Joo, elikkä voisko joku neuvoo miten tehdä habbo retro r63? Se joka neuvoo nii pääsee sinne ehkä adminiks! Sitku oon tehny sen niin jaan sen linkin!
Vastaukset 4
- sexpxp
Amazing ! I just got 3500 RP code for totally FREE ! Come and download code too
>> RiotPoint.eu - adminsss
tarviit hamahcin tai gamerangerin, lataat habbo retro clientin ja laitat nää asetukset siihen clienttiin port: 8837 host: -
ja tässä miten saa servun onlineen http://adf.ly/aUBHT - DezQallu52
-Hei! Olisiko joku ystävällinen ja tekisi minun puolestani retron koska, itse en osaa ja se joka pystyisi jeesaa, saa olla toinen "Staffi" siellä. Hotellin nimi olisi "Rock-Hotell". Ajattelin jos voisi siihen sitten liittää "Rock", kanavan. Koska, se sopisi hyvin siihen retroon. Olisin kiitollinen jos jollakin olisi aikaa siihen. Yms... :) Retro jossa oleskelen on: snowhotelli.com nimellä: DezQallu52 :)
- KahviMan
xamppista pääle apache ja mysql ja mee loclahost/phpmyadmin sit vaa nimi root salis 123 ja sit teet siel retroihin tarvittavia juttuja jne sit mee127.0.0.1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851206
- 74969
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut173958- 57700
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t160675Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.183662Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su275657Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4616- 43615
- 30612