Ihminen on nyt puolivälilaji :D :D

en ole röh

14

51

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toden totta
    • siinäkö syy

No joskus kyllä perjantaiöisin katuja talloessa tää on tullu hiukan mieleen.

• siinäpä se

Tuotahan se kaarnekin tuolla on selittänyt.
      Totta totisesti.

• Tiede Tappaa

Ateistinen tiede tempaisi jälleen! Eikö noita hulluja saada mitenkään kuriin?

• Niin....Sian ja apinan välinen risteys kilpailee Raamatullisen väittämän kanssa. Siinä Raamatussa väitetään ikuisen olennon, joka ei ole syntynyt vaan on ollut ikuisesti olemassa, niin luoneen ihmisen....mullasta. Nuon vain tehneen ihmisen. Taikavoimat taisivat jäädä vaillinaiseksi, kun piti käyttää apuaineena maata.....

On olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin nuo kaksi, mutta tuskin ne sinua kiihottaa...

• miksi sä valehtelet

jutussa notaan ihan selvästi seuraavaa

"TIEDEMAAILMA EPÄILEE
        McCarthyn mukaan uskomus siitä, että kaikki lajien sekamuodot ovat hedelmättömiä, ei pidä paikkaansa.

Ei ole kovinkaan yllättävää, ettei koko tiedemaailma ole ottanut avosylin vastaan McCarthyn hurjaa teoriaa"

joten miksi siis valehetelet että tiede olisi tempaissut jotain?

• relax hei
        miksi sä valehtelet kirjoitti:

jutussa notaan ihan selvästi seuraavaa

"TIEDEMAAILMA EPÄILEE
        McCarthyn mukaan uskomus siitä, että kaikki lajien sekamuodot ovat hedelmättömiä, ei pidä paikkaansa.

Ei ole kovinkaan yllättävää, ettei koko tiedemaailma ole ottanut avosylin vastaan McCarthyn hurjaa teoriaa"

joten miksi siis valehetelet että tiede olisi tempaissut jotain?

:D

• röf nöf kviik

Minua kyllä possuna loukkaa tuollainen. En usko sukuni koskaan sekaantuneen apinaan.

• älä valehtelee

sinä sitten unohdat kokonaan sen että edes tiedemaailma tai tieteentekijät ei usko sian ja ihmisen olleen ja tuottaneen ihmisen. tuo ei ole tieteen väite.

tuo on yhden höyrypään horinoita.

• mitä itket

No hänhän on tieteen tekijä :)

• hiphej

Aloittaja on tainnut käsittää väärin sen, mitä tarkoittaa puolivälilaji. Se ei tarkoita sitä että kaksi lajia risteytyy keskenään. Se tarkoittaa että yksi laji on vähitellen kehittymässä toiseksi lajiksi. Esimerkiksi kalan evät ovat kehittymässä jaloiksi, jolloin siitä tulee vähitellen jokin uusi maalla elävä laji.

• hih hih hih

Onko kalan evät muuttumassa jaloiksi jollain kalalla.

• .....
        hih hih hih kirjoitti:

Onko kalan evät muuttumassa jaloiksi jollain kalalla.

Niin me kuulemma ollaan ammoisina aikoina vedestä maalle kömmitty ja raajat saatu.

• Tälle trollille annan arvosanan 3. Tosin lienee se sama trolli, jolle edellisestä trölläyksestä ja älämölöstä annoin vain 2 pistettä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1896
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1669
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1544
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1183
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1142
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe