa ja sitten maistat häntä sen jälkeen kun tulee kotiin "tyttöjen illasta", "pikkujouluista" tjs. Voit yllättyä, että sperman haju ja makuhan se sieltä puskee läpi. Monta suhdetta loppunut sillätavalla. Naisista 90% ovat huoria ja pettureita. He vain eivät jää niistä kiinni niin helposti, koska eivät puhu petoksistaan kenellekään (toisin kuin miehet, jotka leveilevät niillä) ja jättävät panot aina yhteen kertaan. Ja voit olla varma kun ero tulee niin naisista tulee täysiä käärmeitä. He vievät kaiken mitä pystyvät ja enemmänkin. Sinut mustamaalataan sukulaisille, yhteisille ystäville ja kavereille puheilla, jotka eivät pidä paikkaansa. Ja se mikä tätä helpottaa on tämän sairaan yhteiskunnan naisille annettu automaattinen uhrin asema. Hän pettää ja sinä saat paskat niskaan.


      • Anonyymi

        Taitaa tietäjällä olla vielä kokemattomuutta jäljelle jos meinaa että tyhjenee suitsait..


    • ukakaka

      raiskaat sen huoran perkele! ja sit petät jätät ja raiskaat vielä kerran,

    • Fisting69

      Mä olisi fistannut sitä kun löysit siitä sohvalta. Ensin yhdellä nyrkillä ja sitten kahdella.

    • ....................

      tositarina. sure.

      • MrLoveDoctor

        Helposti. Tuota tapahtuu joka päivä.
        Amatööri.


    • pippanakeppana

      Tarinan fiktiivisyyttä tukee se ettei kirjoittaja selkeästi tiedä pilluista muuta kun miltä ne tietokoneen ruudulla näyttää. Elkee syöttäkö rölliä!!!

    • Slaistsi

      Tää sama vanha homppeli leikkii normaalia taasa täällä.

    • Nainen,,

      Erillaiset pikku joulut. Meitä oli kolme vanhempaa naista ja kaksi oli lespoja. Jatkoille kun mentiin joku pojas nuoren pojan matkaan. Humalassa riisu meille ja oli juhla kunnossa, kaikki innostu pussailemaan ja puristelemaan munista. Lopuksi oltiin kaikki pedissä naimassa poikaa aamuun asti.

      • Vaimo.jakoon

        Me naimme kavereiden kanssa mun vaimoa kimpassa mutta vaimo käy välillä panemassa jonkun toisen kanssa ja tulee kotiin pantu ja kotona jatketaan joskus odotetaan kaverin tai kahden kanssa ja pannaan vaimon märkää pillua


    • PenanAnoppi

      Meillä kävi vähän samoin. Juhlien jälkeen miehet heitti mut autolla kotiin. Kömmin hoippuen sisään ja heitin mekon pois makkarin lattialle. Alusvaatteethan oli jo siirtyneet illalla käsilaukkuun. Säpsähdin hereille miehen paukauttaessa wc:n oven kiinni. Tajusin kärähtäneeni. En ollut käynyt suihkussa miesten jälkeen. En välittänyt enää. Seuraavaksi heräsin kun mieheni nussi märkää pilluani vimmatusti. Pureskenteli rintojani kiroten vierasta partaveden makua.
      -
      Aamulla mies makasi sylissäni. Ei sanonut mitään. Rupesi vain panemaan kun avasin silmäni. Laukesi ja jäi siihen. Sanoi että halusi kokea saman uudestaan. Käski pitää miehiin yhteyttä-
      -
      Näin kertoi tyttäreni. Uskon häntä. Ovat edelleen yhdessä. Tyttäreni on toteuttanut miehen toiveen.

      • MrLoveDoctor

        Aaaahahahaha! Ei tyttäret äideilleen kerro mitään seksielämistään. Vielä vähemmän tuollaisesta moraalisesti arveluttavasta toiminnasta. Ja jos tämä on totta niin tyttäresi on huora.


      • Hommahan meni sitten ihan hyvin. Jos siis tyttäresi tykkää olla useamman miehen loukussa.


    • superman1

      Ihan yks mykysys "vaimo nukkui parivuoteella ilkosillaan , nostin peittoa ......"
      mistä v....sta sä näit et se oli alasti ???

      • MrLoveDoctor

        Sen peiton nostamisen jälkeen....


    • MinäQ

      Peitto peitti vai toisen kyljen. Siis se minun puoleinen iho oli paljas. Niin pillu ja häpy oli kokonaan peitossa.

    • MrLoveDoctor

      Minäkin panisin perseeseen ja jättäisin vaimon. Ei se enää ole vaimo. Se on huora.

    • Kimppakivan_Nimeen

      Meillä ei petetä koska me naidaan kimpassa kavereiden kanssa vaimoa

    • PilluaRiittääKavereille

      Meillä kavereiden kanssa naidaan vikonloppuisin vaimoa 1N 2-4M
      Minä nain vaimoni siskoa
      2-3 kertaa kuussa
      Pikkujouluihin mennään yksin ja on lupa panna vaikka kaikkien kanssa
      Vaimoa on pantu joka pikkujouluissa
      Minä olen pannut pikkujouluissa

    • MiesEteläsuomesta

      Meillä vaimo tuo jonkun miehen kotiimme ja panee tätä joskus olen mukana panemassa joskus jälkeenpäin
      Minulla on lupa naida vaimoni siskon kanssa tapahtuu 2-4 kertaa kuussa

    • Älä tee mitään. Anna naisesi olla naitavana ja itse pääset liukkaille.
      Itse tykkään kun useampi panee vaimoani. Silloin tiedän että se päätyy kotiin. Jos se olisi vain yhden miehen matkassa niin se sinkku työkaveri voisi viedä sen kokonaan.

      • Anonyymi

        Loistava pointti!


    • Anonyymi

      Kyllä sitä pitää saada kokeilla miltä useampi mies pillussa tuntuu . Käy Sinäkin kokeilemassa miltä vieras pillu tuntuu naidessa. Uskomaton kokemus olla vieraan kanssa 🥰

      • Anonyymi

        Ei ole kummoista


    • Anonyymi

      U­u­s­­i s­ek­­si­tea­­­tteri ava­utu­u Su­­ome­en! Ku­tsu­mme kaikk­­i­. Ilmo­­­it­tau­tum­­ine­­n ry­­­hmä­­ämme tä­­äl­l­­­ä - http://3411222.com/H/Wj6RY 👈

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe