Missä pääkaupunkiseudulla voisi 55-vuotias nainen käydä tanssimassa? Rakastan tanssimista mutta en etsi parisuhdetta, joten älkää ehdotelko nettitreffejä...
Joko pääsen vanhojentansseihin? Onko sellaisia enää? Missä?
Mihin tanssimaan?
15
672
Vastaukset
- Dancing Queen
Vaikkapa Puistokulma Hiekkaharju Vantaa tiistaisin päivätanssi 13-16 sekä
sunnuntaisin 16-21 tiistaitansseissa on vähän varttuneempaa väkeä mutta
tuskin 55v on liian nuori joukkoon, myös Karjalatalolla Käpylässä on tans-
seja silloin tällöin lauantaisin, tarkemmat tiedot löytyy: tanssi.net - Tadaatadaa
Mitä on vanhojentanssit? Minun tietääkseni ne on lukion tokaluokkalaisten tanssit :0
- Tanssijalka kepeä
Silloin kun olin nuori niin vanhojentansseissa kävivät vanhat. Nyt kun olen vanh... empi, niin vanhojentanssit on tosiaan nuorten tapahtuma.
Joskus aikoinaan oli siis ihan erikseen ravintolatanssit yli 50-vuotiaille. En ole tullut seuranneeksi onko sellaisia vielä.
- dancing in the moon
Yli 50v. illat eräässä keskustan ravintolassa. Googleta niin löydät.
- Tanssijalka kepeä
Kiitos, googlasin.
Mutta, mutta... en pitänyt discoista edes nuorena. - Alter ego
Tanssijalka kepeä kirjoitti:
Kiitos, googlasin.
Mutta, mutta... en pitänyt discoista edes nuorena.Kävin siellä pari vuotta sitten mutta ei se kyllä todellisuudessa mikään disco sanan varsinaisessa merkityksessä ollut, musakin oli laidasta laitaan mutta siihen tiettyyn ajankohtaan kuuluvaa.
Ihmiset olivat tulleet sinne ryhminä, jotkut yksikseen, moni jo selvästi niin vakkari että tunsivat toisiaan. Tanssivat aika paljon.
Musiikki vaan oli niin 70-lukua että siellä tällainen 50v tunsi itsensä nuoremmaksi sillä minä kyllä koen olleeni nuori ajalla 79-89. Musiikki oli toisenlaista kasariajalla.
- kokeiltu on
Vantaahotellilla on tiistaisin ihan tanssittajia, jos kyllä seuranhakijoitakin. Mutta sieltä voi kyllä löytää ihan tanssikaverinkin.
Vanhan tanssikellarissakin saa kyllä tanssia jos taidot riittävät niin hyvinkin paljon ja vähemmän jos taidot eivät ole niin kovin hyvät. Sitten pitää mennä enemmän seurapuolella.
Sitten voi kokeilla ihan tanssikursseja, niitä löytyy kyllä ja hauskaa niissä on myös vaikka menee yksin. - M-L 46
Tulen ensiviikolla Hesaan sukuloimaan täältä Itäisestä Suomesta, haluaisin käydä päivätansseissa maanantaina tai tiistaina. löytyykö mistä päin? Kuka tietäis, olis tosi kiva, sitten nuoruuden, silloin oli Mikado ja Fennia, missä kävimme iltaisin. Pidän perinteisistä tansseista, osaan kyllä lattareitakin, mutta perinteiset on parasta! Kyselee mummeli
- puuujalka
Fredan Valinta oli joskus, muttei taida olla enää.
- Ei mummota vielä
Siis syntymävuotesiko on -46 kun kutsut itseäsi mummeliksi? Jos olet 46-vuotias ja pidät itseäsi mummona niin - hmmm - oma moka. Tanssittaisiinkohan Wanhan Kellarissa joka ilta ja iltapäivälläkin.
- M-L-46
Ei mummota vielä kirjoitti:
Siis syntymävuotesiko on -46 kun kutsut itseäsi mummeliksi? Jos olet 46-vuotias ja pidät itseäsi mummona niin - hmmm - oma moka. Tanssittaisiinkohan Wanhan Kellarissa joka ilta ja iltapäivälläkin.
Syntymävuoteni on 46, siis olen vajaa seitsenkymppinen. Mites se vanha ylioppilastalo, olen kuullut, että sielläkin olis päivällä tansseja, näitä perinteisiä! Tietäis ottaa retonkia ja tanssikengät mukaan!
- M-L-46
M-L-46 kirjoitti:
Syntymävuoteni on 46, siis olen vajaa seitsenkymppinen. Mites se vanha ylioppilastalo, olen kuullut, että sielläkin olis päivällä tansseja, näitä perinteisiä! Tietäis ottaa retonkia ja tanssikengät mukaan!
Terveisiä Vanhan yo talon saattohoitotansseista? Kävin maanantaina klo 13- 16, joku Härkätie 3 miehen orkka soitteli perinteistä tanssimusaa, ihan hyvää! mutta se porukka, naisia pilvin pimein, pariskuntia ja irtomiehiä vähän.Sain kyllä tanssia kuuden eri miehen kanssa, kun olin itsekin aktiivinen ja hain, jos ehdin. Naiset oli tosi nopeita hakemaan, joten parhaat meni heti. Loput miehet oli sitten vaan sellaisia hiiviskelijöitä ja pieniä miehiä. Kaksi hyvää tanssittajaa sattui kohdalleni, hitaan valssin ja kävelyhumpan tanssittajat. Heidän tapaansa ei kuulu hakea vuorostaan, niinkuin meillä täällä P-Karjalassa on tapana! Mutta olihan kokemus tämäkin!!!
- Oulun M
Tule Tyrnävälle naistentansseihin :)
- M-L-46
Olishan tuota matkaa vähän liikaa, pitkät matkat kuljen junalla ja lyhyemmät omalla autolla! Ja mielellään vielä Sekahaku, että pääsis itsekin valkkaamaan tanssittajan!!!
- 13-16
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732825
- 642723
- 681802
- 241637
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä161590- 201570
- 151412
- 481277
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229