Heips!
Eli minulla olisi sellainen ongelma, että jalkovälini eli häpykumpu on suurentunut (uloimmat häpyhuulet siis). Käytin yhdessä vaiheessa keltarauhashormoneja ja en tiedä olisiko tämä voinut vaikuttaa asiaan, mutta haluaisin päästä tästä kiusallisesta ongelmasta eroon. Tämän lisäksi on tullut muutemia kiloja lisää, joten mietin, että voisiko tämä johtua sitten siitä? Onko kenelläkään ollut vastaavaa ja mitä olette tehneet? En voi enää käyttää farkkuja tai vähänkään tiukempia housuja tämän vuoksi..
Otan kaikki neuvot ja tietämyksen vastaan, mitä teiltä löytyy!
Suurentunut häpykumou
7
3546
Vastaukset
- Kaarihäpukumpurva
Ole mielissäsi. Misten mielestä kun pullisteleva häpykumpu on kiihoittava. Itse annan näkyä sen housuissankin saatikka alasti miehen kanssa. Kun käyn kuntosalilla pidän tiukkoja trikoita ja seuraan kuinka uroot katselevat ja niillä alkaa pöksyissään pullottamaan. Olen rouvaihminen, mutta kiihoitun katselusta, mutta nussinhan vain mieheni kanssa.
- Anija Panttu
Mieslukija: oikein, antakaa pillujenne pullottaa kunnolla. Minä nusaisin yhtä nuorta thaityttöä jolla oli häppärit turpeina ja koko venuskukkula oli kuin kaareva kumpu, oli nautinto vedellä sitä. Ja oli kostea ja lopulta litimärkä vittunsa kuin ruiskutin sisään.
- En voi olla sivullin
Olet sika mieheksi Panija Anttu! Kun joku viaton tyttö kysyy asiallista vastausta häveliääseen pulmaansa, ja Te myös te arvon nm Kaarihäpykumpurouva, panette leikiksi, miksi? Pullistelkaa ja pankaa niin että tukehdutte te erotomaanisiat!
- täti sininen
kyllä kai hormonien aiheuttama lihominen voi aiheuttaa tuotakin, että rasva kertyy ns erogeeniselle alueelle. aivan mahdollista voisi olla ihan näin maalaisjärjelläkin. Hormonithan muutenkin kerryttää rasvaa kropan eri kohtiin. mm kortisoli vatsan alueellle ja estrogeeni monesti lisää juurikin reisien rasvaa ja turvottaa alavatsaa.
Aloittajan ikä ei ole tiedossa, mutta nuorena saattaa vielä painon lisääntyessä muutenkin tulla rakenteellisia muutoksia.
Vielä sen verran, että nykyiset ulkonäköpaineet on menneet niin ankariksi, että jopa alapään ulkonäkö tuntuu olevan markkinamiesten sanelemaa, vaikka siellä variatioita voi olla yhtä paljon kuin naamasakin. - Eri asia?
Hieman tarkennusta anatomiasta kun vastauksissakin puhutaan eri asioista. Aloittaja ilmeisesti tekstistä (tarkennuksesta) päätellen tarkoitti isoja häpyhuulia. Joku tuossa puhuikin ilmeisesti nimenomaan häpykummusta joka mainittiin otsikossa. Häpykumpu on häpyluun päällä poikittain oleva rasvapatja klitoriksen ja häpyhuulien liitoksen etupuolella. Se voi todellakin pullottaa reilusti näkyvillä jos käyttää tiukkoja trikoita, muuten jää häpykarvoituksen sisään piiloon. Jos taas isot häpyhuulet ovat vähänkin turpeammat, syntyy ns. kamelinjalkailmiö trikoissa (näyttää kamelin sorkilta housuissa).
- Kaunis kolmioni
Hyvä anatominen selvennys edellä. Aloittaja kirjoitti ulompien häpyhuuliensa turvonneen, joka on toki eri oire kuin häpykummun paksuuntuminen. Kumpikaan ei ole sairaus tai vamma, ja miehet tosiaan arvostavat moisia pullistumia, eli ei pidä olla huolissaan. Enemmän minä keski-ikäisenä rouvana ja kolmen lapsen äitinä ihmettelen tuota posliinipilluvimmaa. Häpykarvat suojaavat ja peittävät hyvin erogeenisiä alueitamme, ne eivät ole turhia.
- Fysioterapeuttinaine
Pyörän satula kiihottaa toisia naisia johtuen väärän mallisesta ns. miesten satulasta. Naisille täytyy olla leveä satula niin että pakaraluut ottavat kehon painon vastaan, ei haaraväli, jolloin häpy joutuu puristukseen ja hinkkaukseen, joka alkuun kiihottaa, sitten sattuu. Tästä hankauksesta ulommat häpyhuulet kasvavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh822005Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57624
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako205580- 47517
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482