Moikka, täällä kirjoittelee iloinen, reipas, sosiaalinen ja ennenkaikkeaan lapsirakas lastenhoitaja. Minulla kokemusta riittää, jos jonkinlaista :) Työskentelen tällä hetkellä päiäkodissa, jossa olen nyt vuoden työskennellyt mutkitta. Tekisin mielelläni työn ohella " hoito keikkoja " ja tarveen vaatiessa pidempiäkin päiviä :)! Minulla on myös kummilapsi, joista kokemusta yllikseen. Ota rohkeasti yhteyttä, jos hiukankaan kiinnostaa :
Turussa hoitaja
3
198
Vastaukset
- Kieltenopettajatar
Kun seuraavan kerran teet työnhakuilmoitusta, kiinitä vähän huomiota oikeakielisyyteen. Tekstisi on täynnä virheitä, ne suorastaan haittaavat ymmärtämistä. Minulla on kaksi lasta ja noin huolimattoman ihmisen hoteisiin en heitä takuulla jättäisi.
On aika erikoista ja vähän epäluulojakin herättävää, että katsot meriitiksi lastenhoitoalalle sen, että sinulla on "jos jonkinlaista kokemusta", mutta et määrittele kokemustasi sen tarkemmin.
Mitä ihmettä tarkoittaa että olet työskennellyt "mutkitta"?
Hoitokeikkoja on yhdyssana.
ennenkaikkeaan p.o. ennen kaikkea
Tarveen vaatiessa p.o. tarpeen vaatiessa, tarpeen tullen tai tarvittaessa.
Hymiöt eivät kuulu työnhakuilmoitukseen.
Suomen kielessä ei ole sanaa "yllikseen".
Tekstistäsi puuttuvat yhteystiedot, se loppuu omituisesti välilyöntiin ja sen jälkeen kaksoispisteeseen.
Turku on kaupungin nimi, erisnimi, se kirjoitetaan isolla alkukirjaimella.
Pyydät ottamaan rohkeasti yhteyttä. Ei lastenhoitajan hakeminen mitään erityista rohkeutta vaadi.
Vaikka tämä saattaa vaikuttaa kettuilulta, se ei sitä ole. Oman etusi nimissä sinun kannattaisi ottaa opiksesi. Siten saattaisi paremmin tulla lastenhoitokeikkoja. - eitku
Turkulaisilla ämmillä on löysä värkki.En suosittele tätä akkaa!
- Heppikevonen Qq
Luulenpa, että vika koossa tai rakenteessa ei suinkaan ole turkulaisilla naisilla, vaan tällä havainnoijalla. Jos hän onnistuu jossakin muussa kaupungissa ns. saamaan, hän typerästi luokittelee naisten ominaisuuksia sielläkin. Itse asiassa hän epäilemättä väittää, että naisilla on... ja jättää paikkakunnan kokonaan mainitsematta. Hänelle se on totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2898214Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1944427Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy302677Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1902553Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171022138- 511696
- 561633
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s191541Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3431303- 1681288