xenon

Corolla.

Kertokaas minulle saanko asentaa omaan Toyota corollaan vm 2000. Xenon ajovalot? Olen kuullut että pitäisi ostaa samalla uudet umpiotkin? Ja mistä tietää että ajovalot ovat xenoneille hyväksytyt?

16

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ererwer

      Jos umpio (eli se ajovalo) on hyväksytty ksenoneille niin siinä on lyhyiden ajovalojen kohdalla merkintä DC ja jos pitkät on hyväkksytty niin sen kohdalla DR.

      Sinulla on siinä Corollassa halogeenivalaisimet jotka on toteutettu perinteisellä heijastintoteutuksella -> ole kiltti ja ÄLÄ laita ksenoneita. (Ainoa vaihtotehto noihin umpioihin on laittomat jälkiasennussarjat jotka on H1,H34,H7 kantaisella "polttimolla"). Sen jälkeen siinä on niin paljon kirkasta hajavaloa ettei kukaan sinua vastaanajava näe mitään. Vaikka laittaisit heijastinumpiolle tarkoitetut jälkiasennussarjan eli ns. R mallin niin ei auta, nähty on.

      Hanki edes linssivaloumpiot se auttaa jo paljon ja tietenkin mieluiten aidot oikeat ksenoneille hyväksytyt niin ei tartte vaihdella etuvaloja joka katsastukseen.

      • Corolla

        Mistäs näitä voisi hankkia?? Olisi mukava tietää kun normi lähi valoilla näkee nyt noin 20m etiäpäin vaikka polttimot oikein päin ja vaihdettu uudet vähän aikaa sitten.


    • karbini

      Hommaa edes ne umpiot jotka on tarkoitettu xenoneille ettet sokaise vastaantulijoita.
      Jotkut amisidiootit mättää jotkut kiinalaiset xenonit tavallisiin halogeeniumpoihin.

      Kiltää noitten tarvikexenonien myynti pitäisi.

      • Corolla.

        Kuten tuossa kysyin että mistä niitä löytää?!?!?!.. Olen yrittänyt netistä katsella mulla en ole löytänyt yhtään xenon umpioita, normeja olen kyllä löytänyt muutaman kappaleen. Ymmärsin sen ekassa viestissä että pitää olla xenon umpiot.. -_-'


    • Nätti nuori jäbä

      Laitat van niihin orkkisumpioihin jälkiasennus xenonit, niin johan näät hyvin.
      Ei niistä lakipykälistä tarvitse aina niin pilkulleen pitää kiinni.

    • BI-XENON AFS

      Mitä jos nostaisit tililtä vähän pätäkkää ja ostaisit auton, jossa on xenonit ihan vakiona? ai niin

      ei sulla ole tilillä rahaa, tuskin tiliäkään.

      • AFS- Idiootti

        Jaa oot sie niin köyhä että sulla ei oo tiliäkään.. Ja hommaa sie töitä että saat ostettua itelles vaikka nallekarkin että rauhotut. Mut niin oot joku amisidiootti että ostattaa isällä bemarin ja muokkaan sitä toisen rahalla ja sitten ajat puuhun kun et saa Viel ees ajaa..


    • Unohda koko juttu

      Miksi et osta autoa jossa on xenonit, mitä järkeä rassata jotain mulkosilmä corollaa.

      • joo'o

        Aww.. Voi teitä.. Te siis pyydätte isältä rahaa että saatte mitä haluatte.


    • varakas herrasmies

      Ei tarvi pyydellä isältä rahaa, kun alla 2012 auto kaarreajovaloilla, valoautomatiikalla ja xenonit sekä kauko- että lähivaloissa. Unelmoikaa siitä, 90-lukulaisella Bimmerillä kioskia kiertävät.

    • varakas homomies

      Saan vm. 2012 autoni(huippuvarusteltu kuten edellä kirjoitin) kyytiin paljon enemmän sporttisia kundeja, kuin te tojotanyhvelöt.

      • varakas herrasmies

        Auto on Toyota.


    • Mufasa

      Aww.. eli siis oot myyny niin paljon ittees että oot saanu semmosseen ittelles. heh huora huora sie oot.

      Mut menkää muualle rehvastelemaan niillä olemattomilla asioillanne.
      Jos joku pyytää apua jossakin niin yleensä sitä autetaan eikä rehvastella olemattomilla jutuilla..

      Menkää nyt jonnet vittuun täältä varsinkin sinä "Varakas" Homo oot varmaankin 13v poika joka myy persettä että sais ES:ää ittelleen.. ^^ hanki oikee elämä

    • yks "jonne"

      Mufasalle:

      Vaikka itselläsi ei olekaan koskaan mahdollisuutta ostaa hyvin varusteltua, uuden arheaa autoa, ei kannata yleistää kaikkia sellaisen omistavia ja siitä mainitsevia olemattomuuksista kertoilijoiksi.

    • Mmm.

      Sinä se kaiken tiedät.. Ja Jonne on se hienoja että arvostelet muita ja tiedät paljon minulla on rahaa tilillä.. On se ihme että olet saanut tänne viestisi perille.

      Antoiko kenties äitisi vai poikaystäväsi apua oheisessa laskussa..

      Itse luotan enemmän vanhempiin autoihin.. ei jätä tielle ja starttaa aina..

      Nykyajan auton on siinä mielessä kun on niin paljon valoautomatiikkaa jotka aiheuttavat kolareita, muuta turhaa saipaa jotka aiheuttavat tulipaloja.

      Olin kerran koe ajamassa n. vuosi sitten Koeajamassa kaverin mersua kaikilla herkuilla.. Kävipä sitten niin että seuraavana päivänä yritettin lähtee kauppaan mutta turhaan koska mersu ei ollut lämmityksessä ja ei lähtenyt käyntiin..

    • oot vanhanbmw omist?

      On se mmm. hienoa että luulet että muillakin on poikaystävä vain siksi että sulla on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      134
      3599
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      110
      1409
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1320
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1239
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      17
      1134
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1081
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1028
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      1019
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1016
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      53
      938
    Aihe