Joo, elikkä voisko joku neuvoo miten tehdä habbo retro r63? Se joka neuvoo nii pääsee sinne ehkä adminiks! Sitku oon tehny sen niin jaan sen linkin!
Miten luoda habbo retro (hamachin kanssa)
4
287
Vastaukset
- sexpxp
Amazing ! I just got 3500 RP code for totally FREE ! Come and download code too
>> RiotPoint.eu - adminsss
tarviit hamahcin tai gamerangerin, lataat habbo retro clientin ja laitat nää asetukset siihen clienttiin port: 8837 host: -
ja tässä miten saa servun onlineen http://adf.ly/aUBHT - DezQallu52
-Hei! Olisiko joku ystävällinen ja tekisi minun puolestani retron koska, itse en osaa ja se joka pystyisi jeesaa, saa olla toinen "Staffi" siellä. Hotellin nimi olisi "Rock-Hotell". Ajattelin jos voisi siihen sitten liittää "Rock", kanavan. Koska, se sopisi hyvin siihen retroon. Olisin kiitollinen jos jollakin olisi aikaa siihen. Yms... :) Retro jossa oleskelen on: snowhotelli.com nimellä: DezQallu52 :)
- KahviMan
xamppista pääle apache ja mysql ja mee loclahost/phpmyadmin sit vaa nimi root salis 123 ja sit teet siel retroihin tarvittavia juttuja jne sit mee127.0.0.1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947166- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332394- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?251832- 601768
- 191753