mimmosta on olla kännissä?

alkoholia?

oon 14-vuotias kasiluokkalainen raitis. en oo oikein ollu alkoholin perään, koska omasta mielestä 14-vuotias on lapsi vielä, eikä mikään juoppo. en tiiä miks, mutta nyt on alkanu tehä mieli kokeilla. ihan vaan kokeilla että mimmosta se on. osaako joku selittää sen tunteen ku on kännissä? :3 mimmonen maailma on ja mitä ajattelee? miks kännissä on niin ihanaa??

19

578

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • akdalosfa345

      semmonen turta olo sumentava ei ajattele enää järkevästi ja puhuu helpommin juttuja jotka aamulla nolottaa nousu humalassa tunne on mahtava semmonen hyvä olo ja yeah tunne ja pystys vaikka vallottamaan koko maailman mutta kun laskut tulee niin rupee vituttamaan ja ajattelee että miks vittu join ja rupeaa pikku hiljaa koskemaan päätä jos juo suuria määriä ajattelee melko selvästi mutta kun yrittää puhua tulee suusta vaan jotain örinää ja yrittää kävellä niin könyää

    • deannahi

      Estot häviää, esim. tavallisesti ujosta tulee todella sosiaalinen ja puhelias...

    • ashdbgfnfd

      Ite oon sosiaalinen, ilonen ja rohkee jo entuudestaan, mut humaltuneena sit muutun vielä tuplasti enemmän sellaseksi - toisin sanoen voin puhua kelle vaan ja mitä vaan ja mulla on älyttömän hauskaa. Jossain välissä, kun alan vähän selviämään, niin se yleinen hyvä fiiliskin alkaa häipymään ja muutun sellaseks et selitän "diippiä shittiä" (niinkun kaveri kuvailee).. Et sellanen estoton, mukava fiilis on, mut seuraavan päivän krapulan tapaset ei oo kivoimpia, eikä ne, et onki tehnyt jotain mitä ei välttis ois halunnut.

      Jos kokeilet juomista, niin kokeile turvallisissa oloissa (ei missään sivukujalla..) luotettavien kavereiden kanssa - kännissä ystävät on paras tuki ja turva!

      • alottaja

        Mun kaveriporukas on vaa yks joka juo silloin tällöin, mut se käy just kotibileissä ja kadun kulmilla ni en viittis senkaa lähtee. En oikeestaa sais kaljaa mistää ja se on ongelma, ainoo tapa on mennä sit niitten känniääliöitten matkaa, ei kiitos. Kai mä otan äitin bisset ja lähen kaverille 8)


    • mappe98

      Ekal kerral varsinki huikee olo ainakii jos se käy bileis ja uskaltaa vetää kunnol :P puhe rupee takeltaa ja ajatus kulkee iha erilail ja estot hävii(mut siis ihan yks tai kaks kaljaa ei riitä :D)

      • tyttömävaa

        On se aika huikee fiilis ku o kännis mäki yleensä teen kaikkee outoo joo ja mul o aina hauskaa mut seuraavana aamuna ei oo sit hauskaa ku herää krapulas et ku alottelet ni älä juo mitää 6packkii välttämät mul itelläni o huono viinapää ainaki ja mul nousee aika nopeesti päähä et ku oon juono 2 ni hihitän vaa koko aja jostai iha turhist asioist ja maailma pyörii mun ympärillä


    • Ite alotin juomisen kans 8-luokalla ku oli semmoset paineet ku sillo oli viileen koleeta, jos sul on keuhkosyöpä, poltat ja tuhoot maksas alkoholilla =).
      Sit egosin aina kavereille et oon iha kännis enkä muista eilisestä mitää =)
      Kerroin kans aina tarinoita siit ku korkkasin R-kioskin edes lonkeron, mitkä FIILIKSET.

      Nyt oon 60 vuotias ja se mun luokkakaveri joka PAKOTTI mut juomaa ni se kuoli 57
      vuotiaana 3v sit. Ja sanokaa mun sanoneen et se oli tod kolee capi pää viel nii vanhanaki. Ku menin kattoo sitä viimistä kertaa sinne sairaalaa se oli siel johdois capi pääs ja näytti viileen koleelta. Sanoin sille, että moi KOVIS ja se vastas takas et "Moi bestis oon iha kännis en muista eilisestä mitää =)" Sit sanoin sille et se tod on KOVA ja sit se kuoli sinne johtoihi =(.

      Sain kantaa sen arkkua sit hautajaisis ja heitin sit sen capin sen otsalle ku se näytti niin KOLEELTA se pääs siel sairaalan letkuis =).

    • lsd-mon

      Hieno ajattelutapa . Ite oon ysiluokalla, ja mulla tuli jo kutosella-seiskalla tupakka ja alkoholi kuvioihin. Kokeilumielessä alotin ne. Alkoholin kanssa läträäminen oli sillon alkuaikoina aika liiallista, mutta nykyään juon sillon tällön, kun pidetään vähän kaverien kans hauskaa. Humalatilan koen itse siten että tasapaino voi olla vähän hakusessa, silmissä heittää ja refleksit on hitaammat. Oon myös paljon sosiaalisempi ja avoin kun oon juonu, eli alkoholi vähentää estoja kyllä. Ekat juopottelut voi tuntua siistiltä, mut ei se loppujen lopuks kovin hienoo oo.

    • Näin meillä

      Omasta mielestäni kännissä on mukavaa, siis vaan jos on silleen sopivasti humalassa. Mut tosiaan toi mitä moni sanoo, että estot häviää ja puhuminen on helpompaa. Samoin tulee toisaalta tehtyä toisinaan kaikkee typerääkin, mutta se ainakin siinä vaiheessa tuntuu hauskalta :D Toisaalta se on kivaa, jos juo hyvässä seurassa, koska sillon voi ihan vapaasti puhua ja tehdä kaikkee typerää niinkun ne muutkin. Sit sen jälkeen voi muistella lämmöllä sen verran mitä muistaa, parasta on se että kaikki tietää mutta kukaan ei puhu :D

    • Manne87-_-

      Todella kivaa. Oltiin kamukaa vähä aikaa sit .

    • 17smiley

      Ei ekalla kerralla kannata ottaa liikaa. Ihan rennosti vaan mut sillee et seuraa kuitenki vähän mitä sietää, ku ei voi tietää. Mut kännis tulee just puheliaalle tuulelle a tulee lörpöteltyä ehkä liianki kanssa S:

    • JHkjhdf

      No on teillä kysymykset. Kun täytät 18-vuotta niin kokeile. Ei sitä muuten tiedä. Tuntemukset on kaikilla erilaiset. Huomaat sen sitten kun kokeilet!

    • guk

      lyhyesti sanottuna: kännissä on kivaa,kännissä kutkuttaa

    • 14v muija

      Kännissä on itseasiassa ihan paskaa taino joo on hyvä fiilis parituntii ja seuraavana aamuna vois tappaa jonku koska darra ja kaikki muu paska

      • minulla ei ole nimeä

        yksinkertaista joko valvot neljä vuorokautta putkeen ilmanmitään piristeitä ja loplta kun pistät nukkumaan niin käsket jonku herättää sut parintunnin päästä. tulee muuten samanlainen vituttus kuin darrassa sillä eroavaisuujella ettei ole pahaolo.
        tai sitten vedät kunnon kännit ja mietit sitten että mikä olo huomenna.


    • ei liikaa

      Tosi sellainen hyvä ja rento olo. Toki kannattaa muistaa rajat. Jos jo liikaa alkaa liikaa pyöriin päässä ja sitten rupee oksettaan. Liiallisesta juomisetsa tulee myös krapula joka pahimmillaan on jatkuvaa oksentelua. Eli jos alkaa oksetaa tai oksentaa niin ei kannata juoda enää yhtään.

      • nimittäi kanuuna

        Sillä se lähtee, millä on tullukki!


    • 93tyttö

      Huom: kännissä ei oo ihanaa...

    • viina......

      no ei välttämättä noin nuorena kannata ite oonn 14.v ja mun poikaystävä 15.v mentiin kerran yhdessä joihinki kotibileisiin ja juotiin siel kännit ja sit oltiin niin kännis et päädyttiin sänkyyn........ onneks ei tullu mitään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1897
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1306
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe