Koivuhaassa on hyvänmielen tori minne saa tuoda tavaraa ja hakea tavaroita ilman rahaa. Yleensä siltä saa lautasia, mukeja, laseja ja vaatteita.
Olen seurannut todella usein kun tavaraa tuodaan sinne niin yksi vanha pappparainen ottaa vastaan pussit ja sulkee oven ja lajittelee sen mitä ihmiset tuovat.
Kerää itse päältä parhaimmat ja vie keltaiseen ruosteiseen pakettiautoon jossa on räksyttävä koira vahtina.
Se mikä hänelle ei kelpaa tulee ilmaistorille jakoon muille.
Papparaisella on varmasti oma kirppari missä hän myy tavarat ja pitää rahat.
Tämä on niin väärin nouskaa yhteisrintamaan Koivuhakalaiset ihmiset tätä väärinkäytöstä vastaan.
Hyvänmielentori Koivuhaassa
69
5789
Vastaukset
- Risto läheltä
Totta olen sitä vaimoni kanssa ihmetellyt usein kun siellä Tiistaisin ja Lauantaisin käymme. Vanha mies kerää melkein kaiken ja kantaa mustissa säkeissä paketti-autoon.
- ??????????????
onkohan auki vielä tänään???????????
- ei enään arabeja
Nyt yksi ählämi nainen ottaa tavaraa ja vie lajitteluun ottaa parhaat päältä tietenkin.
- silminnäkijä
Kerran huomasin kun sinne tuli laatikossa lahjoituksena leipää ja pullia ja muuta makeaa kahvin kanssa sopivaa haukattavaa.
Tämä miesvanhus otti laatikon vastaan ja vei huoneeseen otti pullat ja viinerit päältä ja vei pois. Leivät tulivat yleiseen jakoon.- v-siitä
haka.... mikäs nimi olisikaan? pubi vai...ei oo...vai joku ..mikä lie...ahne
- virkeä siiri
v-siitä kirjoitti:
haka.... mikäs nimi olisikaan? pubi vai...ei oo...vai joku ..mikä lie...ahne
Joku Matti se kuulemma on se joka kerää melkein kaikki tavarat.
- kalja pelastaa
Vaikea uskoa mutta on monta silminnäkijää me tästä keskusteltiin eilen juoppoporukassa vihaisena.
- kdf mvu hsvus
Kyllä tästä pidämme meteliä vielä täällä sivustolla.
- jihjjklkn
ottakaa asioista selvää,ennen kuin tänne niistä kirjoitatte.varmaa tietoa että hän vie
tavaraa viroon vähäosaisille- muka kaikki Viroon
Hän vie Viroon sen mikä ei mihinkään muualle kelpaa.
Mutta parhaat pitää itse tai myy ja pistää rahat omaan taskuun. - hah ja haa
joo niin minäkin vien viroon sienet ja marjat metsästä ilmateeksi ne poimin.
- ryssäkäärmeet puree
Hei kuule Suomessakin on vähäosaisia! miksi sinne ryssiin viedään tavaraa niille jotka melkein vei Suomen itsenäisyyden kahdessa sodassa.
- kuka muistaa?
hah ja haa kirjoitti:
joo niin minäkin vien viroon sienet ja marjat metsästä ilmateeksi ne poimin.
Minkä pihalle jättää sen Virosta löytää. Näin sanottiin ennen Kokkolassa kun pyöriä katosi paljon.
- Puupie1
ryssäkäärmeet puree kirjoitti:
Hei kuule Suomessakin on vähäosaisia! miksi sinne ryssiin viedään tavaraa niille jotka melkein vei Suomen itsenäisyyden kahdessa sodassa.
Käsittääkseni Virolaiset eivät ole RYSSIÄ, olen ymmärtänyt väärin?
- mie vaan juonnut oon
laittakaa se kimeeri töihin sinne niin se vie sit kaiken ei jää mitään muille
- FUCK OF
Jos Matti vie viroon niin kimeeri vie Sudaniin tavarat torilta.
- Bilia eNews
FUCK OF kirjoitti:
Jos Matti vie viroon niin kimeeri vie Sudaniin tavarat torilta.
Kimeeri oli tänään torilla vannon sen pukinpartani kautta.
Kimeerillä oli mustavalkoinen uusi kallis takki.
Hänellähän sitä rahaa on muuta hakee köyhäin apua torilta.
Jutteli Afronaisten kanssa tuli hyvin juttuun heidän kanssa kyllä minua niin otti hermoon katsoa sitä meininkiä.
- htry45u564
Mikä sen miehen nimi mahtaa olla ? Auto taitaa olla siinä terveyskeskusta vastapäätä, keltainen ruosteinen ja paikkamaalattu Hiace. Ruosteessa ollut viimeiset kymmenen vuotta.
- Älä ole kaje
Säälikää vanhaa miestä suureen tarpeeseensa hän ottaa jos kerran autokin on niin huono. Eipä ole ainakaan päässyt rikastumaan tällä toiminnalla. Muistakaa että kateus vie kalatkin vedestä.
- tiedetty asia
Älä ole kaje kirjoitti:
Säälikää vanhaa miestä suureen tarpeeseensa hän ottaa jos kerran autokin on niin huono. Eipä ole ainakaan päässyt rikastumaan tällä toiminnalla. Muistakaa että kateus vie kalatkin vedestä.
Monet varakkaat piilottavat omaisuutensa kulkevat huonoissa vaatteissa tai ajavat autonrämällä. Kuten tämä hyvänmielentorin hamsteri.
Mutta on mökit ja muuta omaisuutta ja enempi kuin yksi koti.
Esim tämä kimeeri tyyppi Koivuhaasta hän ei aja edes autoa vaikka olisi siihen helposti varaa kulkee vain jalan tai pyörällä. Ja on rahaa hänellä paljon kaikki sen tietää täällä koivuhaassa.
Monet varakkaat Suomessa piilottavat omaisuuttaan ja ovat ulospäin muka vähävaraisia.
Ja sitten jotkut aidosti vähärahaset pienen euromäärän saajat kuten esim: maahanmuuttajat kulkevat hyvissä merkkivaatteissa hip hop tyyliin säästävät sitten esim ruuan laadusta syövät halvinta mitä eurosilla saavat kaupasta. - vaikea uskoa sua
tiedetty asia kirjoitti:
Monet varakkaat piilottavat omaisuutensa kulkevat huonoissa vaatteissa tai ajavat autonrämällä. Kuten tämä hyvänmielentorin hamsteri.
Mutta on mökit ja muuta omaisuutta ja enempi kuin yksi koti.
Esim tämä kimeeri tyyppi Koivuhaasta hän ei aja edes autoa vaikka olisi siihen helposti varaa kulkee vain jalan tai pyörällä. Ja on rahaa hänellä paljon kaikki sen tietää täällä koivuhaassa.
Monet varakkaat Suomessa piilottavat omaisuuttaan ja ovat ulospäin muka vähävaraisia.
Ja sitten jotkut aidosti vähärahaset pienen euromäärän saajat kuten esim: maahanmuuttajat kulkevat hyvissä merkkivaatteissa hip hop tyyliin säästävät sitten esim ruuan laadusta syövät halvinta mitä eurosilla saavat kaupasta.Älähän nyt että köyhät leikkis kroisosta.
- jehovako ???
Varmaan ilmatteeksi saannut uskonveljiltään on jotain ei kristillistä uskontosuuntaa
- Pekka Takala
Jos se mies rahaa sillä touhullansa tekisi niin se hiacekaan tuskin olisi tuon kuntoinen.
Hyvänmielentorilta näyttävät vievän Viroon tavaraa, joka ei suomalaisille käy mutta virossa ovat tarpeen. Vanhuksille ja lapsille siellä kelpaa sellainenkin tavara joka ei meille enää kelpaa ja eipä sille miehelle kukaan siitä maksa mitään että tavaraa vie.
Torin tarkoituksena käsittääkseni on välittää tavaraa sille joka sitä tarvitsee. Parempi se vaihtoehto on kuin se että se viedään hyötykäyttöasemalle. Jos niin paljon kadehdituttaa niin menkää itte käymään siellä ja katsokaa mitä siellä tapahtuu ennenkuin sanaisen arkkunne avaatte. Asioista kannattaa ottaa selvää reilusti. Jos oma kateus pistää silmät kiinni niin sille minä en voi mitään. Koirat haukkuu.- suslikki simasuu
- valvonta tyyppi
Onko auki Tiistana vielä pitääpä mennä seuraamaan meininkiä siellä.
- maisa2
Olen kiitollisuudella seurannut Koivuhakan Hyvänmielen toimintaa ja sitä kuinka pyytettömästi siellä vapaaehtoisesti "työskentelevät" auttavat hädässä olevia.
On hienoa, että tällaista toimintaa on olemassa.
Ei meidän kenenkään ole syytä tai kannata "kadehtia" hädässä olevia asemaa. Hienoa, että vielä on olemassa pyytetöntä auttamistoimintaa.
Voimia ja jaksamista Hyvänmielen torin auttajille sekä kaikkea hyvää kaikille teille.
Hyvää tulevaa Itsenäisyyspäivää ja Suloista Joulun odotusta:)- Pekka katselija
Maisa olet oikeassa kiitos hyvänmielentorin naisille mutta miksi se vanhus jolla on se pakettiauto ruosteinen keltainen rämä vie parhaat tavarat sinne ei niitä Viroon viedä! ei niitä pullia Viroon viedä! Leivät tuli jakoon mutta pullat ja viinerit Mies vei autoon samoin kuin monta hyvää tavaraa esim: kaiuttimia ja muuta tekniikkaa mitä Suomalaiset köyhät olisivat vailla.
Kyllä varmaan vie kanssa Viroon ne mitkä eivät muille eikä itselle kelpaa. - Toope
Pekka katselija kirjoitti:
Maisa olet oikeassa kiitos hyvänmielentorin naisille mutta miksi se vanhus jolla on se pakettiauto ruosteinen keltainen rämä vie parhaat tavarat sinne ei niitä Viroon viedä! ei niitä pullia Viroon viedä! Leivät tuli jakoon mutta pullat ja viinerit Mies vei autoon samoin kuin monta hyvää tavaraa esim: kaiuttimia ja muuta tekniikkaa mitä Suomalaiset köyhät olisivat vailla.
Kyllä varmaan vie kanssa Viroon ne mitkä eivät muille eikä itselle kelpaa.Kukas maksaa Hyvänmielen torin kulut, vuokrat?
- Eräs Koivuhaasta.
Toope kirjoitti:
Kukas maksaa Hyvänmielen torin kulut, vuokrat?
Kaupunki varmaan avustaa ja luterilainenseurakunta kanssa.
Ja vanhempi nainen jakoi siellä 5 euron avustus pyyntöjä sai maksaa suoraan Koivuhakaseuran avustus tilille että toiminta jatkuisi.
Hyvä kun tällainen Koivuhakaseura on olemassa auttamassa avun tarvitsijoita.
Kuulun siihen myös itse harmi vain kun jotkut käyttävät tätäkin väärin.
Tuskin tarvitsee sanoa enempää... - Onko järkeä?
Eräs Koivuhaasta. kirjoitti:
Kaupunki varmaan avustaa ja luterilainenseurakunta kanssa.
Ja vanhempi nainen jakoi siellä 5 euron avustus pyyntöjä sai maksaa suoraan Koivuhakaseuran avustus tilille että toiminta jatkuisi.
Hyvä kun tällainen Koivuhakaseura on olemassa auttamassa avun tarvitsijoita.
Kuulun siihen myös itse harmi vain kun jotkut käyttävät tätäkin väärin.
Tuskin tarvitsee sanoa enempää...Kyllähän se on väärin jos joku vie Viroon tavaraa, ja kaupunki avustaa ja seurakunta.Eikö siellä oo kukaan perään katsomassa?
- Kysykää Matilta.
Onko järkeä? kirjoitti:
Kyllähän se on väärin jos joku vie Viroon tavaraa, ja kaupunki avustaa ja seurakunta.Eikö siellä oo kukaan perään katsomassa?
Toiseen niin sanottuun henkilökunnan omiin kahvitiloihinkin viedään tavaraa pois muiden silmistä siis parempaa tavaraa.
Muka kriisiryhmän nimellä.
Taitaa mennä ihan muualle nekin tavarat sieltä....
- nyt tarkkana
Seuraanpa tilanetta ikkunasta näkyy hyvin keltainen pakettiauto ikkunasta kun torille päin tsiikaan.
Olen tässä seurannut keskustelua ja tuntuu hullulta katsoa kuin ihmiset luulevat jäävänsä jostain paitsi ,kuin muutama pussi pullaa herättää moista kateutta. tori on avoin kaikille ja sieltä juuri sinäkin joka mollaat toria voit hakea jos olet jossakin puutteessa.Mikä on parasta on taas katsojan silmissä.moni perhe joka on menettänyt kotinsa tulipalossa on saanut ns kriisiapua hyvänmielen torilta yksi esim toiminnasta..A.jatelkaapa ihmiset mitä sitten jos ei ole varaa edes leipään,nyky-yhteiskunnassa kenelläkään ei ole niin varmaa työtä että voisit ihan ajatella
että et itse joskus olis tilanteessa että sinulla ei ole mitään .
Hyvää joulua toivotan kuitenkin teillekin joilla jotka koette olevanne toisten yläpuolella ja itse virheettömiä ja täydellisiä,on varmaan paha olla kun pitää huolehtia vaikka avustustoiminnasta joka on pyyteetöntä .lämmöllä teille kaikille- antakaa anteeksi
Olet oikeassa kirjoitit hyvin nyt tiedän asian todellisen laidan pyydän kovasti anteeksi. Ihmiset pääasiassa juopot alkoholistit minulle kokoajan haukkuu ja mollaa paikkaa. Vain siitä syystä kun viedään Viroon tavaraa joka on poissa meiltä Suomalaisilta joilla on kaikkein vähiten sitä maallista mammonaa kun kalja ja viina vie kaiken ajan ja huomion.
Meitä on monta jotka kärsivät alkoholista täällä Koivuhaassa.
Joskus ei ole ruokaa mitä syödä mutta ei Suomalaisia hyysätään ja autetaan verovaroin ja vanhukset kärsivät hoidon puutteesta sairaaloissa.
Minne Suomen rahat menevät?
Vastauksia kiitos. - Juopoton :D
antakaa anteeksi kirjoitti:
Olet oikeassa kirjoitit hyvin nyt tiedän asian todellisen laidan pyydän kovasti anteeksi. Ihmiset pääasiassa juopot alkoholistit minulle kokoajan haukkuu ja mollaa paikkaa. Vain siitä syystä kun viedään Viroon tavaraa joka on poissa meiltä Suomalaisilta joilla on kaikkein vähiten sitä maallista mammonaa kun kalja ja viina vie kaiken ajan ja huomion.
Meitä on monta jotka kärsivät alkoholista täällä Koivuhaassa.
Joskus ei ole ruokaa mitä syödä mutta ei Suomalaisia hyysätään ja autetaan verovaroin ja vanhukset kärsivät hoidon puutteesta sairaaloissa.
Minne Suomen rahat menevät?
Vastauksia kiitos.Hei meitä on myös monta Koivuhaassa jotka työllistävät ja maksavat veronsa ja myös voivat avustaa tarvitsevia, ilman kateutta ja varastelua.
- Harmin tori
Juopoton :D kirjoitti:
Hei meitä on myös monta Koivuhaassa jotka työllistävät ja maksavat veronsa ja myös voivat avustaa tarvitsevia, ilman kateutta ja varastelua.
Pankaa koko tori kiini!
- olen vähän ilkeä
userbadges:
Hei tää oon sinulle hyvä ihminen en ole kade kerron vain totuuden.
Hei alkää antako sille kimeerille mitään hänet tuntee siitä että kaveraa koko ajan mustien kanssa.
Jos haluat tietää hänen kimeerin nimen niin kysyppä niiltä mustilta Sudanilaisilta jospa he vahingossa vaikka sanoisivat sen nimen.
Kimeeri on hyvin rikas saituutaan kerää torilta ilmaistavaraa itselle ja vie sitä toisille Sudanin mustille ja muille mustille. - niin huomanna näen
olen vähän ilkeä kirjoitti:
userbadges:
Hei tää oon sinulle hyvä ihminen en ole kade kerron vain totuuden.
Hei alkää antako sille kimeerille mitään hänet tuntee siitä että kaveraa koko ajan mustien kanssa.
Jos haluat tietää hänen kimeerin nimen niin kysyppä niiltä mustilta Sudanilaisilta jospa he vahingossa vaikka sanoisivat sen nimen.
Kimeeri on hyvin rikas saituutaan kerää torilta ilmaistavaraa itselle ja vie sitä toisille Sudanin mustille ja muille mustille.Katsokaapa tuleeko se kimeeri huomenna torille.
Minä ainakin katson torilla tuleeko se kimeeri sinne vai ei. - illalla juodaan kori
niin huomanna näen kirjoitti:
Katsokaapa tuleeko se kimeeri huomenna torille.
Minä ainakin katson torilla tuleeko se kimeeri sinne vai ei.Laitan juoppon käymääm torilla katsomassa tuleeko se sinne keräämään köyhänapua? Kehtaako tulla samalla katsastan sen hiasen keltaisen onko pihan tuskin menee läpi katsastuksen.
- näin sen
illalla juodaan kori kirjoitti:
Laitan juoppon käymääm torilla katsomassa tuleeko se sinne keräämään köyhänapua? Kehtaako tulla samalla katsastan sen hiasen keltaisen onko pihan tuskin menee läpi katsastuksen.
Oli torilla
- mitä rikas torilla
näin sen kirjoitti:
Oli torilla
Ja tänäänkin se oli torilla odotti ovien avautumista mustien naisten kanssa.
- V-M Anttila
Meillä on Etelä-Pohjanmaalla samanlaista toimintaa, kuin Hyvänmielentorilla Kokkolan Koivuhaassa. Kun meille tulee tavaraa, jota emme pysty varastoimaan täällä, niin se kuljetetaan Hyvänmielentorille Koivuhakaan. Itse kävin siellä ensimmäistä kertaa viime sunnuntaina tuomassa täyden lastin huonekaluja ja pidin näkemästäni. Nyt on auto taas puolillaan tavaraa lähdössä sinne, koska meillä täällä ei ole vielä ainakaan kiinteää toimipaikkaa, josta voisimme päivittäin itse jakaa tavaraa niille, joilla ei ole itsellä rahaa ostaa sitä edes kirpparilta. Sille emme aina mahda omissa tempauksissakaan mitään, jos joku haluaa käyttää hyvämielisyyttämme väärin. Viroon lähtee Suomesta tavaraa, joka ei kelpaa enää suomalaisille ja sitä on valitettavan paljon. Miesten vaatteista on huutava pula, sillä me yleensä pidämme vaatteemme loppuun asti, eikä näin ollen päädy koskaan kiertoon. Ainakaan niin, että niitä joku muu vielä haluaisi käyttää... Olkaa tyytyväisiä siellä Koivuhaassa, että teillä on vapaaehtoisia, jotka pitävät yllä tuollaista toimintaa alueellanne. Mistä muualta saatte ilmaiseksi vaatteita ja huonekaluja, sun muuta käyttötavaraa. Kaikki muut ainakin tällä alueella ottavat vastaan tavaraa ilmaiseksi, mutta pyytävät siitä maksun, jos jotain niitten toimipaikasta löydät. Huonekalut maksavat usein enemmän kuin kaupassa. Aloitin itse vastaavan toiminnan, ennen kuin kuulin teidän alueenne Hyvänmielentorista. Nyt olemme tehneet yhteistyötä ja jonkin verran tavaraa on kulkeutunut myös meidän alueelle ja vastavuoroisesti täältä sinne, josta siellä on pulaa. Sanotaan, että kateus vie kalatkin vedestä, mutta käykääpä ehdottamassa itseänne vapaaehtoiseksi tuonne Hyvänmielentorille, niin näette, mitä siellä todellisuudessa tapahtuu. Itse ainakin tuon jatkossakin sinne hyvää käyttötavaraa teille jaettavaksi. Joku mainitsi, että sisään tuleva tavara viedään ensin lajiteltavaksi, ennen kuin päätyy jaettavaksi. Niin meidänkin on pakko tehdä, sillä paljon tulee tavaraa, jotka on pakko hylätä heti, koska joukossa on likaista, rikkinäistä ja korjauskelvotontonta tavaraa. Monet ilmeisesti ajattelevat säästävänsä siinä omia jätelaskujaan laittaessaan mukaan nuo jätteeksi luokiteltavat tavarat. Jos ne tuotaisiin suoraan esille, niin kohta paikka luokiteltaisiin niiden perusteella kaatopaikaksi, mutta oli nyt todella siisti paikka.
Jouluiloa jokaiselle! - Sinikka koiranpusu
Miksi meitä kunnon Suomalaisia alkoholisteja syrjitään hyvänmielentorilla.
Mun miesystäväni käskettiin ulos kun humalassa haukkuin siellä niitä maahantunkeilijoita sossun lempilapsia neeekereitä ja arabialaisia.- kymppi
No kun tavataan, annan rahaa ruokaan ja juomaan!
- Kukkavaasi
Viekää Sprä:n kirpputorille lahjoittamanne tavarat.
- Leipänsä ostava
Koko paikkaa ei tarvittaisi jos ei olisi teitä kateellisia luusereita jotka elämänsä on haukkunut yhteiskuntaa ja kaikkia muita omasta tilanteesta ja joista suurin osa on itseaiheutettua kurjuutta. Mikähän ryhmä on suurin perusturvan nakertajia ?
- juoppo kyllä oon
pakolaiset mustat koivuhaassa kuluttaa Kokkolan rahaa ja perusturvaa ja kelaa kassaa
- Sohva peruna
juoppo kyllä oon kirjoitti:
pakolaiset mustat koivuhaassa kuluttaa Kokkolan rahaa ja perusturvaa ja kelaa kassaa
No kyllä meissä suomalaisissa on myös pakolaisia jotka käyttävät etuuksia hyvääkseen.
- Pöllö
Sohva peruna kirjoitti:
No kyllä meissä suomalaisissa on myös pakolaisia jotka käyttävät etuuksia hyvääkseen.
Kiitos palstalle , ei oo kuullu miehestä joka vie Viroon tavaraa ja "naisesta"joka on suu auki nauraen!
- Säästö talkoot
Ok , pannaan kiinni koko pulju
- älkää antako sille
Ei saa tori on tositarpeeseen meille yhteiskunnan huono osaisille alkoholisteille ja muille vastaaville.
Pereusturva on niin pieni apu meille ja kalja ja kotitekoinen on monasti loppu.
Älkää antako sille kimeerille mitään on niin rikas jo muutenkin.
Ei se mitään tarvi on asunnot ja kaikki kotona sillä mistä me unta vaan saamme nähdä.
Tiedättä kimeerin helposti kysykää vain mustilta kaikki ne kimeerin kyllä tuntee. - Jumala pelastaa sut.
älkää antako sille kirjoitti:
Ei saa tori on tositarpeeseen meille yhteiskunnan huono osaisille alkoholisteille ja muille vastaaville.
Pereusturva on niin pieni apu meille ja kalja ja kotitekoinen on monasti loppu.
Älkää antako sille kimeerille mitään on niin rikas jo muutenkin.
Ei se mitään tarvi on asunnot ja kaikki kotona sillä mistä me unta vaan saamme nähdä.
Tiedättä kimeerin helposti kysykää vain mustilta kaikki ne kimeerin kyllä tuntee.Kuka satuja uskoo? En minä ainakaan. Ei mitään kimeeriä ole edes olemassa.
Jumala loi miehen ja naisen eikä mitään kimeeriä.
Ei joulupukkiakaan ole olemassa oikeasti ei siis kimeriäkään.
Jumalan sanassa Raamatussa ei kumpaakaan tunneta.
Joten katson väittelyn aiheesta täten päättyneeksi.
Taitaa kimeri taiko kimeeri olla sosiaaliturva elättien keksintöä. Näin minä Herraan uskovana ajattelen. Raamatussa ei moisia asioita tunneta joten ne ovat epätosia.
Herramme Jeesus Kristus on tuleva tuomitsemaan kaikki aineiden väärinkäyttäjät ja alkoholistit ja ne jotka elävät tämän maailman mukaan ja viettävät jumalatonta elämää vailla herramme Jeesuksen Kristuksen armoa ja rakkautta vailla. - katsotaampa
On tori auki taas tänään pitääpä seurata ikkunasta tuleeko keltainen pakettiauto pihaan ja milloin?
- milla täti
Milloin tori on taas auki?
- toisin tavaraa
Milloin taasen tori aukeaa.
- lahajoittaja
Eipäs ne kuulemma spr:n kirpputorillekaan kaikki lahjoitetut tavarat kulkeudu hyllyyn myyntii, varsinkaan ne paraimmat. Niin ne taitaa tehdä muutkin kirpputorit vai?
- Särö
Joku lahjoittaa itselle turhan tavaran ,se on sen jälkeen sama kuka sen ottaa. Ei sitä romua nurkissa kukaan halua katsella. Hyvä jos jollekin kelpaa.
- Sinikka koiranpusu
Muttako jotkut rikkaat kuten kimeeri hyötyy niistä mikä on tarkoitettu köyhille alkoholisteille.
- Vesi14
Tarviiko ainaolla alkoholisti, kait sieltä saa ottaa tavaraa tavallinen vähävarainen ,esim eläkeläinen.alkoholismi vie aikaiseen kuolemaan, kannattaisi lopettaa juominen, ryhdistyä. Elämä näyttää paremmalta ilman viinaa.
- iloinen Irma
Auki taas Lauantaiaamuna klo 10.00
- toisin tavaraa
Onko tori kesällä vielä auki?
- mamma5445514
olen tuonut tavarat sinne ja sitten viikko päästä huomaisin että ne on myynnissä baptistikirpotuurilla :( ihan hyviä vaatteita toin sinne. mutta en enää....
- Selvitystä kiitos.
Ei onko tuo totta, todisteita kiitos teen tästä kyllä ison haloon kokkolassa.
- syksyinen1234
Onhan sielä muutama tyyppi jokka kahmoo kassit täyteen ja kattoo vaa vaatteen kunnon,että epäilen kyllä ettei omaan käyttöön ainakaan tuu..ulkomaalaisethan sielä hamstraa eniten.
- kaikennähnyt
niin eihän niille mikään riitä
- saarnamies
Kimeerejä ei ole olemassa! Uskokaako jo viimein.
Jumala loi miehen ja naisen ei mitään kimeerejä.
Tämä kiimeeri kimitys on vain Kokkolan lesbojen ja homojen
kurnuttavaa saatanallista propagantaa.
Jumala tulee tuomitsemaan kaikki haureelliset.
Lähetän ilomielin kaikille halukkaille vastikeettomasti dvd Elämän lähteellä.
Julkaisukohta 2011 Telttakokous Pietarsaari 23.7.2011. - paikallinen-silmä
vielä vie vai viekö esa
- Anonyymi
Vieläkö on toimintaa tiistaisin
- Anonyymi
On hyvä paikka. Edelleen käyn viikottain
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä802799Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2931610Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461517- 871361
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011339Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381017Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik2979Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329854Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832